Jij reageert op mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vraagt je niet eens af of ik die wel wil begrijpen?
[..]
Wat natuurlijk aperte nonsens is als je op mijn post reageert. Mijn post heeft namelijk niets met een directe reactie van TS te maken. Dan had je op TS moeten reageren, maar niet op mij.

En mannen doen dit niet wil je zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de strekking van het verhaal niet begrepen
Het gaat erom dat zelfs de meest chubby wijven met enorme eisenlijstjes aan komen kakken terwijl ze zelf helemaal geen fuck doen om er een beetje leuk uit te zien, want 'we zijn toch vrouw? zelfs de meest lelijke vrouwen mogen toch torenhoge eisen stellen?'

Omdat jij op mijn link reageerde ja.quote:

Ook een man met school mag dromen toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij ging toch nog naar school?
Of ben jij ook gestopt?
Kun je bierie klappen met Deadprez.

Veel minder dan vrouwen. Zoals in die link staat, vinden mannen het helemaal niet zo erg als een vrouw een paar kilootjes teveel heeft. Omgekeerd hebben vrouwen een veel grotere waslijst aan eisen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef Piye het volgende:
[..]
En mannen doen dit niet wil je zeggen?Wat een aanstellerij weer.

Ben jij eigenlijk nog bezig?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook een man met school mag dromen toch?

Ja, maar de vraag is waarmee.quote:

quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is waarmee.

Mijn eerste post in dit topic is:quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat jij op mijn link reageerde ja.
Jij reageert daarop met:quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja.
http://uk.answers.yahoo.c(...)0131209014430AA0zOTB

In de praktijk is zo een lijst aan eisen behoorlijk flexibel. Ondertussen heb ik al meerdere mannen met behoorlijk overgewicht vrouwen zien afschrijven vanwege hun gewicht, dus het verhaaltje dat vrouwen allemaal van die veeleisende bitches zijn, terwijl de man heilig is komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel minder dan vrouwen. Zoals in die link staat, vinden mannen het helemaal niet zo erg als een vrouw een paar kilootjes teveel heeft. Omgekeerd hebben vrouwen een veel grotere waslijst aan eisen.
Ja bij mij gaat het voor het eerst in jaren best wel lekker op school. Ik heb mijn plek gevonden, alleen moet nog wat aan mijn uitstelgedrag doen.quote:

Jouw eerste 'is dat zo' is dermate inhoudsloos dat die niet meetelt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn eerste post in dit topic is:
[..]
Jij reageert daarop met:
[..]

Waarom beantwoord jij hem dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw eerste 'is dat zo' is dermate inhoudsloos dat die niet meetelt.

Gelet op jouw historie hier komt 'het werk dat hij erin heeft gestoken' inderdaad heel geloofwaardig overquote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef G.R.S. het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om de sixpack zelf maar het harde werk wat hij er in heeft gestoken. Het is toch mooi om te zien hoe hij zichzelf pusht naar het uiterste? Uiteraard moet fitness/bodybuilding een van je interesses zijn, wil je zijn harde werk kunnen waarderen.

Omdat mijn antwoord daarentegen wel veel inhoud heeft.quote:

Quote mij dan gewoon niet, beetje doen alsof je mijn vraag beantwoord, huichelaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat mijn antwoord daarentegen wel veel inhoud heeft.

Boek van Pierce Steel hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Piye het volgende:
Ja bij mij gaat het voor het eerst in jaren best wel lekker op school. Ik heb mijn plek gevonden, alleen moet nog wat aan mijn uitstelgedrag doen.

Wat doe je eigenlijk voor studie?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja bij mij gaat het voor het eerst in jaren best wel lekker op school. Ik heb mijn plek gevonden, alleen moet nog wat aan mijn uitstelgedrag doen.

Is een boek over uitstelgedrag?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Boek van Pierce Steel hebben?
Politicologie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor studie?

Ja. Ik heb er best veel aan gehad. Vooral de procrastinatieformule gaf me veel inzicht en motivatie,quote:

coolquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |