Iellllll!!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vond mijn 10% bf 6pack toch best een stuk lekkerder aanvoelen.

idd morgen mischien Mac en Indiaasquote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maak niets uit. Morgen weer een dag

Want..?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen als ze met vinyl om.kan gaan. Digitale meuk komt er hier niet in

Ik heb niks met mp3tjes kopen en vervolgens een macbook met midicontroller aan te slingeren.quote:

KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.quote:Gelet op jouw historie hier komt 'het werk dat hij erin heeft gestoken' inderdaad heel geloofwaardig over

hueheuquote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.
Ik moet minder gaan fokken

Dat is echt een aparte beschrijving.quote:Het gaat mij niet zozeer om de sixpack maar om het werk wat hij er in heeft gestoken.
Vajina gespot, TR gezet.quote:

www.reddit.com/r/fatpeoplestoriesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik word onpasselijk van het rationaliserend vermogen van de mens. Fucking fatacceptance, duimpjenaarbeneden.gif

Ik snap echt geen flikker van reddit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Champy het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/fatpeoplestories
Echt iets voor jou

Gewoon op een titeltje klikken en een verhaaltje lezenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik snap echt geen flikker van reddit.

doe ff een link naar een goeie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon op een titeltje klikken en een verhaaltje lezen

naan in de curry dippenquote:

Ik kreeg een beetje een stiffy tbhquote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell: http://www.reddit.com/r/f(...)mplanets_layer_nsfw/![]()
![]()
Dit is wel scary shit man, maar soms hoor je toch weleens dat een vrouw van de in de dertig een jongetje van 14 'verkracht' heeft en dat die jongen daar een trauma aan overgehouden heeft. Every young fella's dream, right?

quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the hell: http://www.reddit.com/r/f(...)mplanets_layer_nsfw/![]()
![]()
Dit is wel scary shit man, maar soms hoor je toch weleens dat een vrouw van de in de dertig een jongetje van 14 'verkracht' heeft en dat die jongen daar een trauma aan overgehouden heeft. Every young fella's dream, right?
watquote:WhaleShark (paraphrased): She sounds like she's too skinny. I never understand while girls want to look like they have an eating disorder. Every man loves a little bit to grab onto. Besides, I bet you get lonely with her not being around (she lives in my home state)

Ja, tijdens mijn verblijf in Engeland heb ik dat vaak genoeg gedaan (met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
naan in de curry dippen
Blak masala thee met melk![]()

ik tel kcals meidje, no unlimited bulking hier. Maar als ik ga dan eet ik wel gelijk 3/4 van mijn behoefte kcalsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, tijdens mijn verblijf in Engeland heb ik dat vaak genoeg gedaan (met alle gevolgen van dien![]()
)

Wat Jahroon zegt: wel blijven genieten meid!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik tel kcals meidje, no unlimited bulking hier. Maar als ik ga dan eet ik wel gelijk 3/4 van mijn behoefte kcals
Chicken pakora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |