Urgh bah, ik krijg er zo de schijt van dat zulke wedstrijden niet meer op de publieke/commerciële omroep worden uitgezonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ere divisie live... of ehh.. Fox sports eredivisie
Me 2, maar ja... ik had het toch alquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Urgh bah, ik krijg er zo de schijt van dat zulke wedstrijden niet meer op de publieke/commerciële omroep worden uitgezonden.
Ja, jij hebt nergens last vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Me 2, maar ja... ik had het toch al
Maastricht is nergens om de hoek manquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
En je woonde niet om de hoek of wel?
Livestream op Internet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Urgh bah, ik krijg er zo de schijt van dat zulke wedstrijden niet meer op de publieke/commerciële omroep worden uitgezonden.
Ik had/heb zo'n combi van sport 1 met ere divisie live. En dan had je Engels, Spaans en Duits voetbal voor 6 euro extra boven op de 15 van eredivisie live. Maar aangezien Fox het Engelse voetbal overgenomen heeft en de abbo prijs verhoogd heeft naar 17 dacht ik... maar ja, dan maar geen Engels voetbal meer. Dan kijk ik wel af en toe een Turkse wedstrijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nergens last van
Vind het trouwens wel echt belachelijk duur man. 24 euro voor Europese wedstrijden en dan nog eens 12 extra voor de Eredivisie
[..]
Maastricht is nergens om de hoek man
Die laatste lijkt me interessanter. Die eerste alleen maar omdat Utrecht speelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Tijd voor de 2de helft van de Nijmegen Eendracht Combinatie(of moet ik toch stiekem Ajax - Feijenoord kijken...)
Die eerste is juist interessanter omdat NEC speelt... maar de buurvrouw houd met haar geschreeuw de rest van het blok wel op de hoogte van de stand bij Ajax - Feijquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me interessanter. Die eerste alleen maar omdat Utrecht speelt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eerste is juist interessanter omdat NEC speelt... maar de buurvrouw houd met haar geschreeuw de rest van het blok wel op de hoogte van de stand bij Ajax - Feij
Nee hoor. Ik weet het van NAC bijvoorbeeld ook niet. Of Roda JCquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wist niet dat Nijmegen Eendracht Combinatie de volledige naam was van NEC. Nu val ik natuurlijk door de mand als voetbalfan.
Roda JC is nog erger dan vloeken hier in het streng katholieke zuiden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet het van NAC bijvoorbeeld ook niet. Of Roda JC
Roda Juliana Combinatie, maar NAC weet ik ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet het van NAC bijvoorbeeld ook niet. Of Roda JC
Ik heb het nu op de achtergrond op staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Meh, daar begin ik niet aan. Zo graag wil ik het nu ook weer niet zien.
Dit heb ik op de voorgrond opstaan:quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het nu op de achtergrond op staan.
Ik niet... Maar als (voormalig) Nijmegenaar weet je van van je eigen club natuurlijk welquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef ArtistA het volgende:
NAC (Noad Advendo Combinatie) Breda
Wie onthoudt nu zoiets?
Oh dat weet toch iedereen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef ArtistA het volgende:
NAC (Noad Advendo Combinatie) Breda
Wie onthoudt nu zoiets?
Vertel eens iets leuks dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Voetbla
Yann Tiersen muziek is wel
Niet bepaald nee...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ehm.. mijn quiche was een beetje waterig. Hm dat is niet echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |