[/quote]quote:
Was gewoon een ¨schreeuw¨ om aandacht...quote:
Sap heeft ban tot morgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dacht dat op dit tijdstip nutty en sap altijd dikke wijven posten enzo...
lol, wat geflikt dan?quote:
Link naar kinky.nl gepost.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lol, wat geflikt dan?
SC take-over?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kom is met idee om de nacht door te komen.
Ik ben geen turk zwemmelquote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef Awesome_ het volgende:
drinky jy was toch turk?? volgens mij is skateboarde haram namelijk, heb ik me ooit laten vertellen![]()
Jonge ik ben geen paki hou nou eens opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom ik aan op Bijlmer station; een fucking lange rij.Was er blijkbaar een Maroon 5 concert. Onder het wachten raak ik in gesprek met een gozer die voor mij in de rij stond, waarna de gozer achter mij het gesprek joinde. Bleek die gast voor mij Grieks te zijn en die gast achter mij Pakistaans. 1000% srs.
inb4 VMS en Drinky.
NU #genieten.
drinky jij bent toch indisch?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
naan in de curry dippen
Blak masala thee met melk![]()
Mislukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef Awesome_ het volgende:
WGR / AH-Medewerkerstopic [deel 190] Waar Watdoeteenvulploegleider terug is
deze? ik kan wel een topic vullen met wat ik allemaal lekker vind bij de ah en zo
quote:
kom vechte beidequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha ben je paki drinky...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |