Ken je de volledige naam van NAC?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wist niet dat Nijmegen Eendracht Combinatie de volledige naam was van NEC. Nu val ik natuurlijk door de mand als voetbalfan.
Die is net nog gepost...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ken je de volledige naam van NAC?
Hahah nou ik hoopte al dat je het zo op had gevat aangezien het ook juist leuk bedoeld wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb het niet gehoord, maar dat is echt geen opmerking die ik mensen kwalijk kan nemen. Het is ook gewoon zo. Maar je hebt er wel je tijd voor genomen om je verontschuldiging aan te bieden
Ik dacht gehoord te hebben dat die C voor christelijk stond, maar vond dit ook wel goed klinkenquote:
En nu is alles weer goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahah nou ik hoopte al dat je het zo op had gevat aangezien het ook juist leuk bedoeld was
En ja ik had het wel eerder kunnen zeggen inderdaad
Het is nooit verkeerd geweest. Althans, niet aan mijn kantquote:
Ik bedoel dat Noad advendo combinatie kort is voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatiequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat die C voor christelijk stond, maar vond dit ook wel goed klinken
Al helemaal niet aan mijn kant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is nooit verkeerd geweest. Althans, niet aan mijn kant
Welke idioot heeft dat verzonnen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Noad advendo combinatie kort is voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
Transformer pyjama, zei ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Wat is er nu leuk aan volwassen mannen met transformer-pakjes en videospelletjes en poppen?
Wat is dat voor naam... noem je zelf dan de Josty voetbalclub...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Noad advendo combinatie kort is voor Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
Wat zijn jouw hobby's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
Wat is er nu leuk aan volwassen mannen met transformer-pakjes en videospelletjes en poppen?
Dus de afkorting is een afkorting van de afkorting...okquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Oh ja, heb jij ook dagelijks 'last' van natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Je ziet het he Dyon, heb je een vriendin, beginnen ineens ook andere vrouwen je te versieren
De beelden zijn prachtig en er zitten wat quotes in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb em net even zonder geluid aangezet. Word er een verhaal verteld? (ik zal em zo in de pauze nog es aan zetten met geluid)
Hmm...niet erg interessant![]()
Ik kan met de druk overwegquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Je ziet het he Dyon, heb je een vriendin, beginnen ineens ook andere vrouwen je te versieren
Van 2 acroniemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus de afkorting is een afkorting van de afkorting...ok
Nou dat zei ik niet he..quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Lemans24 het volgende:
Van die leuke nerds, die getrouwd zijn met hun computer, nooit iets anders willen, maar later gewoon een gezin krijgen. Ik ken ze ook.
Bang dat er kritiek op komt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die zijn wel leuk.
[..]
Gaat je niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |