wie maken we nu weer kapot? Zolang ik weer EXCELSIOR en TE PAARD mag roepen ben ik je manquote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ey mensen zullen we een reeks aanvallen...? Of gewoon een heel subforum, we zijn met goede club nu!

Tot dusver staan we er alleen voor maatje.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wie maken we nu weer kapot? Zolang ik weer EXCELSIOR en TE PAARD mag roepen ben ik je man

maakt niet uit, bringing out the big guns snapjequote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tot dusver staan we er alleen voor maatje.

r&p die krassen al alsj je naar ze wijstquote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, bringing out the big guns snapje
R&P of LIF? Welke zijn het labielst?

R&P is altijd beetje on the edge weetje. Sommige hoef je alleen nog maar een duwtje de verkeerde richting op te geven.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, bringing out the big guns snapje
R&P of LIF? Welke zijn het labielst?

ik kan je aanraden om lekker te trollen in lif. ik doe zelf niet mee want dan krijg ik binnen 2 posts een banquote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
R&P is altijd beetje on the edge weetje. Sommige hoef je alleen nog maar een duwtje de verkeerde richting op te geven.

Terugtrekken het is een hinderlaag. Al dikken krijgen rond middernacht een hongerklop. Tegen zoveel dikkerds kunnen we niet op!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoor je luid en duidelijk. Over.

quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terugtrekken het is een hinderlaag. Al dikken krijgen rond middernacht een hongerklop. Tegen zoveel dikkerds kunnen we niet op!

quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terugtrekken het is een hinderlaag. Al dikken krijgen rond middernacht een hongerklop. Tegen zoveel dikkerds kunnen we niet op!

Ik denk dat Ray dit niet op prijs kan stellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]

quote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Ray dit niet op prijs kan stellen.

lol, die heeft ondertussen alweer een Poolse bloedworst in zijn huig hangen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]

Ray eet clean. Ja tog?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]

ghehehquote:

Nee die haal ik wel een als ik terug in NL ben. Een persoon met redelijk hoog gewicht had mijn normale deck doormidden gebroken dus ik heb er nog een van hem tegoed.quote:

[/quote]quote:

Was gewoon een ¨schreeuw¨ om aandacht...quote:

Was er blijkbaar een Maroon 5 concert. Onder het wachten raak ik in gesprek met een gozer die voor mij in de rij stond, waarna de gozer achter mij het gesprek joinde. Bleek die gast voor mij Grieks te zijn en die gast achter mij Pakistaans. 1000% srs.
 Was er blijkbaar een Maroon 5 concert. Onder het wachten raak ik in gesprek met een gozer die voor mij in de rij stond, waarna de gozer achter mij het gesprek joinde. Bleek die gast voor mij Grieks te zijn en die gast achter mij Pakistaans. 1000% srs. 

Sap heeft ban tot morgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dacht dat op dit tijdstip nutty en sap altijd dikke wijven posten enzo...

lol, wat geflikt dan?quote:

Link naar kinky.nl gepost.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol, wat geflikt dan?

SC take-over?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kom is met idee om de nacht door te komen.

Ik ben geen turk zwemmelquote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef Awesome_ het volgende:
drinky jy was toch turk?? volgens mij is skateboarde haram namelijk, heb ik me ooit laten vertellen

Jonge ik ben geen paki hou nou eens opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom ik aan op Bijlmer station; een fucking lange rij.Was er blijkbaar een Maroon 5 concert. Onder het wachten raak ik in gesprek met een gozer die voor mij in de rij stond, waarna de gozer achter mij het gesprek joinde. Bleek die gast voor mij Grieks te zijn en die gast achter mij Pakistaans. 1000% srs.
inb4 VMS en Drinky.
NU #genieten.

drinky jij bent toch indisch?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
naan in de curry dippen
Blak masala thee met melk

Mislukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef Awesome_ het volgende:
WGR / AH-Medewerkerstopic [deel 190] Waar Watdoeteenvulploegleider terug is
deze? ik kan wel een topic vullen met wat ik allemaal lekker vind bij de ah en zo

quote:
kom vechte beidequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha ben je paki drinky...?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |