Veel succesquote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroeg naar bed, want morgen volgende ronde van de sollicitatie, en daarna een tentamen. Spanneeeeeeeeeend.
hmmm het lijkt een lijstje dat veel hoger in kcal zitquote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Heb t even ingevoerd: 1500.. Net Xco gedaan en 15 minuten gelopen op 7,7km/u. Eens kijken of ik dat ook op kan gaan bouwen
Geen idee hoeveel ik heb verbrand maar moet idd nog wel even wat meer eten nu.
Edit: klopt 7,7km/u wel? Of heb ik t nu verkeerd om? Ik ging niet heel traag ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vertrouw op myfitnesspalDie viscurry is heel laag in kcal, bijna alleen maar groente erin met een half visfiletje per portie. Ik begin trouwens te vermoeden dat ik lichtelijk lactose intolerant ben, want
Dat komt door de afbraak van eiwitten. Waarschijnlijk heb je voor jouw doen veel eiwitten op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: http://forum.dutchbodybui(...)oor-eiwitten-198715/
Ik gok het op ongeveer 1175 tot aan het diner. Macaroni eet ik nooit dus geen idee, maar als je er 500 op rekent zit je op 1675. Dus je kan er zeker nog wel wat bij eten Ik vind dat je wel een nette verdeling carbs/eiwit/fruit/groente hebt, misschien nog wat nootjes eten? Of gewoon een extra boterham.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef Inachis-io het volgende:
Zou iemand eens naar mijn lijstje willen kijken? Heb het gevoel alsof het misschien wat weinig is?
ontbijt: spiegelei: 3 kleine eieren
sport: 1.5 uur fitness (niet al te intensief)
tussendoor: magere kwark met appel
lunch: 2 geroosterde boterhammen met halve avacado, kipfilet & tomaat
tussendoor: smoothie halve appel, banaan, kiwi
avond: macaroni met gehakt, paprika, champignon, ui, tomaat
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vertrouw op myfitnesspalDie viscurry is heel laag in kcal, bijna alleen maar groente erin met een half visfiletje per portie. Ik begin trouwens te vermoeden dat ik lichtelijk lactose intolerant ben, want
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam vooral door de pindakaas, avocado en naan
maar als je het afgewogen en ingevoerd hebt dan zit je helemaal goed
Ik had ook juist avocado's en bananen enzo gehaald omdat ik steeds niet aan mn kcal komquote:Op maandag 20 januari 2014 23:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke
Kwam vooral door de pindakaas, avocado en naan
maar als je het afgewogen en ingevoerd hebt dan zit je helemaal goed
Had het daar toevallig over met een vriendin gisteren. En dat kan inderdaad komen door eiwitten. Verder kan je ontlasting ook echt anders worden. Misschien een vies praatje haha, maar je kunt er veel uit aflezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:01 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat komt door de afbraak van eiwitten. Waarschijnlijk heb je voor jouw doen veel eiwitten op?
Edit: http://forum.dutchbodybui(...)oor-eiwitten-198715/
Wat zou kunnen helpen is de eiwitten zo veel mogelijk over de dag verspreiden. Dat helpt bij mij iig wel. Niet dat ik daar altijd op let, maar wel als ik 's avonds nog met anderen afgesproken heb.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Had het daar toevallig over met een vriendin gisteren. En dat kan inderdaad komen door eiwitten. Verder kan je ontlasting ook echt anders worden. Misschien een vies praatje haha, maar je kunt er veel uit aflezen.
Maar hier ook veel windjes op eiwitrijke dagen. We doen het er maar mee...
Dat klinkt niet eens al te pissig.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Sarabi het volgende:
Heerlijk gedanst alleen jammer van de boete voor fout parkeren
blijft je eigen schuld he, ook al ben ik het er niet helemaal mee eensquote:Op maandag 20 januari 2014 23:43 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens al te pissig.
Deze week is hier een onhandige week, qua sporten. Op mijn vaste sportmomenten heb ik telkens werkafspraken die niet tussen 9-5 konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Succes!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroeg naar bed, want morgen volgende ronde van de sollicitatie, en daarna een tentamen. Spanneeeeeeeeeend.
ammel reageren!: LIF / Het dieetclub-meet-topic: Ergens in maart
Succesquote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
ammel reageren!: LIF / Het dieetclub-meet-topic: Ergens in maart
Meh inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker motiverend, 6 ons in een dag aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |