Dit is toch al zijn 3e 24-uurs?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Op naar z'n derde avondmaal. Drie keer is scheepsrecht
Nou wordt een leuke rls zo, na je werk nog even kijken....niet dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
quote:
jahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
jemig Wat ziet die Paul er gestressed uit!
Je kunt ook overal wat achter zoeken. Er was gewoon nergens anders plek toen ze bij de tafel kwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
Gelijk heb jequote:
en snel alles op etenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Ik vind zulke FB pagina`s echt ruk, zoiets doe je toch niet, vind het zo vergezochtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef AnnaNassie het volgende:
Jammer die facebook pagina `Opratten Hakim en Paul` heeft nog maar 16 likes!
Ja, die ziet er echt steeds slechter uit, snel gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy had niet door dat Gio haar een oudere vrouw noemde
Ja idd, je hebt helemaal gelijk, ik snap je opmerking wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
Er word Money owns this town gezongenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef waxmask het volgende:
nothinownthis town..kadeng kadeng, kadeng. nothinownthistown.....
Haha, die is goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop