thanksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nooneuknow
http://www.reddit.com/r/I(...)e_are_brazzers_amaa/
Hoge of lage? Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel of ik zwarte, blauwe of grijze All Stars zou halen.
Zolang je er niet als zo'n kutte autist felgekleurde veters en anime accessoires aan gaat hangen en de veters gewoon dicht knoopt..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef seto het volgende:
gwn deze
[ afbeelding ]
je bent toch een fokker of niet?
Mooi barefoot liften toch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel of ik zwarte, blauwe of grijze All Stars zou halen.
19 ja, heul volwassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:53 schreef no1uknow het volgende:
gast je bent 12, toen dat uitkwam zat jij nog in de luiers
Hoge man. Mijn huidige All Stars zijn helemaal vertrapt en stonken kk erg gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoge of lage? Ik zit met hetzelfde probleem.
Lol, waarom zo creepybrah?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mooi barefoot liften toch.VU sportcentrum nog trouwens.
Bij mijn gym zei zo'n hommo instructeur dat je niet barefoot mag liften.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mooi barefoot liften toch.VU sportcentrum nog trouwens.
Dat soort shit zie ik niet vaak, vond het wel nice. En nope man, CY zit hier ook. Zit ook tijdelijk op dansles btw.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom zo creepybrah?
Mag bij ons niet. Ik dacht trouwens dat je bij USC liftte.
Wilde hij ook zeggen waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Bij mijn gym zei zo'n hommo instructeur dat je niet barefoot mag liften.
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat soort shit zie ik niet vaak, vond het wel nice. En nope man, CY zit hier ook. Zit ook tijdelijk op dansles btw.
Vandaag nog op sokken gesquat.
[..]
Wilde hij ook zeggen waarom?
Je moet samen salsa les nemen man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat soort shit zie ik niet vaak, vond het wel nice. En nope man, CY zit hier ook. Zit ook tijdelijk op dansles btw.
Vandaag nog op sokken gesquat.
Daar helpen all stars wel tegen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."
Want als je 55 euro Vans ertussenzitten breek je je tenen niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
"Als jij een gewicht op je voet laat vallen dan zijn wij daar verantwoordelijk voor omdat we niet de juist voorzorgsmaatregelen hebben genomen."
Dat houd i.i.g. je tenen bij je voet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Want als je 55 euro Vans ertussenzitten breek je je tenen niet.
Legit
Ik vond converse ook leuk, toen ik 14 was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.pro-shoes.nl/h(...)ariantid=17181502430
http://www.pro-shoes.nl/h(...)akers-blauw-17181541
http://www.pro-shoes.nl/h(...)akers-grijs-17181501
Ik vind die blauwe en grijze ook mooi.
Wat draag je nu dan? Denk goed na voordat je antwoordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:08 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vond converse ook leuk, toen ik 14 was.
Ik dacht dat je 14 was (100% srs).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:08 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vond converse ook leuk, toen ik 14 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |