ik heb het gewoon opgegeven vandaag lekker burger king en pizza besteld. Bye veinzquote:Op maandag 20 januari 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.
#realmenhavecurves
Maak niets uit. Morgen weer een dagquote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb het gewoon opgegeven vandaag lekker burger king en pizza besteld. Bye veinz
ik vond mijn 10% bf 6pack toch best een stuk lekkerder aanvoelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon mooi zacht buikje om op te liggen en tegen aan te kroele
Kan wel maar lijkt me niet zo goed voor je gainzzquote:
Iellllll!!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vond mijn 10% bf 6pack toch best een stuk lekkerder aanvoelen.
idd morgen mischien Mac en Indiaasquote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maak niets uit. Morgen weer een dag
Want..?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen als ze met vinyl om.kan gaan. Digitale meuk komt er hier niet in
Ik heb niks met mp3tjes kopen en vervolgens een macbook met midicontroller aan te slingeren.quote:
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.quote:Gelet op jouw historie hier komt 'het werk dat hij erin heeft gestoken' inderdaad heel geloofwaardig over
hueheuquote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
KLB / De man mag geen vet meer hebben en moet gespierd zijn.
Ik moet minder gaan fokken
Dat is echt een aparte beschrijving.quote:Het gaat mij niet zozeer om de sixpack maar om het werk wat hij er in heeft gestoken.
Vajina gespot, TR gezet.quote:
www.reddit.com/r/fatpeoplestoriesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik word onpasselijk van het rationaliserend vermogen van de mens. Fucking fatacceptance, duimpjenaarbeneden.gif
Ik snap echt geen flikker van reddit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Champy het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/fatpeoplestories
Echt iets voor jou
Gewoon op een titeltje klikken en een verhaaltje lezenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik snap echt geen flikker van reddit.
doe ff een link naar een goeie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon op een titeltje klikken en een verhaaltje lezen
naan in de curry dippenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |