Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Loten kopen maar fatsoenlijk eten is er niet
Dat dusquote:
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat om geld, dan is Rienk tegen.
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directiequote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef davidderotator het volgende:
Een pin-automaatje, tuurlijk ja, terug naar de basis
Nee want meeste stemmen gelden.quote:
Het is echt animal farm hèquote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op leaseauto's voor de directie
Nee... Rienk zegt niks, of een anderhalf uur lang durende zeikspeech...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja maar dat zei een ander, hij heeft toch zelf wel een reden van min of meer 3 regels?
Dat is duurzaamquote:
Ja het gaat nergens meer over.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, de pleuris breekt uit als je een broodje te veel pakt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
LET OP: om de meest effectieve stem te kunnen geven zullen alle Elite op Fok! deze stem (heilig) overnemen!
Geef je stem door aan de Elite van Fok!
Poll: Wie wil jij eruit?
• Emil
• Charlotte
• Rienk
• Peter
• Giorgio
• Andrea
• Isabella
• Vanessa
• Aike
• Ruud
• Hakim
• Paul
• Billy
• Jimmy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedere dag om 21:00 uur een nieuwe poll
Ook even in OP plaatsen graag
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als Aike nou haar pc nou maar heeft, hoeft ze helemaal niet meer van d'r kut af te komen
En niemand die dat doorheeftquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef 37metrijst het volgende:
Andrea wil 15 paar slippers ivm hygiëne. Goed idee, dat moet ze in haar subgroepje bespreken, dan gaat het naar het directie-overleg en dan komt het terug in het centraal.![]()
Paul roept: er moet verwarming komen en dat wordt meteen als zoete koek geslikt.....
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Voxs het volgende:
Ruud is slim! 'ik wil eerst reserveringen zien, voordat er geïnvesteerd wordt"
O nee, hier ga ik vannacht over dromen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaakimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dat zijn die gasten de "meterkast" goedgekeurd hebben?quote:
Ik hoop werkelijk dat dat de reden isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef community het volgende:
Maar Jimmy houd zich wijselijk stil. Heel wijs. Want dit is een slecht moment om te gaan protesteren.
En Hakim ervoor op een stoel met tafeltje. Daarop een schoteltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef Urb het volgende:
Ze moeten gescheiden toilets enzo voor een restaurant volgens regels.
Ook mijn stem is naar Billy! Als Elite zal ik de uitslag respecteren en op de nr1 stemmen, maar kom op Billy Bashers!!! Stemmenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op Billy gestemd, die mag er uit ( ijdele hoop ik weet het)
Ja, luisteren naar Herr uberchefwachtmeister schnapje!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef community het volgende:
Gaat Hakim nou gdv ook nog bepalen hoe ik aan een paspoort kom?
Zijn heers-ambitie eindigt echt niet bij de poort van Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef community het volgende:
Gaat Hakim nou gdv ook nog bepalen hoe ik aan een paspoort kom?
ja en dan krijg je bij je voor hoofd en a een glas maar neem je een glaasje gewoon zo, dan is het maar 2 euro... rekenennnnnnnquote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Wil je een wijntje extra, dan moet je het wijnarragementje nemen van ¤10,-.
Hakim mag er eerder uit van mij. Billy is rete irritant, maar Hakim is nog veel erger.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ook mijn stem is naar Billy! Als Elite zal ik de uitslag respecteren en op de nr1 stemmen, maar kom op Billy Bashers!!! Stemmen
Van de pot gerukt. Voor een tientje, hoor je een volle fles wijn te serveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef Jian het volgende:
Hakim "als jij een Utopia Paspoort wil moet je al heel veel handelingen doen" Ja hoor Oliebol, Kut Kutsema, Kutsemastraat 12 in Kuttendam en betalen per anonieme prepaid
Een wijntje per gang*quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hakim "als jij een Utopia Paspoort wil moet je al heel veel handelingen doen" Ja hoor Oliebol, Kut Kutsema, Kutsemastraat 12 in Kuttendam en betalen per anonieme prepaid
Exact.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jimmy is slim. Het is eigenlijk heel logisch, deze groep moet eerst op zijn bek gaan voordat zij gaan denken. Daarna kan Jimmy opstaan als leider.
Ik hoop het zoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jimmy is slim. Het is eigenlijk heel logisch, deze groep moet eerst op zijn bek gaan voordat zij gaan denken. Daarna kan Jimmy opstaan als leider.
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?quote:
jaaa ja jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
Aaike eruit, Aaike eruit, Aaaike AAAAAIKE, Aaike ERUIT!!!![]()
![]()
Ik stem elke dag een ander 'hakim, aike, billy, hakim, aike billy, paul etc..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
![]()
Had ik ook heel lang, ondertussen loopt het weer....quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Even tussendoor wat betreft de elite, weet iemand waarom mijn puntjes niet doortellen op de stream site? Ik krijg geen punten meer voor kijken van de streams
quote:
Eens. En dan die flipover er achter aan pleuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Mallika het volgende:
![]()
Enig idee waar het aan lag?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had ik ook heel lang, ondertussen loopt het weer....
Het gaat al snelquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef Delenlill het volgende:
Jammer genoeg nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Wat is er gebeurt dat Billy ineens minder 'gehaat' wordt? Snap ik echt niet. Dat "jullie" allemaal wegzappen als ze op stream is, wil nog niet zeggen dat ze er uit is he!
Hakim is momenteel meer gehaat, simpel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Wat is er gebeurt dat Billy ineens minder 'gehaat' wordt? Snap ik echt niet. Dat "jullie" allemaal wegzappen als ze op stream is, wil nog niet zeggen dat ze er uit is he!
Hakim gewoon meer gehaat, is all.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?
neenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze zonder vergunning wel drank schenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |