Hahaquote:
Oe, das ook wel een leuk idee! Ik ben voor!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha
Ik tel 8 mensen, maal 3 is 24. *Legt rekenmachine weg*
Dat is wat veel denk ik. De discussies die daaruit voortkomen kunnen al de hele nacht in beslag nemen. Ik stel voor dat iedereen één film opschrijft die hij/zij nog niet heeft gezien en die hoog op de watchlist staat, deze á la suprise in een bakje en de gastheer mag graaien. Maar goed, dat ben ik.
Goed punt, ik dacht, ik druk deze datum er nu gewoon door omdat er anders nooit wat van komt, maar opzich wel handig als hij er van op de hoogte isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef ArtistA het volgende:
En even op een andere noot, waar is onze gastheer eigenlijk? Heb al in tijden geen post meer van 'm gezien.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb de 15de een feest en mijn rooster gister gekregen... mag de 16de om 7uur beginnen, dus ik denk niet dat ik nog langskom die avond... volgende keer beter
Ah jammer, had de man graag eens in 't echt ontmoet. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. Heb geen auto en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om met een luchtbed te gaan zeulen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we tot zeker 6 uur 's ochtends films gaan kijken, dus dan pak ik de eerste trein wel terug naar huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef hornage het volgende:
En dyonvbaal gaat van de misschien lijst af, en jammer genoeg door naar de "ik kom zeker niet" lijst.....
[..]
En anders heeft pico ook nog wel slaapspul of neem ik wat extra's meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ah jammer, had de man graag eens in 't echt ontmoet. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. Heb geen auto en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om met een luchtbed te gaan zeulen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we tot zeker 6 uur 's ochtends films gaan kijken, dus dan pak ik de eerste trein wel terug naar huis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef hornage het volgende:
[..]
En anders heeft pico ook nog wel slaapspul of neem ik wat extra's mee
Mooizo, al een idee welke film je in de bak wilt gooien?quote:
Uhmm... er staan er 532 in m'n watchlistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Mooizo, al een idee welke film je in de bak wilt gooien?
Ik heb hetzelfde en ik weet ook niet hoever Pico bij een vriendin van me vandaan woont waar ik eventueel kan gaan pitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ah jammer, had de man graag eens in 't echt ontmoet. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. Heb geen auto en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om met een luchtbed te gaan zeulen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we tot zeker 6 uur 's ochtends films gaan kijken, dus dan pak ik de eerste trein wel terug naar huis.
Ik rij er met de auto vanuit Steenwijk naartoe en ik doe wel aan 1 a 2 taxiritjes vanaf stations die dag desgewenstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde en ik weet ook niet hoever Pico bij een vriendin van me vandaan woont waar ik eventueel kan gaan pitten.
Maar misschien zijn er wel FMT-ers die je tenminste van of naar het station kunnen brengen om het gezeul iets minder gezeul te maken?
Ik wil trouwens zelf ook wel een beetje gezeulverlichtingshulp die dag:)
met de auto die je in het vorige bericht nog niet had? Steenwijk is lekker dichtbij hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik rij er met de auto vanuit Steenwijk naartoe en ik doe wel aan 1 a 2 taxiritjes vanaf stations die dag desgewenst
hu? vorig bericht? En Steenwijk is dichtbij genoeg bij Friesland jahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
met de auto die je in het vorige bericht nog niet had? Steenwijk is lekker dichtbij hier
Ik ben kennelijk in de middag ook weleens niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef hornage het volgende:
[..]
hu? vorig bericht? En Steenwijk is dichtbij genoeg bij Friesland jah
Don Jon gezien, Wrong Cops nog niet. Maar omwille van Scarlett is Don Jon per definitie niet uitgesloten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef picodealion het volgende:
Films die ik nog graag wil zien en wellicht wel in het programma passen:
Don Jon
Wrong Cops
Wil je zeggen dat onderstaande actrice in die film acteert. Mooi,dan delete ik de film niet want zoiets wulps doet het natuurlijk bij mannelijke Nederland altijd goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef ArtistA het volgende:
Don Jon gezien, Wrong Cops nog niet. Maar omwille van Scarlett is Don Jon per definitie niet uitgesloten.
In haar sexyste rol wel te verstaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat onderstaande actrice in die film acteert. Mooi,dan delete ik de film niet want zoiets wulps doet het natuurlijk bij mannelijke Nederland altijd goed.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |