Pikkepijpenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef community het volgende:
Zouden ze zich nu allemaal afvragen hoe Hakim in godsnaam bovenop is gekomen?
Net als in de oorlogquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim: structureren. Hij bedoelt: censureren.
Hakim De Oliebollenkoningquote:Op maandag 20 januari 2014 20:44 schreef davidderotator het volgende:
Bij een oligarchie (Oudgrieks: ολιγος (oligos) = 'weinig' en αρχειν (archein) = 'heersen') is de macht in handen van een kleine groep mensen. Deze mensen kunnen te onderscheiden zijn door onder andere hun koningschap, rijkdom, familiebanden, educatie of prestige.
Klopt volledig, ze hebben het allemaal!
Lachennnnnnnnnnnn of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
hakim: er zijn geen leider, dat wil ik benadrukken, er zijn verantwoordelijken....
Ik hoop hier wel op, als ie strakjes de komende maand mag blijven kan ie zich beter profileren.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Mallika het volgende:
Ik had meer tegengas van Jimmy verwacht, kan natuurlijk tactiek zijn dat hij niet als nieuwkomer gelijk heel hoog van de toren wil blazen en daarmee zijn eigen graf graven. Kan ook zijn dat Jimmy gewoon een zak lucht is met een rode baret op.
Ja hij zit er als een dulletje bij vond ik ook alquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Mallika het volgende:
Ik had meer tegengas van Jimmy verwacht, kan natuurlijk tactiek zijn dat hij niet als nieuwkomer gelijk heel hoog van de toren wil blazen en daarmee zijn eigen graf graven. Kan ook zijn dat Jimmy gewoon een zak lucht is met een rode baret op.
Nou vijf, leg het voor aan Paul en dan komt het wel goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
Hakiem, Wij.. met z'n vijven, willen graag alles regelen voor jullie, voor jullie eigen bestwil
Dat deed Hitler ook...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Het ergste van Hakim is, dat hij het gewoon rationeel een democratisch kan brengen.
De hele wereld zal het zienquote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Caroline46 het volgende:
Er is geen leider zegt oliebol , want ik ben de leider bedoeld hij. Schijtziek van die bol pfffffffffff
In tijden van crisis en gebrek aan leider......quote:
oliebolquote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Caroline46 het volgende:
Er is geen leider zegt oliebol , want ik ben de leider bedoeld hij. Schijtziek van die bol pfffffffffff
Dat gaan ze ook wel doen, Paul is tenslotte een resultaat verantwoordelijke eenheidquote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vijf, leg het voor aan Paul en dan komt het wel goed.
Nu is nietsnut nr 2 aan het woord.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef mieprust het volgende:
dit geloof je gewoon niet de grootste verader heeft het grootste woord en doet niets de hele dag niets
Leuk experiment ditquote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In tijden van crisis en gebrek aan leider......
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef danilel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)orizontalRichSnippet
whahahaha![]()
![]()
Waarom trekt ze haar bek dan niet open?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef Voxs het volgende:
Zij denkt er het hare van ( vanmiddag zei ze dat er wat haar betreft geen leiders ziijn en dat ook niet te acceptern)[ afbeelding ]
whahahaha![]()
![]()
whahahaha![]()
![]()
wanneer zal 1 van de dagelijks werkende tegen aike zeggen, ga jij eerst maar eens iets doen in plaats van alles bepalenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nu is nietsnut nr 2 aan het woord.
whahahaha![]()
![]()
Ik mag hopen dat de plee verstopt raaktquote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook wel doen, Paul is tenslotte een resultaat verantwoordelijke eenheid
whahahaha![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef waxmask het volgende:
Verder mag niemand meer iets zeggen behalve de Verheven 5!
[ afbeelding ]
Ze voelde dat ze in het centraal niet gehoord wordt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarom trekt ze haar bek dan niet open?
whahahaha![]()
![]()
Hoho hij werkte zo hard dat ie elke dag een dutje moest doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef mamakarina het volgende:
dat die gozer uberhaupt meer dan 1 oliebol per dag verkoopt... als ie bij iedere oliebol zo'n verhaal aflegt aan zijn klanten... sjezus.... Ik zou echt nooit meer gaan! Koude oliebollen... gatver!
Alba Utopia...... dat is gewoon een goeie fiets, snap je ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef danilel het volgende:
whahahaha![]()
![]()
Ja ze moeten wel een plein hebben hoor, er moeten toch eens tegengeluiden worden geventileerdquote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef bazb het volgende:
Ohh dit zijn mooie eerste stappen naar een "regering" (of Elite). Dat moet fout gaan op de lange termijn. Wordt mooi!
Bespreek het maar in het groepje van 5 en leg het dan centraalquote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Aike: bladiebladie missie, bladiebla strategisch, blablabla visualiseren, bladieblablabla mijlpalen en targets. Stop het maar ergens waar de zon niet schijnt, juf.
Denken dat Hakim er in oktober nog in zitquote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef espri het volgende:
hakim "denkt"slim te zijn, ergens in oktober gaat hij pas knallen dus ze moeten hem er in houden.... jaja zo werkt het dus niet
Boventallig kreng. Whitebordquote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
Aike denkt ook niet dat ze eruit gaat een dezer maanden..?
Hoofdstuk 1 van het managing-boekje heeft ze goed geleerd hoor!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Aike: bladiebladie missie, bladiebla strategisch, blablabla visualiseren, bladieblablabla mijlpalen en targets. Stop het maar ergens waar de zon niet schijnt, juf.
En hoe The Five eten gaan koken als Vanessa bij de kachel blijft zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de plee verstopt raakt
Omdat ze net op het goede moment een bijl pakt, een takje op haar neus krijgt en niet meer verder kan?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wanneer zal 1 van de dagelijks werkende tegen aike zeggen, ga jij eerst maar eens iets doen in plaats van alles bepalen
Daar is het centraal toch voor?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze voelde dat ze in het centraal niet gehoord wordt.
die had ik ook gezien ...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef RVer het volgende:
[..]
Alba Utopia...... dat is gewoon een goeie fiets, snap je ?
..... hij rijdt ook heel lekker ..... snap je ?
de fiets is ook erg mooi .... snap je ?
.... en hij staat hier in de showroom the Shinen ! snap je ?
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
Aike: white board, white board, flip over, flip over, oh, oh, oh, ik kom, ik kom ......
en hij werd gelijk afgeblaft door paul dat ie het positief moest zienquote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef Ransjih het volgende:
alles kost niks maar inmiddels op 4000,- zegt peter
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef RVer het volgende:
[..]
Alba Utopia...... dat is gewoon een goeie fiets, snap je ?
..... hij rijdt ook heel lekker ..... snap je ?
de fiets is ook erg mooi .... snap je ?
.... en hij staat hier in de showroom the Shinen ! snap je ?
Zelfde als met Paul en zijn douche en toilet die hij mag bouwen met andermans geldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
Aike: white board, white board, flip over, flip over, oh, oh, oh, ik kom, ik kom ......
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
5400 euro aan investeringen sinds het begin.
1100 aan boodschappen.
400 euro aan andere zaken.
Nu cash 4500.
Ah nog 49 wekenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
5400 euro aan investeringen sinds het begin.
1100 aan boodschappen.
400 euro aan andere zaken.
Nu cash 4500.
Ze hebben ook wat verdiend met de rondleidingquote:
En wordt wederom niet gehoord. Pak eens door, lamlul.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef Ransjih het volgende:
alles kost niks maar inmiddels op 4000,- zegt peter
Vanessa komt pas los, na de nodige flesjes bier.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarom trekt ze haar bek dan niet open?
Met zo'n kleine groep kan je moeilijk in opstand komen zonder jezelf voor te dragen als leider. Gaat nog wel fout ditquote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Delenlill het volgende:
Die 5 gasten hebben ook zelf maar even besloten dat zij alles regelen daar. Dat nog niemand in opstand is gekomen.
Dat word netjes bij gehouden door Dotquote:Op maandag 20 januari 2014 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hebben ook wat verdiend met de rondleiding
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met zo'n kleine groep kan je moeilijk in opstand komen zonder jezelf voor te dragen als leider. Gaat nog wel fout dit
Internet ?quote:
niet per dagquote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef Jian het volgende:
120 euro per dag aan hout? waar haalt ie dat vandaan dan?
+ de investering in het restaurant van 500 euroquote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef waxmask het volgende:
En dadelijk de vaste lasten, niemand die daar over nadenkt ....
In had in elk geval een stukje democratie verwacht lol. Maarja zijn allemaal meelopers. Ze vinden het wel goed zo. Recht de afgrond in.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met zo'n kleine groep kan je moeilijk in opstand komen zonder jezelf voor te dragen als leider. Gaat nog wel fout dit
Datquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Urb het volgende:
Dus wie zn bek opentrekt word naar zn "sub-groepje" afgewimpeld en moet verder zn muil houden
ya..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Urb het volgende:
Dus wie zn bek opentrekt word naar zn "sub-groepje" afgewimpeld en moet verder zn muil houden
En billy zegt dat hun dan beslissen pppffffffquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Mallika het volgende:
15 man die roept ik ben voor teenslippers en Aaike die vindt dat dat dan nog in subgroepjes besproken moet worden
klopt, zo werd het gezegdquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk en morgen weer 120 euro en toen zij de Oliebol, dat is dan al ¤ 240 euro
Postcodeloterij is een sponsor heur!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Lid worden van een fucking loterij. Iemand schiet dit wijf af met haar idiote idee_!!
Dat noemde Giorgio, maar joh dat zijn de lasten niet. Kost geen dr.....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef waxmask het volgende:
En dadelijk de vaste lasten, niemand die daar over nadenkt ....
Is toch logisch! Had ik ook als 1e gedaan als ik een nieuwe beschaving zou beginnen. Gelijk lid worden van een loterij.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Lid worden van een fucking loterij. Iemand schiet dit wijf af met haar idiote idee_!!
Moet dit niet in subgroepen besproken worden?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze stemmen unaniem voor een loterij. Totaal niet gescript dit hoorHoe doorzichtig!
Rienk nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze stemmen unaniem voor een loterij. Totaal niet gescript dit hoorHoe doorzichtig!
Handig in de winterquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Teenslippersik word er zo verdrietig van
het wordt triester en triesterquote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Meeste krijgen ze de rekening nog van. Nutsvoorzieningen moeten zij volgens mij achteraf betalen, elke maand. Voor internet hebben ze een dongle met 1000mb (geen idee of ze adsl/kabel internet krijgen). Maar in elk geval kiezen ze niet echt goedkoop.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef misssnapshot het volgende:
Eerder had Aike het ook over vaste lasten: elektriciteit, internet enzo waarvan ze de prijs nog niet wist.. Is dat al bekend?
en niet 2 ofzo, maar gelijk 15quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een bullshit dit, weinig geld hebben en dan wel loten kopen
Rienk noemde het belasting voor de dommen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een bullshit dit, weinig geld hebben en dan wel loten kopen
Dat laatste was 40 euro per maand.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meeste krijgen ze de rekening nog van. Nutsvoorzieningen moeten zij volgens mij achteraf betalen, elke maand. Voor internet hebben ze een dongle met 1000mb (geen idee of ze adsl/kabel internet krijgen). Maar in elk geval kiezen ze niet echt goedkoop.
Kost allemaal geen drol en zo kopen ze lekker hun duurzame feel good bullshitquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze winnen zeg ik me loten op
Godverdomme ja, ik heb alles opgezegd behalve dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze winnen zeg ik me loten op
Gaat om geld, dan is Rienk tegen.quote:
Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Loten kopen maar fatsoenlijk eten is er niet
Dat dusquote:
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat om geld, dan is Rienk tegen.
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directiequote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef davidderotator het volgende:
Een pin-automaatje, tuurlijk ja, terug naar de basis
Nee want meeste stemmen gelden.quote:
Het is echt animal farm hèquote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
Nee... Rienk zegt niks, of een anderhalf uur lang durende zeikspeech...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?
Dat is duurzaamquote:
Ja het gaat nergens meer over.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
LET OP: om de meest effectieve stem te kunnen geven zullen alle Elite op Fok! deze stem (heilig) overnemen!
Geef je stem door aan de Elite van Fok!
Poll: Wie wil jij eruit?
• Emil
• Charlotte
• Rienk
• Peter
• Giorgio
• Andrea
• Isabella
• Vanessa
• Aike
• Ruud
• Hakim
• Paul
• Billy
• Jimmy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedere dag om 21:00 uur een nieuwe poll
Ook even in OP plaatsen graag
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als Aike nou haar pc nou maar heeft, hoeft ze helemaal niet meer van d'r kut af te komen
En niemand die dat doorheeftquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef 37metrijst het volgende:
Andrea wil 15 paar slippers ivm hygiëne. Goed idee, dat moet ze in haar subgroepje bespreken, dan gaat het naar het directie-overleg en dan komt het terug in het centraal.![]()
Paul roept: er moet verwarming komen en dat wordt meteen als zoete koek geslikt.....
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Voxs het volgende:
Ruud is slim! 'ik wil eerst reserveringen zien, voordat er geïnvesteerd wordt"
O nee, hier ga ik vannacht over dromen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dat zijn die gasten de "meterkast" goedgekeurd hebben?quote:
Ik hoop werkelijk dat dat de reden isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef community het volgende:
Maar Jimmy houd zich wijselijk stil. Heel wijs. Want dit is een slecht moment om te gaan protesteren.
En Hakim ervoor op een stoel met tafeltje. Daarop een schoteltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef Urb het volgende:
Ze moeten gescheiden toilets enzo voor een restaurant volgens regels.
Ook mijn stem is naar Billy! Als Elite zal ik de uitslag respecteren en op de nr1 stemmen, maar kom op Billy Bashers!!! Stemmenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)
Ja, luisteren naar Herr uberchefwachtmeister schnapje!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef community het volgende:
Gaat Hakim nou gdv ook nog bepalen hoe ik aan een paspoort kom?
Zijn heers-ambitie eindigt echt niet bij de poort van Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef community het volgende:
Gaat Hakim nou gdv ook nog bepalen hoe ik aan een paspoort kom?
ja en dan krijg je bij je voor hoofd en a een glas maar neem je een glaasje gewoon zo, dan is het maar 2 euro... rekenennnnnnnquote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Wil je een wijntje extra, dan moet je het wijnarragementje nemen van ¤10,-.
Hakim mag er eerder uit van mij. Billy is rete irritant, maar Hakim is nog veel erger.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ook mijn stem is naar Billy! Als Elite zal ik de uitslag respecteren en op de nr1 stemmen, maar kom op Billy Bashers!!! Stemmen
Van de pot gerukt. Voor een tientje, hoor je een volle fles wijn te serveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef Jian het volgende:
Hakim "als jij een Utopia Paspoort wil moet je al heel veel handelingen doen" Ja hoor Oliebol, Kut Kutsema, Kutsemastraat 12 in Kuttendam en betalen per anonieme prepaid
Een wijntje per gang*quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hakim "als jij een Utopia Paspoort wil moet je al heel veel handelingen doen" Ja hoor Oliebol, Kut Kutsema, Kutsemastraat 12 in Kuttendam en betalen per anonieme prepaid
Exact.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jimmy is slim. Het is eigenlijk heel logisch, deze groep moet eerst op zijn bek gaan voordat zij gaan denken. Daarna kan Jimmy opstaan als leider.
Ik hoop het zoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jimmy is slim. Het is eigenlijk heel logisch, deze groep moet eerst op zijn bek gaan voordat zij gaan denken. Daarna kan Jimmy opstaan als leider.
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?quote:
jaaa ja jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
Aaike eruit, Aaike eruit, Aaaike AAAAAIKE, Aaike ERUIT!!!![]()
![]()
Ik stem elke dag een ander 'hakim, aike, billy, hakim, aike billy, paul etc..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
![]()
Had ik ook heel lang, ondertussen loopt het weer....quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Even tussendoor wat betreft de elite, weet iemand waarom mijn puntjes niet doortellen op de stream site? Ik krijg geen punten meer voor kijken van de streams
quote:
Eens. En dan die flipover er achter aan pleuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
![]()
Enig idee waar het aan lag?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ondertussen loopt het weer....
Het gaat al snelquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jammer genoeg nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Wat is er gebeurt dat Billy ineens minder 'gehaat' wordt? Snap ik echt niet. Dat "jullie" allemaal wegzappen als ze op stream is, wil nog niet zeggen dat ze er uit is he!
Hakim is momenteel meer gehaat, simpel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Wat is er gebeurt dat Billy ineens minder 'gehaat' wordt? Snap ik echt niet. Dat "jullie" allemaal wegzappen als ze op stream is, wil nog niet zeggen dat ze er uit is he!
Hakim gewoon meer gehaat, is all.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?
neenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?
Hakim denkt dat ie het wel effe kan regelen alemaalquote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hakim is momenteel meer gehaat, simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |