quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
Nee... Rienk zegt niks, of een anderhalf uur lang durende zeikspeech...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?
Dat is duurzaamquote:
Ja het gaat nergens meer over.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
LET OP: om de meest effectieve stem te kunnen geven zullen alle Elite op Fok! deze stem (heilig) overnemen!
Geef je stem door aan de Elite van Fok!
Poll: Wie wil jij eruit?
• Emil
• Charlotte
• Rienk
• Peter
• Giorgio
• Andrea
• Isabella
• Vanessa
• Aike
• Ruud
• Hakim
• Paul
• Billy
• Jimmy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedere dag om 21:00 uur een nieuwe poll
Ook even in OP plaatsen graag
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als Aike nou haar pc nou maar heeft, hoeft ze helemaal niet meer van d'r kut af te komen
En niemand die dat doorheeftquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef 37metrijst het volgende:
Andrea wil 15 paar slippers ivm hygiëne. Goed idee, dat moet ze in haar subgroepje bespreken, dan gaat het naar het directie-overleg en dan komt het terug in het centraal.![]()
Paul roept: er moet verwarming komen en dat wordt meteen als zoete koek geslikt.....
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Voxs het volgende:
Ruud is slim! 'ik wil eerst reserveringen zien, voordat er geïnvesteerd wordt"
O nee, hier ga ik vannacht over dromen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dat zijn die gasten de "meterkast" goedgekeurd hebben?quote:
Ik hoop werkelijk dat dat de reden isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef community het volgende:
Maar Jimmy houd zich wijselijk stil. Heel wijs. Want dit is een slecht moment om te gaan protesteren.
En Hakim ervoor op een stoel met tafeltje. Daarop een schoteltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef Urb het volgende:
Ze moeten gescheiden toilets enzo voor een restaurant volgens regels.
Ook mijn stem is naar Billy! Als Elite zal ik de uitslag respecteren en op de nr1 stemmen, maar kom op Billy Bashers!!! Stemmenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)
Ja, luisteren naar Herr uberchefwachtmeister schnapje!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef community het volgende:
Gaat Hakim nou gdv ook nog bepalen hoe ik aan een paspoort kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |