quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Omdat jij dat nooit zegt.quote:
10 minuten hebben ze op BHV gezegd..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, of Njos, even een vraagje:
Hoe lang kan iemand in de staat van flauwvallen verkeren? Wat is over het algemeen de tijdsduur van iemand die flauwvalt? 5 minuten, een paar seconden? En lang is het maximum, zonder dat er iemand bij moet komen.
Flauwvallen is een vaag begrip.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, of Njos, even een vraagje:
Hoe lang kan iemand in de staat van flauwvallen verkeren? Wat is over het algemeen de tijdsduur van iemand die flauwvalt? 5 minuten, een paar seconden? En lang is het maximum, zonder dat er iemand bij moet komen.
Oké, stel dat iemand wordt overvallen door extreme emoties... bijv. door herinneringen aan een trauma, en gaat daarvan out. Hoe lang zou zoiets kunnen duren? Of is er dan ook sprake van sterretjes?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Flauwvallen is een vaag begrip.
Het flauwvallen bij warm weer, te weinig drinken, te lang staan, bij lage bloeddruk is kortdurend. Je bent zelden buiten bewustzijn. Het is dan sterretjes, zwart voor de ogen, beetje zweten, misselijk en op de grond gaan liggen.
Ben je echt weg, dan is er vaak meer aan de hand.
Oké, stel, hypothetisch gezien, dat er zich een situatie voordoet waarbij iemand ergens komt, en daar wordt overvallen door emoties die hem/haar doen herinneren aan een jeugdtrauma, en dat die hersenen daar zo op reageren dat hij kort flauwvalt, en dat iemand er binnen een minuut/twee minuten bijkomt, en hij blijft ademen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef wyccie het volgende:
Hmmm. Dat is gewoon lastig te zeggen. Je moet in ieder geval zeker weten dat iemand wel ademt.
Ik kan niet zeggen dat iemand max of min 30 sec. weg mag zijn.
Trouwens ook nog niemand meegemaakt die door emoties flauwvalt, wel een syndroom dat lijkt op een hartaanval. Maar die zijn dan in principe niet zodanig dat iemand daarvan out gaat.
Ik verwacht bij flauwvallen bij emoties wel dat je iemand gewoon wakker kunt schudden.
Emotie (huilen) is toch een fysieke reactie?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef Lemans24 het volgende:
Flauwvallen door emoties, heb er nog nooit van gehoord, iig. Er moet toch een fysieke trigger zijn, lijkt me (d.w.z. een bloeddrukdaling).
Waarvan de bloeddruk daalt?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Emotie (huilen) is toch een fysieke reactie?
Kunnen we volgende week langskomen?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, zou iemand maar gewoon zich laten snijden, om hem flauw te laten vallen in je film.
http://www.flauwvallen.nl/flauwvallen/spontaan-flauwvallen.aspquote:Wanneer iemand u slecht nieuws komt brengen, is het dan ook aan te raden om te voldoen aan het verzoek en om te gaan zitten. De schrikreactie die u ervaart zorgt er in zo’n geval voor dat de bloedvaten in uw lichaam wijder worden. Het bloed zakt dan naar beneden waardoor uw hersenen niet genoeg bloed meer krijgen. Dit zal resulteren in het feit dat u spontaan flauwvalt. In een dergelijk geval worden uw bloedvaten wel heel snel weer smaller, waardoor u binnen een aantal minuten weer bijkomt.
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kunnen we volgende week langskomen?
quote:De vasovagale reactie kenmerkt zich door gelijktijdige parasympathische activatie en orthosympathische remming en kan worden beschouwd als uiting van een cardiovasculaire reflex. Deze reflex kan via ten minste 2 verschillende neurale trajecten geactiveerd worden.8 Het eerste traject loopt van corticohypothalame centra naar de vasomotorcentra (zie figuur 1). Zo kan het ervaren van heftige emoties of pijn leiden tot vasovagale syncope (van het centrale type).
Toen ik flauwviel werd ik klam, bleek, het bloed trok uit mijn hoofd.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
En wat zijn de kenmerken na het flauwvallen? Ben je in staat om de wereld om je heen waar te nemen, ben je suf, ?
Constant pissen en overgeven is ook zo vervelend.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef drakin het volgende:
Dit zijn wel goede tips voor mensen met een te hoge bloeddruk
Investeer het in Sands.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef wyccie het volgende:
Op de bank zetten en rente vangen.
Studieschuld terugbetalen.
Mijn financiële onafhankelijkheid terugkopen.
Rode wijn schijnt ook te helpen en is denk ik een stuk aangenamer.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Constant pissen en overgeven is ook zo vervelend.
Hoeveel belasting moet je er over betalen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef wyccie het volgende:
Op de bank zetten en rente vangen.
Studieschuld terugbetalen.
Mijn financiële onafhankelijkheid terugkopen.
Ik stimuleer de economie tenminste.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gek, hè? Niet mijn schuld.
Drakin, onder de 2,50 euro is het belastingvrij
Ik verdien ook niet veelquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan steeds bij mij om geld en vind je dat je te weinig verdient?
Je draagt wel bij aan het consumentisme. Het kopen van goederen die je niet nodig hebt, maar gewoon omdat bezit leuk is.quote:
India ontdekt IMDB?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef Desunoto het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand op IMDb. Een maand geleden had ik nog 25 awards op icheckmovies, nu heb ik er 17! Al die IMDb lijsten worden volgegooid met Bollywoodfilms.
Laat ze weer terug gaan naar een tijd van geen computers hebbenquote:
Ik denk dat een kaalgeschoren hoofd je goed zou staan, en beter bij je karakter past.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat ze weer terug gaan naar een tijd van geen computers hebbendan blijven de lijstjes tenminste "schoon"
Jij denkt wel meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat een kaalgeschoren hoofd je goed zou staan, en beter bij je karakter past.
Ik heb jaren lang gemillimeterd haar gehad... dat stond me niet echt. Of beter gezegd, echt niet...quote:Op maandag 20 januari 2014 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat een kaalgeschoren hoofd je goed zou staan, en beter bij je karakter past.
Ik heb de 15de een feest en mijn rooster gister gekregen... mag de 16de om 7uur beginnen, dus ik denk niet dat ik nog langskom die avond... volgende keer beterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:09 schreef hornage het volgende:
Het is een feit mensen:
TV / FMT-Meet 2014 - Filmnacht op 15 februari in Arnhem!!!
Ik heb er al zin in
Iedereen denkt vrij veel maar het meeste is maar waardeloos.quote:
True story.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iedereen denkt vrij veel maar het meeste is maar waardeloos.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iedereen denkt vrij veel maar het meeste is maar waardeloos.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, nouja mensen vrouwen denken vooral veel over zichzelf
Hehe, ik doelde meer op de vraag van DF. Hoeft niet perse te zijn dat Morgan en Liam in hun batman personages spelen, kan ook dat Batman er in voorkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat er een Superman vs Batman film aankwam, of niet?
Persoonlijk denk ik dat Affleck ons allen gaat verrassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, ik doelde meer op de vraag van DF. Hoeft niet perse te zijn dat Morgan en Liam in hun batman personages spelen, kan ook dat Batman er in voorkomt.
Superman vs Batman lijkt me erg mooi, Ben Affleck lijkt me dan weer minder...
Ik ben benieuwd, slechter dan Clooney, Kilmer en Keaton kan het niet wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Affleck ons allen gaat verrassen.
Dat zullen wequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, slechter dan Clooney, Kilmer en Keaton kan het niet worden![]()
Vind Ben vaak niet zo heel erg sterk in films, maar we zullen zien
Mijn dagquote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Constant duizelig en overgeven is ook zo vervelend.
Je bent zwanger?quote:
van een virusje jaquote:
geen ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jij nog iets van Pico vernomen? Het is zo stil bij 'm.
Ben jij niet bij de meet? Net als Robby?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
van een virusje ja
[..]
geen idee
Nee, geen drakenvoer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef DragonFodder het volgende:
denk het niet, ik denk dat mijn moeder haar verjaardag viert op 15-2
je zult een ander hapje moeten zoekenquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je zult een ander hapje moeten zoeken
India is hopeloos, tijdelijk probleem dus...quote:Op maandag 20 januari 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat ze weer terug gaan naar een tijd van geen computers hebbendan blijven de lijstjes tenminste "schoon"
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
India is hopeloos, tijdelijk probleem dus...
Ik heb hem vanochtend al een PM gestuurdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef Waaghals het volgende:
Pico is inderdaad sinds vorige week maandag niet meer gesignaleerd
Mag niet eens de weg op hier, dus...?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar om dan iets positiefs over India te zeggen:
ze verkopen wel de goedkoopste auto ter wereld in India, de TaTa Nano
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mag niet eens de weg op hier, dus...?
Er komt dus een legale variant hier op de markt (als het goed is)quote:In 2015 moet de Nano leverbaar worden in de Europa en Amerika, maar voor het
zover is zal de auto grotendeels opnieuw ontworpen (moeten) worden
Maar of het dan nog de goedkoopste auto is die hier mag rijden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat zo?Dat wist ik niet.
Even gegoogle'ed. Gewoon een ABS inbouwenen een body kit (met 2de buitenspiegel) erop bouwen en dan kom je door de keuring
. Het is een 2de of je überhaupt met zo'n ding wil rijden hier, maar he...
![]()
nog een edit:
[..]
Er komt dus een legale variant hier op de markt (als het goed is)
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind Jennifer Lawrence heel irritant in Catching Fire
Blauwe ogen, bruin haar, zo'n attitude, zo sportief, plus zo'n lichaam. Helemaal mijn type, hopelijk bestaan die in het echt...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij bestaan die wel, maar of die ook wat in jou zien.. das dan een 2dequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blauwe ogen, bruin haar, zo'n attitude, zo sportief, plus zo'n lichaam. Helemaal mijn type, hopelijk bestaan die in het echt...
In zo'n geval doe ik wel een beetje moeite hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die wel, maar of die ook wat in jou zien.. das dan een 2de
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb net The red wedding gekeken... (GoT)... wtf...
Ik had gelezen wat er ongeveer gebeurde in die aflevering. Zonder namen erbij te lezen... maar nou ik het gezien heb...quote:
Why?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Mij konden ze naderhand ook opvegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb net The red wedding gekeken... (GoT)... wtf...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Why?
[..]
Mij konden ze naderhand ook opvegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Er blijft genoeg interessants over, Dyon. Geloof meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Morgen of zo maar de laatste aflevering van seizoen 3 kijken. En daarna afwachten op april...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er blijft genoeg interessants over, Dyon. Geloof me
Weet niet. Misschien haar domme gezichtsuitdrukking gecombineerd met besluitloosheid ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik had het over de Katniss-look uiteraard. Dat blonde pixie kapsel vind ik niks.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
Er was eens een dag dat Jennifer Lawrence leuk was.
Die dag ligt ver achter ons, heren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Ik ben voor team DanySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Wind Rises hoop ik van Frozenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
Oh ja, Sands, wie gaat ook al weer de Oscar voor best animated film winnen?
Ik vind d'r nog steeds leuk... geen problemen met d'r..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
Er was eens een dag dat Jennifer Lawrence leuk was.
Die dag ligt ver achter ons, heren.
Ik ga afwachtenquote:
Ben dan geen Sands, maar ik hoop zeker dat het niet The Croods word... DM2, Frozen of The wind rises... Maar he, ik heb geen stemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
Oh ja, Sands, wie gaat ook al weer de Oscar voor best animated film winnen?
Ik vind dat kapsel juist wel bij haar passen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik had het over de Katniss-look uiteraard. Dat blonde pixie kapsel vind ik niks.
It's alivequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:42 schreef picodealion het volgende:
Euh ohja, er was een fok. en een filmmeet.
Sorry mensen, ik ben idioot druk met werk de laatste tijd. Vanavond weer tot minstens 10u werken, maar ik zie dat de datumprikker al goed is gevuld.
Dus je kijkt nooit naar wie er in de series die je kijkt spelen? Toen ik zijn naam zag, had ik zoiets van "Verrek, is hij dat".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
sh*t... ik kijk elke week The blacklist.. maar ik ken zijn naam niet eensZit hij niet in The breakfast club?
Neuh, dat vind ik niet bepaald een rede om een serie wel of niet te kijken. De namen die erin zitten. Anders zouden er maar zo weinig series zijn die ik kan kijken...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus je kijkt nooit naar wie er in de series die je kijkt spelen? Toen ik zijn naam zag, had ik zoiets van "Verrek, is hij dat".
Zo bedoel ik dat niet. Als je een serie kijkt, kijk je dan niet wie er in speelt (gewoon op de titelrol)?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik niet bepaald een rede om een serie wel of niet te kijken. De namen die erin zitten. Anders zouden er maar zo weinig series zijn die ik kan kijken...
Nee, want 9 van de 10 keer zijn het volstrekt onbekenden voor me...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet. Als je een serie kijkt, kijk je dan niet wie er in speelt (gewoon op de titelrol)?
Nee, is niet raarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ben ik raar als ik The Hunger Games 2 geen ruk aan vind?
Pacific Rimquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Smaken verschillen, maar zeg niet dat je Pacific Rim dan wel goed vond
Haha, precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Limitless was zeker beter dan Pacific rim... maar 20x...
Limitlessquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Limitless was zeker beter dan Pacific rim... maar 20x...
Eens met deze diepgaande analysequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:05 schreef sasquatsch het volgende:
Pacific Rim was niet goed, maar wel leuk.
Pacific Rim op eigen tv in 3D gezien, maar zonder 3D had ik er ook minder aan gevonden denk ik. De robotjes deden me wat aan Gundam Wing series denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eens met deze diepgaande analyse
Ze blijft leuk, maar voldoet als J Law niet aan mijn eisen, als Katniss wel. Vandaar dat ik me afvroeg of dat soort types ook in het echt bestaan, bij voorkeur tien jaar ouder...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind dat kapsel juist wel bij haar passen.
Nee hoor, hij moet gewoon de boeken lezen.quote:
Gelukkig heb je geen eisenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze blijft leuk, maar voldoet als J Law niet aan mijn eisen, als Katniss wel. Vandaar dat ik me afvroeg of dat soort types ook in het echt bestaan, bij voorkeur tien jaar ouder...
Blauwe ogen, donkerblond of bruin haar, lang, sportief, spontaan, reislustig en 25-35.quote:
Ga je boodschappen doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blauwe ogen, donkerblond of bruin haar, lang, sportief, spontaan, reislustig en 25-35.
Lijkt me helemaal niet zo extreem.
Nee, ik wacht tot ze zich aan mij opdringt. Ik heb al heel lang zelf nul komma nul moeite gedaan. Met uiteraard nul komma nul resultaat. Dat is toch ook een 100 procent scorequote:
ja joh, als je lang genoeg wacht komt ze vast vanzelf naar je toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot ze zich aan mij opdringt. Ik heb al heel lang zelf nul komma nul moeite gedaan. Met uiteraard nul komma nul resultaat. Dat is toch ook een 100 procent score
Precies!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
ja joh, als je lang genoeg wacht komt ze vast vanzelf naar je toe.
Hoe lang?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blauwe ogen, donkerblond of bruin haar, lang, sportief, spontaan, reislustig en 25-35.
Lijkt me helemaal niet zo extreem.
1,75 of langer, ben zelf 1,95.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang?
En waarom per se blauwe ogen?
Dat zei ik toch ook?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja inderdaad. En blauwe ogen bij donker haar vind ik ook heel mooi.
Net als een kuiltje in de kin, dat is ook later toegevoegd geloof ik. Is ook niet echt mooi vind ik (heb het zelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het loenzen nergens terug. Zal wel een van de latere toevoegingen zijn geweest, net zoals er ook zeven moderne wereldwonderen zijn.
En hoe zie jij er dan uit, buiten dat je 1.95 bent?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook?
Blauwe ogen, lichtblond haar, doet me echt niks.
Lang en dun.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe zie jij er dan uit, buiten dat je 1.95 bent?
Mijn tweede teen is langer dan de eerste.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Net als een kuiltje in de kin, dat is ook later toegevoegd geloof ik. Is ook niet echt mooi vind ik (heb het zelf)
Sexy hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn tweede teen is langer dan de eerste.
Ah dus je zoekt een beetje de vrouwelijke versie van jezelf, zonder baard. Zeggen ze niet dat tegenpolen elkaar aantrekken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lang en dun, bruin haar, blauwe ogen, afwisselend baard of baardje, natuurlijk reislustig en redelijk sportief, soms.
Egyptische tenen! Toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn tweede teen is langer dan de eerste.
Eigenlijk wilde ik dat eerst typen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus je zoekt een beetje de vrouwelijke versie van jezelf, zonder baard.
kaal en bruin/groene ogenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja inderdaad. En blauwe ogen bij donker haar vind ik ook heel mooi.
Dat zijn er 3, ik ben niet kaal, tenminste niet op mijn hoofd.quote:
donker haar en lichte ogenquote:
Alleen als ik lachquote:
Geen 1 van de zeven schoonheden of geen kuiltje?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb er geen 1, tenzij je die Kirk douglas kuil mee zou tellen
Ben je bang dat je huid in de plooi raakt als je lacht? Wat vaker lachen en misschien heb je er dan een schoonheid bij!quote:
Beweging is goed voor je, dus vast ook voor de huid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je huid in de plooi raakt als je lacht? Wat vaker lachen en misschien heb je er dan een schoonheid bij!
Geen schoonhedenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen 1 van de zeven schoonheden of geen kuiltje?
NOu dat bewijst maar weer dat de zeven schoonheden flauwekul zijn, als jij er geen hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen schoonheden
Kuiltjes wel als ik lach geloof ik.
Film kijken doe ik vaak wel met een strak of neutraal gezicht, ook comedy's.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef hornage het volgende:
Met de meet alleen maar comedy's kijken misschien? Wordt je nog mooier van dan!
Donker haar en dan lichte huid met sproeten is wel bijzonder trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef drakin het volgende:
[..]
donker haar en lichte ogen
Bleke huid
Sproeten
En de halve omdat ik maar 1 kuiltje in de wang heb.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
NOu dat bewijst maar weer dat de zeven schoonheden flauwekul zijn, als jij er geen hebt.
Lukt het?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Probeer je me te versieren ofzo
Kuiltjes ontstaan ook vaak pas als iemand lacht, en wat Waaghals ook zegt het zegt niet altijd wat over je schoonheid. Volgens mij hebben ma Floddertypes ook wel een paar van die 7 schoonheden(spleet tussen tanden, langere teen, moedervlek boven de lip)quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen schoonheden
Kuiltjes wel als ik lach geloof ik.
Ma Flodderquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Kuiltjes ontstaan ook vaak pas als iemand lacht, en wat Waaghals ook zegt het zegt niet altijd wat over je schoonheid. Volgens mij hebben ma Floddertypes ook wel een paar van die 7 schoonheden(spleet tussen tanden, langere teen, moedervlek boven de lip)
Alleen comedy's...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef hornage het volgende:
Met de meet alleen maar comedy's kijken misschien? Wordt je nog mooier van dan!
Maar ik heb deel 1 niet gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Alleen comedy's...![]()
Wat actie of SF mag ook wel![]()
Mortal Kombat 2 staat toch nog klaar?
Goed bezig pico, zeg 't ze maar!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef picodealion het volgende:
Mortal Kombat 2 komt mijn huis niet in.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef picodealion het volgende:
Ik heb net even gezocht wat voor film het is, maar misschien heb je nog een andere martial arts film?quote:
Dan ga je die gewoon kijken, alleen niet tijdens de meetquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
Hoeveel films gaan we kijken?
Mijn voorkeur zou wel een afwisseling zijn van verschillende genres zoals een mooie arthouse film, comedy, actie, etc.
En MK2 wil ik ook wel zien.
Hehe, was ook een beetje een grapje, vorige keer moest Pico deel 1 kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net even gezocht wat voor film het is, maar misschien heb je nog een andere martial arts film?
En Mortal Kombat 1?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef picodealion het volgende:
47 Ronin gezien, erg goed vond ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Asap het volgende:
Zou wel mooi zijn als 47 Ronin dan beschikbaar is
En anders deze:
Jûsan-nin no shikaku (2010) - IMDb
Maar die heb ik al gezien, had ik kaartjes voor gewonnen via dit forumquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Asap het volgende:
Zou wel mooi zijn als 47 Ronin dan beschikbaar is
En anders deze:
Jûsan-nin no shikaku (2010) - IMDb
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
47 Ronin gezien, erg goed vond ik.
Nice, had ik ook geprobeerd, maar niet geluktquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die heb ik al gezien, had ik kaartjes voor gewonnen via dit forum
Ik zit voetbal te kijken, voor mij hoef je het dus niet te doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Zal ik een opstarter doen? Of is er niemand?
Ik heb em net even zonder geluid aangezet. Word er een verhaal verteld? (ik zal em zo in de pauze nog es aan zetten met geluidquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
MGM bestaat 90 jaar en ze hebben daarom een filmpje gemaakt:
Waar de F wordt de bekerwedstrijd uitgezonden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, voor mij hoef je het dus niet te doen
Ere divisie live... of ehh.. Fox sports eredivisiequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Waar de F wordt de bekerwedstrijd uitgezonden?
Urgh bah, ik krijg er zo de schijt van dat zulke wedstrijden niet meer op de publieke/commerciële omroep worden uitgezonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ere divisie live... of ehh.. Fox sports eredivisie
Me 2, maar ja... ik had het toch alquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Urgh bah, ik krijg er zo de schijt van dat zulke wedstrijden niet meer op de publieke/commerciële omroep worden uitgezonden.
Ja, jij hebt nergens last vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Me 2, maar ja... ik had het toch al
Maastricht is nergens om de hoek manquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
En je woonde niet om de hoek of wel?
Livestream op Internet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Urgh bah, ik krijg er zo de schijt van dat zulke wedstrijden niet meer op de publieke/commerciële omroep worden uitgezonden.
Ik had/heb zo'n combi van sport 1 met ere divisie live. En dan had je Engels, Spaans en Duits voetbal voor 6 euro extra boven op de 15 van eredivisie live. Maar aangezien Fox het Engelse voetbal overgenomen heeft en de abbo prijs verhoogd heeft naar 17 dacht ik... maar ja, dan maar geen Engels voetbal meer. Dan kijk ik wel af en toe een Turkse wedstrijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nergens last van
Vind het trouwens wel echt belachelijk duur man. 24 euro voor Europese wedstrijden en dan nog eens 12 extra voor de Eredivisie
[..]
Maastricht is nergens om de hoek man
Die laatste lijkt me interessanter. Die eerste alleen maar omdat Utrecht speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Tijd voor de 2de helft van de Nijmegen Eendracht Combinatie(of moet ik toch stiekem Ajax - Feijenoord kijken...)
Die eerste is juist interessanter omdat NEC speelt... maar de buurvrouw houd met haar geschreeuw de rest van het blok wel op de hoogte van de stand bij Ajax - Feijquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me interessanter. Die eerste alleen maar omdat Utrecht speelt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eerste is juist interessanter omdat NEC speelt... maar de buurvrouw houd met haar geschreeuw de rest van het blok wel op de hoogte van de stand bij Ajax - Feij
Nee hoor. Ik weet het van NAC bijvoorbeeld ook niet. Of Roda JCquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wist niet dat Nijmegen Eendracht Combinatie de volledige naam was van NEC. Nu val ik natuurlijk door de mand als voetbalfan.
Roda JC is nog erger dan vloeken hier in het streng katholieke zuiden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet het van NAC bijvoorbeeld ook niet. Of Roda JC
Roda Juliana Combinatie, maar NAC weet ik ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet het van NAC bijvoorbeeld ook niet. Of Roda JC
Ik heb het nu op de achtergrond op staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Meh, daar begin ik niet aan. Zo graag wil ik het nu ook weer niet zien.
Dit heb ik op de voorgrond opstaan:quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het nu op de achtergrond op staan.
Ik niet... Maar als (voormalig) Nijmegenaar weet je van van je eigen club natuurlijk welquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef ArtistA het volgende:
NAC (Noad Advendo Combinatie) Breda
Wie onthoudt nu zoiets?
Oh dat weet toch iedereen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef ArtistA het volgende:
NAC (Noad Advendo Combinatie) Breda
Wie onthoudt nu zoiets?
Vertel eens iets leuks dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Voetbla
Yann Tiersen muziek is wel
Niet bepaald nee...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ehm.. mijn quiche was een beetje waterig. Hm dat is niet echt leuk
Ken je de volledige naam van NAC?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wist niet dat Nijmegen Eendracht Combinatie de volledige naam was van NEC. Nu val ik natuurlijk door de mand als voetbalfan.
Die is net nog gepost...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ken je de volledige naam van NAC?
Hahah nou ik hoopte al dat je het zo op had gevat aangezien het ook juist leuk bedoeld wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb het niet gehoord, maar dat is echt geen opmerking die ik mensen kwalijk kan nemen. Het is ook gewoon zo. Maar je hebt er wel je tijd voor genomen om je verontschuldiging aan te bieden
Ik dacht gehoord te hebben dat die C voor christelijk stond, maar vond dit ook wel goed klinkenquote:
En nu is alles weer goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahah nou ik hoopte al dat je het zo op had gevat aangezien het ook juist leuk bedoeld was
En ja ik had het wel eerder kunnen zeggen inderdaad
Het is nooit verkeerd geweest. Althans, niet aan mijn kantquote:
Ik bedoel dat Noad advendo combinatie kort is voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatiequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat die C voor christelijk stond, maar vond dit ook wel goed klinken
Al helemaal niet aan mijn kant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is nooit verkeerd geweest. Althans, niet aan mijn kant
Welke idioot heeft dat verzonnen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Noad advendo combinatie kort is voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
Transformer pyjama, zei ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Wat is er nu leuk aan volwassen mannen met transformer-pakjes en videospelletjes en poppen?
Wat is dat voor naam... noem je zelf dan de Josty voetbalclub...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Noad advendo combinatie kort is voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
Wat zijn jouw hobby's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Wat is er nu leuk aan volwassen mannen met transformer-pakjes en videospelletjes en poppen?
Dus de afkorting is een afkorting van de afkorting...okquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh ja, heb jij ook dagelijks 'last' van natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Je ziet het he Dyon, heb je een vriendin, beginnen ineens ook andere vrouwen je te versieren
De beelden zijn prachtig en er zitten wat quotes in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb em net even zonder geluid aangezet. Word er een verhaal verteld? (ik zal em zo in de pauze nog es aan zetten met geluid)
Hmm...niet erg interessant![]()
Ik kan met de druk overwegquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Je ziet het he Dyon, heb je een vriendin, beginnen ineens ook andere vrouwen je te versieren
Van 2 acroniemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus de afkorting is een afkorting van de afkorting...ok
Nou dat zei ik niet he..quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Lemans24 het volgende:
Van die leuke nerds, die getrouwd zijn met hun computer, nooit iets anders willen, maar later gewoon een gezin krijgen. Ik ken ze ook.
Bang dat er kritiek op komt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die zijn wel leuk.
[..]
Gaat je niks aan.
Hiermee bedoel ik het 'getrouwd zijn met de computer' gedeelte. Beetje onduidelijk van mequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat zei ik niet he..
Mijn ex was zo'n figuur en dat is 1 van de vele redenen dat het uitging.
Natuurlijk, ik kan toch nooit voldoen aan die geile levensstijl van wyccie...quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik kan toch nooit voldoen aan die geile levensstijl van wyccie...
Punniken vond ik trouwens als klein jochie wel heel leuk... wyccie aiiiiight!
Ik ook... dacht dat dat een jaren '80 iets wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Punniken vond ik trouwens als klein jochie wel heel leuk... wyccie aiiiiight!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben je verliefd op het mysterie Wyccie?
Dat ben je toch? Tis niet dat we iets over je persoonlijke leven wetenquote:
Ah, maar zelfs (of juist) met die mensen komt het vaak wel goed dus. Die mensen die in hun pubertijd (die natuurlijk lang duurt) heel openlijk toegeven dat ze totaal verslingerd zijn aan hun PC.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik het 'getrouwd zijn met de computer' gedeelte. Beetje onduidelijk van me
En dat ze op Natalie Portman lijkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ben je toch? Tis niet dat we iets over je persoonlijke leven wetenBehalve dat je in een ziekenhuis werkt
Al was dat alleen omdat ze de zelfde haarkleur hadden/hebben...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat ze op Natalie Portman lijkt.
Hahah...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
Ik merk wel Dyon, nu ik weer in Nijmegen woon, dat ik telkens naar meiden kijk en dan denk... zou dit d'r zijn?
Ik heb geen persoonlijk leven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ben je toch? Tis niet dat we iets over je persoonlijke leven wetenBehalve dat je in een ziekenhuis werkt
Heeft die oud collega van je geen smaak? Letterlijk geen smaak? Eten is toch leuk vanwege de smaak en zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen persoonlijk leven.
En jullie weten blijkbaar toch best veel?
Meer dan over Njos. Of ArtistA, of Waaghals. Onzin dus.
Njos, een oud-collega van me houdt niet van eten in het algemeen. Hij eet omdat het moet.
Alle 3 op meets geweestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
\
Meer dan over Njos. Of ArtistA, of Waaghals. Onzin dus.
Oh dat is wel bijzonder. Dan zal hij wel heel dun zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
Njos, een oud-collega van me houdt niet van eten in het algemeen. Hij eet omdat het moet.
De haarkleur van Waaghals is huidskleurig... Hij heeft een zwaar accent en als ik het goed heb zit ie in de ICTquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee wat ArtistA en Waaghals voor werk doen, wat hun hobby's zijn (ok, behalve voetbal dus), wat hun haarkleur is.
Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel bijzonder. Dan zal hij wel heel dun zijn?
Ik vind het stom als mensen op bijvoorbeeld een datingprofiel schrijven van "hobby's: leuke dingen doen, lekker eten". Dat is allemaal zo nietszeggend en voor de hand liggend
Ik moet nog beginnen met lessenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft die oud collega van je geen smaak? Letterlijk geen smaak? Eten is toch leuk vanwege de smaak en zoEn van Njos en Waaghals weten we tenminste al hoe ze er uit zien en klinken... Buiten dat weet ik van Njos dat ze in Belgie zit, daar rijlessen neemt, een medische opleiding volgt en een relatie met waaghals heeft... das volgens mij al meer dan van jou...
computerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"hobby's: leuke dingen doen, lekker eten".
Hahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De haarkleur van Waaghals is huidskleurig... Hij heeft een zwaar accent en als ik het goed heb zit ie in de ICT
Jij vind dat en dan kunnen we zeggen wat we willen, maar dan krijgen we dat toch niet uit jequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef wyccie het volgende:
Je weet van mij net zo goed waar ik woon, dat ik ook een medische opleiding heb gedaan en ook rijlessen heb gehad. En je weet ook dat ik geen relatie met Waaghals heb.
Ik blijf het dus onzin vinden. Er zijn collega's die minder over mij weten.
Het is niet voor de hand liggend, want dan weet je dat je met die persoonlijk gezellig naar een restaurantje kan. In mijn omgeving zijn steeds meer mensen interessant aan het doen met niet-eten/diëten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat is wel bijzonder. Dan zal hij wel heel dun zijn?
Ik vind het stom als mensen op bijvoorbeeld een datingprofiel schrijven van "hobby's: leuke dingen doen, lekker eten". Dat is allemaal zo nietszeggend en voor de hand liggend
Dat zijn de goede voornemens nog... die zullen wel gauw weer in de prullenbak verdwijnen..quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is niet voor de hand liggend, want dan weet je dat je met die persoonlijk gezellig naar een restaurantje kan. In mijn omgeving zijn steeds meer mensen interessant aan het doen met niet-eten/diëten.![]()
Die collega is niet mager, hij is ook al wat ouder. Wel heel vitaal.
En wat zegt dat verder dan? Drakin hebben jullie ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen weten we nog niet hoe jij er uit ziet en weet ik dat van Njos en Waaghals wel.
Allemaal van vorig jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat zijn de goede voornemens nog... die zullen wel gauw weer in de prullenbak verdwijnen..
Grote teen, je kut bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat zegt dat verder dan? Drakin hebben jullie ook nog nooit gezien.
Trouwens, ik heb gisteren nog onthuld dat mijn tweede teen langer is dan mijn grote teen!
Hier hebben we wat aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb gisteren nog onthuld dat mijn tweede teen langer is dan mijn grote teen!
Wat voor gare porno kijk jij?quote:
Ach ze weten ook niet wie Sands is, gewoon die gekkies laten praten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat zegt dat verder dan? Drakin hebben jullie ook nog nooit gezien.
Ja omdat jij niet kwam opdagen op de meet waar je wel zou komen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach ze weten ook niet wie Sands is, gewoon die gekkies laten praten.
Ik ben sinds kort gestopt, ben bang dat ik later in een parallel universum niet meer klaarkom, laat staan een erecte penis kan krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor gare porno kijk jij?
Oh, hoe lang al bezig?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort gestopt, ben bang dat ik later in een parallel universum niet meer klaarkom, laat staan een erecte penis kan krijgen.
Heel af en toe... snap ik dat je single bent....quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort gestopt, ben bang dat ik later in een parallel universum niet meer klaarkom, laat staan een erecte penis kan krijgen.
Oh ja die Sands weer he. Je hebt er helemaal niks aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja omdat jij niet kwam opdagen op de meet waar je wel zou komen.
Nou ik vind het helemaal niet zo raar. Er is ook een topic over in SEX, zijn best veel mannen en vrouwen daar die proberen te minderen of te stoppen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heel af en toe... snap ik dat je single bent....
Hoezo? Dat is toch een oprechte zorg van me?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou nou. Alsof jij geen porno kijkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou toen niet inderdaad. Blij gemaakt met een dode mus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ja die Sands weer he. Je hebt er helemaal niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |