Gewoon gezond BMI of een klein beetje erboven kan geen kwaad!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef awiebo het volgende:
TS neemt ook genoegen met vrouwen met een pondje meer. En dan niet 55 ipv 50 kg maar kilootje of 85?
juist.......nuff said
Wij als mannen willen wat, mogen de vrouwen dan niks?
De vrouwen zijn de weg kwijt, de jongste generatie is verzot op Justin Bieber, de oudere vallen voor rappertjes, en de rest wordt beïnvloed door Hollywood films. Maar goed er zijn uitzonderingen zoals altijd.... Niets staat vast in steen, iets wat ik je al eerder verteld heb, en iets waardoor je altijd in mijn topics komt met 'is dat zo.'' Nee het is niet altijd zo....quote:
Geloof niet dat steven een klein beetje boven bmi is als ik dat ziequote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI of een klein beetje erboven kan geen kwaad!
Hij is een top atleet! Hij heeft echt geen zwaar overgewicht.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef awiebo het volgende:
[..]
Geloof niet dat steven een klein beetje boven bmi is als ik dat zie
Steven klapt jou.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen grote pecs en six-pack hebben
Jij komt altijd met van die domme generalisaties die ik totaal niet herken, dus tja.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon gezond BMI of een klein beetje erboven kan geen kwaad!
[..]
De vrouwen zijn de weg kwijt, de jongste generatie is verzot op Justin Bieber, de oudere vallen voor rappertjes, en de rest wordt beïnvloed door Hollywood films. Maar goed er zijn uitzonderingen zoals altijd.... Niets staat vast in steen, iets wat ik je al eerder verteld heb, en iets waardoor je altijd in mijn topics komt met 'is dat zo.'' Nee het is niet altijd zo....
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen grote pecs en six-pack hebben
Ok jonge meisjes zijn geen fan van Justin Bieber ze haten hem, en ze gaan totaal niet door het lint als hier in Nederland de MTV awards komen, met allemaal rappers en weet ik wat. Nee ze blijven nuchter thuis zitten en zeggen tegen elkaar 'hah daar ga ik echt niet heen, wat een idioot gedoe.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij komt altijd met van die domme generalisaties die ik totaal niet herken, dus tja.
Mag ook wel wat meer hoor!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Zoveel vrouwen met overgewicht zie ik anders ook niet in films.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok jonge meisjes zijn geen fan van Justin Bieber ze haten hem, en ze gaan totaal niet door het lint als hier in Nederland de MTV awards komen, met allemaal rappers en weet ik wat. Nee ze blijven nuchter thuis zitten en zeggen tegen elkaar 'hah daar ga ik echt niet heen, wat een idioot gedoe.
Fijne dag nog Chai!
Tja de meeste mensen willen gewoon slanke vrouwen en gespierde mannen zien in films. Het ligt er ook wel aan wat voor films je kijkt, in de wat serieuzere zitten meestal meer "normale" mensen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok jonge meisjes zijn geen fan van Justin Bieber ze haten hem, en ze gaan totaal niet door het lint als hier in Nederland de MTV awards komen, met allemaal rappers en weet ik wat. Nee ze blijven nuchter thuis zitten en zeggen tegen elkaar 'hah daar ga ik echt niet heen, wat een idioot gedoe.
Fijne dag nog Chai!
[..]
Mag ook wel wat meer hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |