thanksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nooneuknow
http://www.reddit.com/r/I(...)e_are_brazzers_amaa/
Hoge of lage? Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel of ik zwarte, blauwe of grijze All Stars zou halen.
Zolang je er niet als zo'n kutte autist felgekleurde veters en anime accessoires aan gaat hangen en de veters gewoon dicht knoopt..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef seto het volgende:
gwn deze
[ afbeelding ]
je bent toch een fokker of niet?
Mooi barefoot liften toch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel of ik zwarte, blauwe of grijze All Stars zou halen.
19 ja, heul volwassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:53 schreef no1uknow het volgende:
gast je bent 12, toen dat uitkwam zat jij nog in de luiers
Hoge man. Mijn huidige All Stars zijn helemaal vertrapt en stonken kk erg gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoge of lage? Ik zit met hetzelfde probleem.
Lol, waarom zo creepybrah?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mooi barefoot liften toch.VU sportcentrum nog trouwens.
Bij mijn gym zei zo'n hommo instructeur dat je niet barefoot mag liften.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mooi barefoot liften toch.VU sportcentrum nog trouwens.
Dat soort shit zie ik niet vaak, vond het wel nice. En nope man, CY zit hier ook. Zit ook tijdelijk op dansles btw.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom zo creepybrah?
Mag bij ons niet. Ik dacht trouwens dat je bij USC liftte.
Wilde hij ook zeggen waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Bij mijn gym zei zo'n hommo instructeur dat je niet barefoot mag liften.
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat soort shit zie ik niet vaak, vond het wel nice. En nope man, CY zit hier ook. Zit ook tijdelijk op dansles btw.
Vandaag nog op sokken gesquat.
[..]
Wilde hij ook zeggen waarom?
Je moet samen salsa les nemen man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat soort shit zie ik niet vaak, vond het wel nice. En nope man, CY zit hier ook. Zit ook tijdelijk op dansles btw.
Vandaag nog op sokken gesquat.
Daar helpen all stars wel tegen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."
Want als je 55 euro Vans ertussenzitten breek je je tenen niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."
Dat houd i.i.g. je tenen bij je voet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Want als je 55 euro Vans ertussenzitten breek je je tenen niet.
Legit
Ik vond converse ook leuk, toen ik 14 was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.pro-shoes.nl/h(...)ariantid=17181502430
http://www.pro-shoes.nl/h(...)akers-blauw-17181541
http://www.pro-shoes.nl/h(...)akers-grijs-17181501
Ik vind die blauwe en grijze ook mooi.
Wat draag je nu dan? Denk goed na voordat je antwoordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:08 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vond converse ook leuk, toen ik 14 was.
Ik dacht dat je 14 was (100% srs).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:08 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vond converse ook leuk, toen ik 14 was.
ben je zo'n AWE fan VMS?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat draag je nu dan? Denk goed na voordat je antwoordt. [ afbeelding ]
We doen nu musical / showdance, een vriend van haar geeft het. Ik ben de enige straight boi daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet samen salsa les nemen man.
Yeah, zoals hier al gezegd is is dat bullshit, die schoenen gaan je dan niet helpen. Lekker op je sokken in het squat rack ronddrentelen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Zeker broertje, ik volg hem al vanaf z'n 16e. Signature is gamertag op XBOX trouwens; ff erin gezet zodat die gasten in GAM me makkelijker kunnen vinden.quote:
Ik ben eigenlijk 12quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 14 was (100% srs).
Lekker stappen met mijn Geox je weet zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat draag je nu dan? Denk goed na voordat je antwoordt. [ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet samen salsa les nemen man.
Samen salsa les nemen is fucking grappig, daarom juist. Maar je vindt die shit ook echt leuk en zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We doen nu musical / showdance, een vriend van haar geeft het. Ik ben de enige straight boi daar.![]()
Salsa vind ik nogal wat, zou liever hierna hiphop doen ofzo.
[..]
Yeah, zoals hier al gezegd is is dat bullshit, die schoenen gaan je dan niet helpen. Lekker op je sokken in het squat rack ronddrentelen dus.
Is salsa niet uiteindelijk ook een soort Verspaansd bump & grind?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Samen salsa les nemen is fucking grappig, daarom juist. Maar je vindt die shit ook echt leuk en zo?HipHop lijkt mij ook nog wel tof, maar musical en shit, nah.
Ben jij ook 12? Ik zoek iemand om flippo's mee te ruilen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ging er al vanuit dat je jong was.
Het is erg ritmisch man. En de muziek is natuurlijk fantastisch. Als ik naar salsa-achtige/Zuid-Amerikaanse muziek luister dan waan ik mij altijd in een beach bar, 25 graden, drank en zo'n Spaanse/Cubaanse rieten swaggerhoed op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is salsa niet uiteindelijk ook een soort Verspaansd bump & grind?![]()
Zo'n erotisch beeld had ik er altijd bij. Of is dat wat anders.
En yeah, nu 2 lessen gehad. Ben wel veruit het slechtste maar vind het wel leuk. Sowieso gewoon awkward om in een groep te dansen en dan naar je spiegelbeeld te kijken enzo. Kan prima freestyle dansen met uitgaan maar dit is echt killing voor mij. Loop de hele tijd 'vast'.Gaat zo snel ook man.
Een hoofdreden is ook dat je leuke meiden leert kennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef no1uknow het volgende:
Salsales lijkt me eigenlijk best wel tof om te doen
Dat sfeerbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg ritmisch man. En de muziek is natuurlijk fantastisch. Als ik naar salsa-achtige/Zuid-Amerikaanse muziek luister dan waan ik mij altijd in een beach bar, 25 graden, drank en zo'n Spaanse/Cubaanse rieten swaggerhoed op mijn hoofd.
Kan ik mij voorstellen man. Dansen lijkt mij zeker niet makkelijk.
Zat Stereotomy ook niet op salsa?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Een hoofdreden is ook dat je leuke meiden leert kennen.
Zie dat helemaal voor me:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh euhm vind ik mooier lol
blijven langer netjes...
vroeger op scouting gezeten dus Alto
whah.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zie dat helemaal voor me:
Kankahkruissjorring nou moe je ophouwe joh, ga vast![]()
Of lekker over zo'n touw kruipen en je ballen d'r af schuren omdat je niet goed afzet met je haakbeenquote:
1,5 jaar geleden heb ik me overlaten halen door m'n meisje om ons in te schrijven voor een salsa cursus. Ondertussen zijn we al 4 cursussen verder..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef no1uknow het volgende:
Salsales lijkt me eigenlijk best wel tof om te doen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Een hoofdreden is ook dat je leuke meiden leert kennen.
Nah man, ik ga niet in mijn eentje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat sfeerbeeld.Go for it dan.
Kun je overal wel doen in town mimang.
[..]
Zat Stereotomy ook niet op salsa?
Die zijn ook baas, maar die heeft de winkel hier in de buurt niet op voorraad. In het centrum wel. Hmm.quote:
Ik vind die dus echt fancy. Al een paar keer gezien en ga ze zometeen fixen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die zijn ook baas, maar die heeft de winkel hier in de buurt niet op voorraad. In het centrum wel. Hmm.
Hehe, indrukwekkende multiquotequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef no1uknow het volgende:
awesome en ik hebben een specialen band
Je hebt mij overgehaald. Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind die dus echt fancy. Al een paar keer gezien en ga ze zometeen fixen.
That's kinda slick. Welke kleur draag je erboven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt mij overgehaald. Ik ook.
All Star Donkerrood Brothers.
Van alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
That's kinda slick. Welke kleur draag je erboven?
Trouwens!
"hey <panzer> how was your dance class yesterday? are u a perfect dancer now? anyway tonight come back to the man staff and come the gym to pump up your muscles!! I ll be there around 8"
Gewoon nog een tweede workout zetten vandaag toch.Wat is de allerbeste training voor abs zonder dat je een diastasis krijgt of 600 miljoen miljard Ronaldo-reps moet doen?
Sowieso bodyweight oefeningenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van alles.
YOU GOTTA TRAIN THE CORE MAN, NO ABS.
Gisteren Up and Down Planks gedaan, 50x. Pretty tough.
quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef no1uknow het volgende:
koopje
http://www.freshcotton.co(...)574-nk-black/268140/
nog kaolo lelijk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef no1uknow het volgende:
koopje
http://www.freshcotton.co(...)574-nk-black/268140/
wat voor pattas draag jij dan vriendje??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nog kaolo lelijk ook
echt van die ranzige figuren dragen dit soort schoenen. ik kots erop.
en kipling pull ups togquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
Alleen burpee muscle-ups en toe-to-bars.
pantofola d'oro draag ik altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
wat voor pattas draag jij dan vriendje??
zeker nice met dat vlaggetje zijn die toch? straal je echt meteen klasse uit is wel goed voor de vrouwtjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pantofola d'oro draag ik altijd
zeker swag zijn die
Hmm, fuckarounditis-workout dan, cheers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van alles.
YOU GOTTA TRAIN THE CORE MAN, NO ABS.
Gisteren Up and Down Planks gedaan, 50x. Pretty tough.
Absoluut niet. Mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?
lol die had ik ook in de brugklasquote:
niet te onzeker over jezelf zijn hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn haar bovenbenen een beetje te?
wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kippels!
Zag dat meisje gisteren dit doen.
[ afbeelding ]
Resistance band en gaan!
Die fitnessmeid heeft nuthin' op mijn chick, moet kunnen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeid
Twee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes heb je wel niet.
Sir, yes sir. 4x per week strong. Motivatie is nog steeds on point en nog nooit zo hoog geweest. Ik ben toch van mening dat PL leuker dan BB is. Het is een constante battle tegen jezelf, het gewicht en niemand anders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, fuckarounditis-workout dan, cheers.Je bent dus nog best wel fanatiek bezig dus? Deze zomer aan stukken gescheurd of forever bulking?
[..]
Absoluut niet. Mooi.
Welke track praten we nu over vriendje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
VMS alsnog je dm "geluisterd". De beats halen net een voldoende dit keer.
Dit ter informatie.
wtf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef no1uknow het volgende:
lol nog zoeen
http://www.freshcotton.co(...)irt-bordeaux/268916/
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Welke track praten we nu over vriendje?
Is typfout jonge ADO, zie vorige prijs.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef no1uknow het volgende:
lol nog zoeen
http://www.freshcotton.co(...)irt-bordeaux/268916/
Oh, die vond ik wel aardig.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is typfout jonge ADO, zie vorige prijs.
Nice.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kippels!
Zag dat meisje gisteren dit doen.
[ afbeelding ]
Resistance band en gaan!
My jimmies would b rustled maar ach zegt meer over mij hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat vind je chick nou van dat gefap op die fitnessmeid
Yup, PL lijkt me ook wel wat makkelijker op bepaalde dingen. Gewoon lekker vreten, trainen en slapen, en niet constant rekening houden met hoe bloated / shredded / aesthetic / tight / thick / alles je bent. En je kunt nog altijd daarna de bodybuilding kant op, heb je in ieder geval al quality massa liggen op de kritieke dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sir, yes sir. 4x per week strong. Motivatie is nog steeds on point en nog nooit zo hoog geweest. Ik ben toch van mening dat PL leuker dan BB is. Het is een constante battle tegen jezelf, het gewicht en niemand anders.
Doel is om eind van de zomer rond 10% bf te komen zodat ik een lange en succesvolle bulk kan hebben in 2014/2015. In mijn laatste cut had ik wat catastrofale fouten gemaakt waardoor ik mijn doel helaas niet kon bereiken. Vallen en opstaan. Nu in ieder geval een soort van yolo-bulk.
Ik hoop dat jij ook weer snel op het oude niveau zit brah!
Ik denk dat jij zo'n fitness femlet ook wel zou willen delen met Etha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
My jimmies would b rustled maar ach zegt meer over mij he![]()
![]()
Leuk je weer te zien no1![]()
ingelijks jackiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
My jimmies would b rustled maar ach zegt meer over mij he![]()
![]()
Leuk je weer te zien no1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |