quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef Jian het volgende:
Hakim "als jij een Utopia Paspoort wil moet je al heel veel handelingen doen" Ja hoor Oliebol, Kut Kutsema, Kutsemastraat 12 in Kuttendam en betalen per anonieme prepaid
Een wijntje per gang*quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Wil je een wijntje extra, dan moet je het wijnarragementje nemen van ¤10,-.
Hakim "als jij een Utopia Paspoort wil moet je al heel veel handelingen doen" Ja hoor Oliebol, Kut Kutsema, Kutsemastraat 12 in Kuttendam en betalen per anonieme prepaid
Exact.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jimmy is slim. Het is eigenlijk heel logisch, deze groep moet eerst op zijn bek gaan voordat zij gaan denken. Daarna kan Jimmy opstaan als leider.
Ik hoop het zoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jimmy is slim. Het is eigenlijk heel logisch, deze groep moet eerst op zijn bek gaan voordat zij gaan denken. Daarna kan Jimmy opstaan als leider.
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?quote:
jaaa ja jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
Aaike eruit, Aaike eruit, Aaaike AAAAAIKE, Aaike ERUIT!!!![]()
![]()
Ik stem elke dag een ander 'hakim, aike, billy, hakim, aike billy, paul etc..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
![]()
Had ik ook heel lang, ondertussen loopt het weer....quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Even tussendoor wat betreft de elite, weet iemand waarom mijn puntjes niet doortellen op de stream site? Ik krijg geen punten meer voor kijken van de streams
quote:
Eens. En dan die flipover er achter aan pleuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
![]()
Enig idee waar het aan lag?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ondertussen loopt het weer....
Het gaat al snelquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jammer genoeg nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Wat is er gebeurt dat Billy ineens minder 'gehaat' wordt? Snap ik echt niet. Dat "jullie" allemaal wegzappen als ze op stream is, wil nog niet zeggen dat ze er uit is he!
Hakim is momenteel meer gehaat, simpel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Wat is er gebeurt dat Billy ineens minder 'gehaat' wordt? Snap ik echt niet. Dat "jullie" allemaal wegzappen als ze op stream is, wil nog niet zeggen dat ze er uit is he!
Hakim gewoon meer gehaat, is all.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?
neenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |