Maar ik heb deel 1 niet gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Alleen comedy's...![]()
Wat actie of SF mag ook wel![]()
Mortal Kombat 2 staat toch nog klaar?
Goed bezig pico, zeg 't ze maar!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef picodealion het volgende:
Mortal Kombat 2 komt mijn huis niet in.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef picodealion het volgende:
Ik heb net even gezocht wat voor film het is, maar misschien heb je nog een andere martial arts film?quote:
Dan ga je die gewoon kijken, alleen niet tijdens de meetquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
Hoeveel films gaan we kijken?
Mijn voorkeur zou wel een afwisseling zijn van verschillende genres zoals een mooie arthouse film, comedy, actie, etc.
En MK2 wil ik ook wel zien.
Hehe, was ook een beetje een grapje, vorige keer moest Pico deel 1 kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net even gezocht wat voor film het is, maar misschien heb je nog een andere martial arts film?
En Mortal Kombat 1?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef picodealion het volgende:
47 Ronin gezien, erg goed vond ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Asap het volgende:
Zou wel mooi zijn als 47 Ronin dan beschikbaar is
En anders deze:
Jûsan-nin no shikaku (2010) - IMDb
Maar die heb ik al gezien, had ik kaartjes voor gewonnen via dit forumquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef Asap het volgende:
Zou wel mooi zijn als 47 Ronin dan beschikbaar is
En anders deze:
Jûsan-nin no shikaku (2010) - IMDb
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
47 Ronin gezien, erg goed vond ik.
Nice, had ik ook geprobeerd, maar niet geluktquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die heb ik al gezien, had ik kaartjes voor gewonnen via dit forum
Ik zit voetbal te kijken, voor mij hoef je het dus niet te doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Zal ik een opstarter doen? Of is er niemand?
Ik heb em net even zonder geluid aangezet. Word er een verhaal verteld? (ik zal em zo in de pauze nog es aan zetten met geluidquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
MGM bestaat 90 jaar en ze hebben daarom een filmpje gemaakt:
Waar de F wordt de bekerwedstrijd uitgezonden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, voor mij hoef je het dus niet te doen
Ere divisie live... of ehh.. Fox sports eredivisiequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Waar de F wordt de bekerwedstrijd uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |