ben je zo'n AWE fan VMS?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat draag je nu dan? Denk goed na voordat je antwoordt. [ afbeelding ]
We doen nu musical / showdance, een vriend van haar geeft het. Ik ben de enige straight boi daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet samen salsa les nemen man.
Yeah, zoals hier al gezegd is is dat bullshit, die schoenen gaan je dan niet helpen. Lekker op je sokken in het squat rack ronddrentelen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."
Zeker broertje, ik volg hem al vanaf z'n 16e. Signature is gamertag op XBOX trouwens; ff erin gezet zodat die gasten in GAM me makkelijker kunnen vinden.quote:
Ik ben eigenlijk 12quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 14 was (100% srs).
Lekker stappen met mijn Geox je weet zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat draag je nu dan? Denk goed na voordat je antwoordt. [ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet samen salsa les nemen man.
Samen salsa les nemen is fucking grappig, daarom juist. Maar je vindt die shit ook echt leuk en zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We doen nu musical / showdance, een vriend van haar geeft het. Ik ben de enige straight boi daar.![]()
Salsa vind ik nogal wat, zou liever hierna hiphop doen ofzo.
[..]
Yeah, zoals hier al gezegd is is dat bullshit, die schoenen gaan je dan niet helpen. Lekker op je sokken in het squat rack ronddrentelen dus.
Is salsa niet uiteindelijk ook een soort Verspaansd bump & grind?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Samen salsa les nemen is fucking grappig, daarom juist. Maar je vindt die shit ook echt leuk en zo?HipHop lijkt mij ook nog wel tof, maar musical en shit, nah.
Ben jij ook 12? Ik zoek iemand om flippo's mee te ruilen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ging er al vanuit dat je jong was.
Het is erg ritmisch man. En de muziek is natuurlijk fantastisch. Als ik naar salsa-achtige/Zuid-Amerikaanse muziek luister dan waan ik mij altijd in een beach bar, 25 graden, drank en zo'n Spaanse/Cubaanse rieten swaggerhoed op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is salsa niet uiteindelijk ook een soort Verspaansd bump & grind?![]()
Zo'n erotisch beeld had ik er altijd bij. Of is dat wat anders.
En yeah, nu 2 lessen gehad. Ben wel veruit het slechtste maar vind het wel leuk. Sowieso gewoon awkward om in een groep te dansen en dan naar je spiegelbeeld te kijken enzo. Kan prima freestyle dansen met uitgaan maar dit is echt killing voor mij. Loop de hele tijd 'vast'.Gaat zo snel ook man.
Een hoofdreden is ook dat je leuke meiden leert kennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef no1uknow het volgende:
Salsales lijkt me eigenlijk best wel tof om te doen
Dat sfeerbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg ritmisch man. En de muziek is natuurlijk fantastisch. Als ik naar salsa-achtige/Zuid-Amerikaanse muziek luister dan waan ik mij altijd in een beach bar, 25 graden, drank en zo'n Spaanse/Cubaanse rieten swaggerhoed op mijn hoofd.
Kan ik mij voorstellen man. Dansen lijkt mij zeker niet makkelijk.
Zat Stereotomy ook niet op salsa?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Een hoofdreden is ook dat je leuke meiden leert kennen.
Zie dat helemaal voor me:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh euhm vind ik mooier lol
blijven langer netjes...
vroeger op scouting gezeten dus Alto
whah.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zie dat helemaal voor me:
Kankahkruissjorring nou moe je ophouwe joh, ga vast![]()
Of lekker over zo'n touw kruipen en je ballen d'r af schuren omdat je niet goed afzet met je haakbeenquote:
1,5 jaar geleden heb ik me overlaten halen door m'n meisje om ons in te schrijven voor een salsa cursus. Ondertussen zijn we al 4 cursussen verder..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef no1uknow het volgende:
Salsales lijkt me eigenlijk best wel tof om te doen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Een hoofdreden is ook dat je leuke meiden leert kennen.
Nah man, ik ga niet in mijn eentje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat sfeerbeeld.Go for it dan.
Kun je overal wel doen in town mimang.
[..]
Zat Stereotomy ook niet op salsa?
Die zijn ook baas, maar die heeft de winkel hier in de buurt niet op voorraad. In het centrum wel. Hmm.quote:
Ik vind die dus echt fancy. Al een paar keer gezien en ga ze zometeen fixen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die zijn ook baas, maar die heeft de winkel hier in de buurt niet op voorraad. In het centrum wel. Hmm.
Hehe, indrukwekkende multiquotequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef no1uknow het volgende:
awesome en ik hebben een specialen band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |