quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Omdat jij dat nooit zegt.quote:
10 minuten hebben ze op BHV gezegd..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, of Njos, even een vraagje:
Hoe lang kan iemand in de staat van flauwvallen verkeren? Wat is over het algemeen de tijdsduur van iemand die flauwvalt? 5 minuten, een paar seconden? En lang is het maximum, zonder dat er iemand bij moet komen.
Flauwvallen is een vaag begrip.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, of Njos, even een vraagje:
Hoe lang kan iemand in de staat van flauwvallen verkeren? Wat is over het algemeen de tijdsduur van iemand die flauwvalt? 5 minuten, een paar seconden? En lang is het maximum, zonder dat er iemand bij moet komen.
Oké, stel dat iemand wordt overvallen door extreme emoties... bijv. door herinneringen aan een trauma, en gaat daarvan out. Hoe lang zou zoiets kunnen duren? Of is er dan ook sprake van sterretjes?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Flauwvallen is een vaag begrip.
Het flauwvallen bij warm weer, te weinig drinken, te lang staan, bij lage bloeddruk is kortdurend. Je bent zelden buiten bewustzijn. Het is dan sterretjes, zwart voor de ogen, beetje zweten, misselijk en op de grond gaan liggen.
Ben je echt weg, dan is er vaak meer aan de hand.
Oké, stel, hypothetisch gezien, dat er zich een situatie voordoet waarbij iemand ergens komt, en daar wordt overvallen door emoties die hem/haar doen herinneren aan een jeugdtrauma, en dat die hersenen daar zo op reageren dat hij kort flauwvalt, en dat iemand er binnen een minuut/twee minuten bijkomt, en hij blijft ademen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef wyccie het volgende:
Hmmm. Dat is gewoon lastig te zeggen. Je moet in ieder geval zeker weten dat iemand wel ademt.
Ik kan niet zeggen dat iemand max of min 30 sec. weg mag zijn.
Trouwens ook nog niemand meegemaakt die door emoties flauwvalt, wel een syndroom dat lijkt op een hartaanval. Maar die zijn dan in principe niet zodanig dat iemand daarvan out gaat.
Ik verwacht bij flauwvallen bij emoties wel dat je iemand gewoon wakker kunt schudden.
Emotie (huilen) is toch een fysieke reactie?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef Lemans24 het volgende:
Flauwvallen door emoties, heb er nog nooit van gehoord, iig. Er moet toch een fysieke trigger zijn, lijkt me (d.w.z. een bloeddrukdaling).
Waarvan de bloeddruk daalt?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Emotie (huilen) is toch een fysieke reactie?
Kunnen we volgende week langskomen?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, zou iemand maar gewoon zich laten snijden, om hem flauw te laten vallen in je film.
http://www.flauwvallen.nl/flauwvallen/spontaan-flauwvallen.aspquote:Wanneer iemand u slecht nieuws komt brengen, is het dan ook aan te raden om te voldoen aan het verzoek en om te gaan zitten. De schrikreactie die u ervaart zorgt er in zo’n geval voor dat de bloedvaten in uw lichaam wijder worden. Het bloed zakt dan naar beneden waardoor uw hersenen niet genoeg bloed meer krijgen. Dit zal resulteren in het feit dat u spontaan flauwvalt. In een dergelijk geval worden uw bloedvaten wel heel snel weer smaller, waardoor u binnen een aantal minuten weer bijkomt.
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kunnen we volgende week langskomen?
quote:De vasovagale reactie kenmerkt zich door gelijktijdige parasympathische activatie en orthosympathische remming en kan worden beschouwd als uiting van een cardiovasculaire reflex. Deze reflex kan via ten minste 2 verschillende neurale trajecten geactiveerd worden.8 Het eerste traject loopt van corticohypothalame centra naar de vasomotorcentra (zie figuur 1). Zo kan het ervaren van heftige emoties of pijn leiden tot vasovagale syncope (van het centrale type).
Toen ik flauwviel werd ik klam, bleek, het bloed trok uit mijn hoofd.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
En wat zijn de kenmerken na het flauwvallen? Ben je in staat om de wereld om je heen waar te nemen, ben je suf, ?
Constant pissen en overgeven is ook zo vervelend.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef drakin het volgende:
Dit zijn wel goede tips voor mensen met een te hoge bloeddruk
Investeer het in Sands.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef wyccie het volgende:
Op de bank zetten en rente vangen.
Studieschuld terugbetalen.
Mijn financiële onafhankelijkheid terugkopen.
Rode wijn schijnt ook te helpen en is denk ik een stuk aangenamer.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Constant pissen en overgeven is ook zo vervelend.
Hoeveel belasting moet je er over betalen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef wyccie het volgende:
Op de bank zetten en rente vangen.
Studieschuld terugbetalen.
Mijn financiële onafhankelijkheid terugkopen.
Ik stimuleer de economie tenminste.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gek, hè? Niet mijn schuld.
Drakin, onder de 2,50 euro is het belastingvrij
Ik verdien ook niet veelquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan steeds bij mij om geld en vind je dat je te weinig verdient?
Je draagt wel bij aan het consumentisme. Het kopen van goederen die je niet nodig hebt, maar gewoon omdat bezit leuk is.quote:
India ontdekt IMDB?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef Desunoto het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand op IMDb. Een maand geleden had ik nog 25 awards op icheckmovies, nu heb ik er 17! Al die IMDb lijsten worden volgegooid met Bollywoodfilms.
Laat ze weer terug gaan naar een tijd van geen computers hebbenquote:
Ik denk dat een kaalgeschoren hoofd je goed zou staan, en beter bij je karakter past.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat ze weer terug gaan naar een tijd van geen computers hebbendan blijven de lijstjes tenminste "schoon"
Jij denkt wel meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat een kaalgeschoren hoofd je goed zou staan, en beter bij je karakter past.
Ik heb jaren lang gemillimeterd haar gehad... dat stond me niet echt. Of beter gezegd, echt niet...quote:Op maandag 20 januari 2014 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat een kaalgeschoren hoofd je goed zou staan, en beter bij je karakter past.
Ik heb de 15de een feest en mijn rooster gister gekregen... mag de 16de om 7uur beginnen, dus ik denk niet dat ik nog langskom die avond... volgende keer beterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:09 schreef hornage het volgende:
Het is een feit mensen:
TV / FMT-Meet 2014 - Filmnacht op 15 februari in Arnhem!!!
Ik heb er al zin in
Iedereen denkt vrij veel maar het meeste is maar waardeloos.quote:
True story.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iedereen denkt vrij veel maar het meeste is maar waardeloos.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iedereen denkt vrij veel maar het meeste is maar waardeloos.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, nouja mensen vrouwen denken vooral veel over zichzelf
Hehe, ik doelde meer op de vraag van DF. Hoeft niet perse te zijn dat Morgan en Liam in hun batman personages spelen, kan ook dat Batman er in voorkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat er een Superman vs Batman film aankwam, of niet?
Persoonlijk denk ik dat Affleck ons allen gaat verrassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, ik doelde meer op de vraag van DF. Hoeft niet perse te zijn dat Morgan en Liam in hun batman personages spelen, kan ook dat Batman er in voorkomt.
Superman vs Batman lijkt me erg mooi, Ben Affleck lijkt me dan weer minder...
Ik ben benieuwd, slechter dan Clooney, Kilmer en Keaton kan het niet wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Affleck ons allen gaat verrassen.
Dat zullen wequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, slechter dan Clooney, Kilmer en Keaton kan het niet worden![]()
Vind Ben vaak niet zo heel erg sterk in films, maar we zullen zien
Mijn dagquote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Constant duizelig en overgeven is ook zo vervelend.
Je bent zwanger?quote:
van een virusje jaquote:
geen ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jij nog iets van Pico vernomen? Het is zo stil bij 'm.
Ben jij niet bij de meet? Net als Robby?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
van een virusje ja
[..]
geen idee
Nee, geen drakenvoer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef DragonFodder het volgende:
denk het niet, ik denk dat mijn moeder haar verjaardag viert op 15-2
je zult een ander hapje moeten zoekenquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je zult een ander hapje moeten zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |