Toch geen longboard he?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Drinky het volgende:
En bedankt GRS, dankzij jou ben ik net naar de 24/7 store geskateboard en heb een reep milka daim gehaald. Mijn lovehandles heb jij op je geweten.
ben nu met de eerste aflevering bezig en het is best vet tot nu toe, heel duister sfeertjequote:Op maandag 20 januari 2014 22:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heb net een clip gezien van Alexandra Daddario waar ze op Woody zit. En ik ben overtuigd. Asap kijken. Holy shit.
Kijk die scene nou maar, staat op dumpert.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:02 schreef seto het volgende:
[..]
ben nu met de eerste aflevering bezig en het is best vet tot nu toe, heel duister sfeertje
thanks. Ik wilde even gaan genieten, maar dat gevoel is nu wel weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klaar, maar het gevoel is nog niet weg.
lolquote:Op maandag 20 januari 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
20 minuten te laat wakker geworden waardoor ik geen pizza meer kan bestellen en naar de BK moet fietsen.
ik zie het vriendquote:Op maandag 20 januari 2014 23:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kijk die scene nou maar, staat op dumpert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
ik zie het vriendvriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h1n1 is meisje he
Ik ga nog een keer. Yolo.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
thanks. Ik wilde even gaan genieten, maar dat gevoel is nu wel weg.
wie zegt dan dat ik dat nu niet meer wil ? ? ?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
lol fucking homo
vanmiddag wilde je mn pik nog zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |