En billy zegt dat hun dan beslissen pppffffffquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Mallika het volgende:
15 man die roept ik ben voor teenslippers en Aaike die vindt dat dat dan nog in subgroepjes besproken moet worden
klopt, zo werd het gezegdquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk en morgen weer 120 euro en toen zij de Oliebol, dat is dan al ¤ 240 euro
Postcodeloterij is een sponsor heur!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Lid worden van een fucking loterij. Iemand schiet dit wijf af met haar idiote idee_!!
Dat noemde Giorgio, maar joh dat zijn de lasten niet. Kost geen dr.....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef waxmask het volgende:
En dadelijk de vaste lasten, niemand die daar over nadenkt ....
Is toch logisch! Had ik ook als 1e gedaan als ik een nieuwe beschaving zou beginnen. Gelijk lid worden van een loterij.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Lid worden van een fucking loterij. Iemand schiet dit wijf af met haar idiote idee_!!
Moet dit niet in subgroepen besproken worden?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze stemmen unaniem voor een loterij. Totaal niet gescript dit hoorHoe doorzichtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |