Hiermee bedoel ik het 'getrouwd zijn met de computer' gedeelte. Beetje onduidelijk van mequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat zei ik niet he..
Mijn ex was zo'n figuur en dat is 1 van de vele redenen dat het uitging.
Natuurlijk, ik kan toch nooit voldoen aan die geile levensstijl van wyccie...quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik kan toch nooit voldoen aan die geile levensstijl van wyccie...
Punniken vond ik trouwens als klein jochie wel heel leuk... wyccie aiiiiight!
Ik ook... dacht dat dat een jaren '80 iets wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Punniken vond ik trouwens als klein jochie wel heel leuk... wyccie aiiiiight!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben je verliefd op het mysterie Wyccie?
Dat ben je toch? Tis niet dat we iets over je persoonlijke leven wetenquote:
Ah, maar zelfs (of juist) met die mensen komt het vaak wel goed dus. Die mensen die in hun pubertijd (die natuurlijk lang duurt) heel openlijk toegeven dat ze totaal verslingerd zijn aan hun PC.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik het 'getrouwd zijn met de computer' gedeelte. Beetje onduidelijk van me
En dat ze op Natalie Portman lijkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ben je toch? Tis niet dat we iets over je persoonlijke leven wetenBehalve dat je in een ziekenhuis werkt
Al was dat alleen omdat ze de zelfde haarkleur hadden/hebben...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat ze op Natalie Portman lijkt.
Hahah...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
Ik merk wel Dyon, nu ik weer in Nijmegen woon, dat ik telkens naar meiden kijk en dan denk... zou dit d'r zijn?
Ik heb geen persoonlijk leven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ben je toch? Tis niet dat we iets over je persoonlijke leven wetenBehalve dat je in een ziekenhuis werkt
Heeft die oud collega van je geen smaak? Letterlijk geen smaak? Eten is toch leuk vanwege de smaak en zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen persoonlijk leven.
En jullie weten blijkbaar toch best veel?
Meer dan over Njos. Of ArtistA, of Waaghals. Onzin dus.
Njos, een oud-collega van me houdt niet van eten in het algemeen. Hij eet omdat het moet.
Alle 3 op meets geweestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
\
Meer dan over Njos. Of ArtistA, of Waaghals. Onzin dus.
Oh dat is wel bijzonder. Dan zal hij wel heel dun zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wyccie het volgende:
Njos, een oud-collega van me houdt niet van eten in het algemeen. Hij eet omdat het moet.
De haarkleur van Waaghals is huidskleurig... Hij heeft een zwaar accent en als ik het goed heb zit ie in de ICTquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee wat ArtistA en Waaghals voor werk doen, wat hun hobby's zijn (ok, behalve voetbal dus), wat hun haarkleur is.
Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel bijzonder. Dan zal hij wel heel dun zijn?
Ik vind het stom als mensen op bijvoorbeeld een datingprofiel schrijven van "hobby's: leuke dingen doen, lekker eten". Dat is allemaal zo nietszeggend en voor de hand liggend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |