Rienk nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze stemmen unaniem voor een loterij. Totaal niet gescript dit hoorHoe doorzichtig!
Handig in de winterquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Teenslippersik word er zo verdrietig van
het wordt triester en triesterquote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze stemmen unaniem voor een loterij. Totaal niet gescript dit hoorHoe doorzichtig!
Meeste krijgen ze de rekening nog van. Nutsvoorzieningen moeten zij volgens mij achteraf betalen, elke maand. Voor internet hebben ze een dongle met 1000mb (geen idee of ze adsl/kabel internet krijgen). Maar in elk geval kiezen ze niet echt goedkoop.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef misssnapshot het volgende:
Eerder had Aike het ook over vaste lasten: elektriciteit, internet enzo waarvan ze de prijs nog niet wist.. Is dat al bekend?
en niet 2 ofzo, maar gelijk 15quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een bullshit dit, weinig geld hebben en dan wel loten kopen
Rienk noemde het belasting voor de dommen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een bullshit dit, weinig geld hebben en dan wel loten kopen
Dat laatste was 40 euro per maand.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meeste krijgen ze de rekening nog van. Nutsvoorzieningen moeten zij volgens mij achteraf betalen, elke maand. Voor internet hebben ze een dongle met 1000mb (geen idee of ze adsl/kabel internet krijgen). Maar in elk geval kiezen ze niet echt goedkoop.
Kost allemaal geen drol en zo kopen ze lekker hun duurzame feel good bullshitquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze winnen zeg ik me loten op
Godverdomme ja, ik heb alles opgezegd behalve dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze winnen zeg ik me loten op
Gaat om geld, dan is Rienk tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |