Pikkepijpenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef community het volgende:
Zouden ze zich nu allemaal afvragen hoe Hakim in godsnaam bovenop is gekomen?
Net als in de oorlogquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim: structureren. Hij bedoelt: censureren.
Hakim De Oliebollenkoningquote:Op maandag 20 januari 2014 20:44 schreef davidderotator het volgende:
Bij een oligarchie (Oudgrieks: ολιγος (oligos) = 'weinig' en αρχειν (archein) = 'heersen') is de macht in handen van een kleine groep mensen. Deze mensen kunnen te onderscheiden zijn door onder andere hun koningschap, rijkdom, familiebanden, educatie of prestige.
Klopt volledig, ze hebben het allemaal!
Lachennnnnnnnnnnn of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
hakim: er zijn geen leider, dat wil ik benadrukken, er zijn verantwoordelijken....
Ik hoop hier wel op, als ie strakjes de komende maand mag blijven kan ie zich beter profileren.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Mallika het volgende:
Ik had meer tegengas van Jimmy verwacht, kan natuurlijk tactiek zijn dat hij niet als nieuwkomer gelijk heel hoog van de toren wil blazen en daarmee zijn eigen graf graven. Kan ook zijn dat Jimmy gewoon een zak lucht is met een rode baret op.
Ja hij zit er als een dulletje bij vond ik ook alquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Mallika het volgende:
Ik had meer tegengas van Jimmy verwacht, kan natuurlijk tactiek zijn dat hij niet als nieuwkomer gelijk heel hoog van de toren wil blazen en daarmee zijn eigen graf graven. Kan ook zijn dat Jimmy gewoon een zak lucht is met een rode baret op.
Nou vijf, leg het voor aan Paul en dan komt het wel goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
Hakiem, Wij.. met z'n vijven, willen graag alles regelen voor jullie, voor jullie eigen bestwil
Dat deed Hitler ook...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Het ergste van Hakim is, dat hij het gewoon rationeel een democratisch kan brengen.
De hele wereld zal het zienquote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Caroline46 het volgende:
Er is geen leider zegt oliebol , want ik ben de leider bedoeld hij. Schijtziek van die bol pfffffffffff
In tijden van crisis en gebrek aan leider......quote:
oliebolquote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Caroline46 het volgende:
Er is geen leider zegt oliebol , want ik ben de leider bedoeld hij. Schijtziek van die bol pfffffffffff
Dat gaan ze ook wel doen, Paul is tenslotte een resultaat verantwoordelijke eenheidquote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vijf, leg het voor aan Paul en dan komt het wel goed.
Nu is nietsnut nr 2 aan het woord.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef mieprust het volgende:
dit geloof je gewoon niet de grootste verader heeft het grootste woord en doet niets de hele dag niets
Leuk experiment ditquote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In tijden van crisis en gebrek aan leider......
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef danilel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)orizontalRichSnippet
whahahaha![]()
![]()
Waarom trekt ze haar bek dan niet open?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef Voxs het volgende:
Zij denkt er het hare van ( vanmiddag zei ze dat er wat haar betreft geen leiders ziijn en dat ook niet te acceptern)[ afbeelding ]
whahahaha![]()
![]()
whahahaha![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |