Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Loten kopen maar fatsoenlijk eten is er niet
Dat dusquote:
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat om geld, dan is Rienk tegen.
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directiequote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef davidderotator het volgende:
Een pin-automaatje, tuurlijk ja, terug naar de basis
Nee want meeste stemmen gelden.quote:
Het is echt animal farm hèquote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
Nee... Rienk zegt niks, of een anderhalf uur lang durende zeikspeech...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?
Dat is duurzaamquote:
Ja het gaat nergens meer over.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
LET OP: om de meest effectieve stem te kunnen geven zullen alle Elite op Fok! deze stem (heilig) overnemen!
Geef je stem door aan de Elite van Fok!
Poll: Wie wil jij eruit?
• Emil
• Charlotte
• Rienk
• Peter
• Giorgio
• Andrea
• Isabella
• Vanessa
• Aike
• Ruud
• Hakim
• Paul
• Billy
• Jimmy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedere dag om 21:00 uur een nieuwe poll
Ook even in OP plaatsen graag
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als Aike nou haar pc nou maar heeft, hoeft ze helemaal niet meer van d'r kut af te komen
En niemand die dat doorheeftquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef 37metrijst het volgende:
Andrea wil 15 paar slippers ivm hygiëne. Goed idee, dat moet ze in haar subgroepje bespreken, dan gaat het naar het directie-overleg en dan komt het terug in het centraal.![]()
Paul roept: er moet verwarming komen en dat wordt meteen als zoete koek geslikt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |