lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
Wat kan ik hiervan genieten, Kees

Wat gebeurt er? Rent ie er vandoor?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
Wat kan ik hiervan genieten, Kees

Hij geeft geen fuckquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat gebeurt er? Rent ie er vandoor?

Godverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
idd. dom aandacht neukend wicht, en dan die gozer z'n dooie reactie hehehah.
 ik zat er al een keer op te wachten dat dat zou gebeuren, zo maar even op de wc checken.
 ik zat er al een keer op te wachten dat dat zou gebeuren, zo maar even op de wc checken.

Pas maar op want ze bellen je gewoon van de wc afquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Godverik zat er al een keer op te wachten dat dat zou gebeuren, zo maar even op de wc checken.

Klopt. Eikels.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Pas maar op want ze bellen je gewoon van de wc af

Nieuwe schoenen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, kon vandaag eindelijk als man over straat en niemand keek me raar aan.

1st world struggelsquote:Op maandag 20 januari 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
20 minuten te laat wakker geworden waardoor ik geen pizza meer kan bestellen en naar de BK moet fietsen.

Deels eens. Die commerciele muziekdienstenmuziekvoorkeurdataverzamelaars moet je mijden. Maar er bestaat meer dan brakke mp3's: er is niets mis met een 24bit/96KHz flac gestreamd vanaf je NAS naar een audiofiele mediaplayer.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb niks met mp3tjes kopen en vervolgens een macbook met midicontroller aan te slingeren.
Door mn platenkast neuzen en zo af em toe nog een onontdekt pareltje op een b-kant tegenkomen bijv.
Daar word ik.gelukkig van. Niet van beatport afstruinen.

Is inderdaad niks mis mee, maar het doet me ook niksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deels eens. Die commerciele muziekdienstenmuziekvoorkeurdataverzamelaars moet je mijden. Maar er bestaat meer dan brakke mp3's: er is niets mis met een 24bit/96KHz flac gestreamd vanaf je NAS naar een audiofiele mediaplayer.
 .
.

ik weet niet of ik nou moet fappenquote:
quote:

je date is nu alweer passé?quote:
vroeger was ik altijd Gohan als we DBZ na gingen spelen in de speeltuin, dat was zo ontzettend masculien altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb Vegeta nooit gemogen als kind zijnde. Maar na het terugzien van alle afleveringen, vind ik hem wel een badass eerste klas.
Gohan SSJ2 is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
'je mag niet te breed worden hoor'quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
^Nuff said.
Ik heb me ernstig vergist. Take me back bby.. TAKE ME BACK!!!!!
link?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Brazzers heeft gisteren trouwens een AMA gedaan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
OMG, hij schoot in één keer te binnen.
Dat lied.
 !
!leuk, totdat de rest vd band ging spelenquote:
middelmatige rock men, jij kan beterquote:
mehquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef fathank het volgende:
Boh gek, opposites rocken de tent hard op Noorderslag

feelsquote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef seto het volgende:
niemand in de gym heeft een vriendin, daar zijn we allemaal te alpha voor toch?
toch?
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Awesome_ het volgende:
ik wil best delen vms
'as long as the balls don't touch'
vertel ons alles klokov, ben je al getrouwd eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef Klokov het volgende:
Relaties bezorgen alleen stress en drama wanneer:
• Jij gaar bent
• Je partner gaar is
• Jullie beiden gaar zijn
als je een PUA als Henk bent, heb je elke ochtend, middag en avond seks met een andere chickquote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef fathank het volgende:
Elke dag seks als je een relatie hebt? Misschien de eerste paar maanden..
da's een belg en wtf heeft 'ie op z'n armquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gainz van me levu maken vnv

wat is dit voor verkapte volslank hint GRSquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
Een beetje teveel van het goede, die wijven van Nulty. Aan de andere kant; Een vrouw mag best een beetje vrouwelijke vormen hebben.
Die harde planken die hier soms in de OP staan vind ik ook niks.
 VMS deliversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hardop gelachenquote:quote:
VMS deliversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hardop gelachenquote:quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
Was bij de Mc een tripple burger aan het halen. Voor mij in de rij stond een vrouw met twee kinderen. Wanneer ze haar bestelling kreeg schreeuwde ze: Romanison, Cheynelle hier komen. Soms vergeet ik bijna in wat voor pauperstad ik woon.kom ook naar den haag brah, ik heb dezelfde weg bewandeld en het is goedquote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en zit er nog een jaartje vast.niet gaan sporten, ben daar keertje wezen sporten, superkut, veel te weinig ruimte en een collega van me traint er al een tijd maar is er helemaal klaar mee. Dan kan je beter bij F4F blijven vrind of ga naar Fitpointquote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga er zaterdag met een vriend proefsporten, het is toch gratis.eleiko is cake-manquote:quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, www.puahenk.nl/hoe-je-snatches-regelt.pdf was het volgens mij.quote:je bent echt verpest door je date brahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon mooi zacht buikje om op te liggen en tegen aan te kroelehahahaha mooi ditquote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell: http://www.reddit.com/r/f(...)mplanets_layer_nsfw/

Dit is wel scary shit man, maar soms hoor je toch weleens dat een vrouw van de in de dertig een jongetje van 14 'verkracht' heeft en dat die jongen daar een trauma aan overgehouden heeft. Every young fella's dream, right?tr gezet, daar heb ik een 4 dagen ban voor gekregen, voor kankerenquote:gast je bent 12, toen dat uitkwam zat jij nog in de luiersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Krabs2.0 het volgende:
Haha godverdomme kom ik opeens dit tegen op youtube.
Goede tijden.mitchell?quote:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deels eens. Die commerciele muziekdienstenmuziekvoorkeurdataverzamelaars moet je mijden. Maar er bestaat meer dan brakke mp3's: er is niets mis met een 24bit/96KHz flac gestreamd vanaf je NAS naar een audiofiele mediaplayer.
en dan 'mediaplayer'

Door MP uit het publiek gehaald worden om ff mee te drummenquote:

0quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef VMSDKR het volgende:
Lekker multiquotepostje. Ik zit er één keer in, jullie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |