SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 20-01-2014 19:54:46 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Teveel zoekwerk. Wel eens gegoogled op Miriam aus Deutschland?quote:
quote:
Wow en toen? Had jij een no shame bon0r in je kleine marathonbroekje?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn son. Net na de training een beetje core exercises doen, komen er vier mooie hockeydames aanlopen die abs gaan doen; eentje had echt een zwaar opvallende bezwete cameltoe. No shame niks. Prachtig.
Mijn broekje zat zo fucking strak dat een boner onmogelijk was brah.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow en toen? Had jij een no shame bon0r in je kleine marathonbroekje?
Hmm, www.puahenk.nl/hoe-je-snatches-regelt.pdf was het volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ze was gewoon hot voor je gains, yuri. Lees hoofdstuk 'IOI's' nog eens uit Henk's puabook.
Pantsbrahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn broekje zat zo fucking strak dat een boner onmogelijk was brah.
Do u even sportpantin'?
[..]
Hmm, www.puahenk.nl/hoe-je-snatches-regelt.pdf was het volgens mij.
Heb geen vriendin brahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Champy het volgende:
Volgens mij stond henk z'n vriendin vandaag op dumpert
Sinds ik kk strakke sportbroekjes draag maak ik de gains van mijn leven doordat de testosteron zich in mijn balzak opstapelt en nadat ik het broekje uitdoe de opgestapelde testosteron in één keer kkhard het lichaam ingeschoten wordt waardoor de hypertrofie met 158% stijgt.quote:
Dit moet wel in de Oostblok zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Hmmm, vond het wel een typ voor je:
http://www.dumpert.nl/med(...)rjami_uit_polen.html
Alleen als ze met vinyl om.kan gaan. Digitale meuk komt er hier niet inquote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Hmmm, vond het wel een typ voor je:
http://www.dumpert.nl/med(...)rjami_uit_polen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalyps
ik heb het gewoon opgegeven vandaag lekker burger king en pizza besteld. Bye veinzquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.
#realmenhavecurves
Maak niets uit. Morgen weer een dagquote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb het gewoon opgegeven vandaag lekker burger king en pizza besteld. Bye veinz
ik vond mijn 10% bf 6pack toch best een stuk lekkerder aanvoelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon mooi zacht buikje om op te liggen en tegen aan te kroele
Kan wel maar lijkt me niet zo goed voor je gainzzquote:
Iellllll!!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vond mijn 10% bf 6pack toch best een stuk lekkerder aanvoelen.
idd morgen mischien Mac en Indiaasquote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maak niets uit. Morgen weer een dag
Want..?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen als ze met vinyl om.kan gaan. Digitale meuk komt er hier niet in
Ik heb niks met mp3tjes kopen en vervolgens een macbook met midicontroller aan te slingeren.quote:
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.quote:Gelet op jouw historie hier komt 'het werk dat hij erin heeft gestoken' inderdaad heel geloofwaardig over
hueheuquote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.
Ik moet minder gaan fokken
Dat is echt een aparte beschrijving.quote:Het gaat mij niet zozeer om de sixpack maar om het werk wat hij er in heeft gestoken.
Vajina gespot, TR gezet.quote:
www.reddit.com/r/fatpeoplestoriesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik word onpasselijk van het rationaliserend vermogen van de mens. Fucking fatacceptance, duimpjenaarbeneden.gif
Ik snap echt geen flikker van reddit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Champy het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/fatpeoplestories
Echt iets voor jou
Gewoon op een titeltje klikken en een verhaaltje lezenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik snap echt geen flikker van reddit.
doe ff een link naar een goeie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon op een titeltje klikken en een verhaaltje lezen
naan in de curry dippenquote:
Ik kreeg een beetje een stiffy tbhquote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell: http://www.reddit.com/r/f(...)mplanets_layer_nsfw/![]()
![]()
Dit is wel scary shit man, maar soms hoor je toch weleens dat een vrouw van de in de dertig een jongetje van 14 'verkracht' heeft en dat die jongen daar een trauma aan overgehouden heeft. Every young fella's dream, right?
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell: http://www.reddit.com/r/f(...)mplanets_layer_nsfw/![]()
![]()
Dit is wel scary shit man, maar soms hoor je toch weleens dat een vrouw van de in de dertig een jongetje van 14 'verkracht' heeft en dat die jongen daar een trauma aan overgehouden heeft. Every young fella's dream, right?
watquote:WhaleShark (paraphrased): She sounds like she's too skinny. I never understand while girls want to look like they have an eating disorder. Every man loves a little bit to grab onto. Besides, I bet you get lonely with her not being around (she lives in my home state)
Ja, tijdens mijn verblijf in Engeland heb ik dat vaak genoeg gedaan (met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
naan in de curry dippen
Blak masala thee met melk![]()
ik tel kcals meidje, no unlimited bulking hier. Maar als ik ga dan eet ik wel gelijk 3/4 van mijn behoefte kcalsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, tijdens mijn verblijf in Engeland heb ik dat vaak genoeg gedaan (met alle gevolgen van dien![]()
)
Wat Jahroon zegt: wel blijven genieten meid!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik tel kcals meidje, no unlimited bulking hier. Maar als ik ga dan eet ik wel gelijk 3/4 van mijn behoefte kcals
Chicken pakora
herinnert me eraan dat ik weer milka moet gaan kopen, thnxquote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat Jahroon zegt: wel blijven genieten meid!
Ik wil eens die Pop Tarts gaan proberen maar ben bang dat mijn tanden na een hap gaan rotten.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
herinnert me eraan dat ik weer milka moet gaan kopen, thnx
miriamm84? Is ze al zo oud?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Panzermaus het volgende:
Curlbrah!
http://statigr.am/miriamkusterathlete
Dat is haar inderdaad! Die foto van dat flesje heb ik haar vanmiddag zien nemen.Leuke spraakzame meid verder ook, heeft een beetje een jongensachtige passie voor liften.
quote:
Ze traint 5x per week, en dan 's ochtends. Morgen er om 7:00 uit en dan om 8:30 leg day met Miriam.quote:
Heb nog een sealed maandverpakking synthetische Pandadrol liggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef fathank het volgende:
Panda is uit de handel.toch? Of heb jij nog een geheime stash ergens?
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Drinky het volgende:
En bedankt GRS, dankzij jou ben ik net naar de 24/7 store geskateboard en heb een reep milka daim gehaald. Mijn lovehandles heb jij op je geweten.
Heb net een clip gezien van Alexandra Daddario waar ze op Woody zit. En ik ben overtuigd. Asap kijken. Holy shit.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:54 schreef seto het volgende:
wie is hier nog meer begonnen met true detective?
Toch geen longboard he?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Drinky het volgende:
En bedankt GRS, dankzij jou ben ik net naar de 24/7 store geskateboard en heb een reep milka daim gehaald. Mijn lovehandles heb jij op je geweten.
ben nu met de eerste aflevering bezig en het is best vet tot nu toe, heel duister sfeertjequote:Op maandag 20 januari 2014 22:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heb net een clip gezien van Alexandra Daddario waar ze op Woody zit. En ik ben overtuigd. Asap kijken. Holy shit.
Kijk die scene nou maar, staat op dumpert.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:02 schreef seto het volgende:
[..]
ben nu met de eerste aflevering bezig en het is best vet tot nu toe, heel duister sfeertje
thanks. Ik wilde even gaan genieten, maar dat gevoel is nu wel weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klaar, maar het gevoel is nog niet weg.
lolquote:Op maandag 20 januari 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
20 minuten te laat wakker geworden waardoor ik geen pizza meer kan bestellen en naar de BK moet fietsen.
ik zie het vriendquote:Op maandag 20 januari 2014 23:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kijk die scene nou maar, staat op dumpert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
ik zie het vriendvriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h1n1 is meisje he
Ik ga nog een keer. Yolo.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
thanks. Ik wilde even gaan genieten, maar dat gevoel is nu wel weg.
wie zegt dan dat ik dat nu niet meer wil ? ? ?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
lol fucking homo
vanmiddag wilde je mn pik nog zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |