paul liegt er weer vrolijk op losquote:
Mwa das niet zo gek. In ons VVE bestuur bespreken wij ook allerlei zaken voor we het aan iedereen voorleggen. Maar ik ben democratisch gekozen als bestuurslid en deze figuren hebben zichzelf benoemd als bestuur en zijn echt veeeeel te machtsgeilquote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef GekkePoes het volgende:
Uren vergaderen en nu pas de groep erbij betrekken
Het zou me niet verbazen. Waarschijnlijk wel behoorlijk zachtjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Wacht wat! Hoorde ik Hakim nou zachtjes kutkind zeggen tegen Billy tussen neus en lippen door?
Ze had het met Paul besproken en ze zou het vervolgens aan de directie hebben voorgelegd.. en dat heeft ze niet gedaan.. foei!!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
hoe kan Vanessa nu ineens de schuld krijgen dat Paul iets besteld heeft
Ik moet een manier vinden om die stream op mijn harde schijf te bufferen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Waarschijnlijk wel behoorlijk zachtjes.
Nee hoor iedereen denkt anders maak je niet druk..............quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik lees het vaak en was benieuwd of ik de enige en enigste ben
die had moeten terugkoppelen dacht ikquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
hoe kan Vanessa nu ineens de schuld krijgen dat Paul iets besteld heeft
Wilde het net tikken, die aike begint me ook aardig tegen te staan!quote:
mag ik een teiltje??quote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef ericahysterica het volgende:
daardoor zijn wij ondernemers en hun niet...(hakiem) Zij behoeden anderen dat dingen fout gaan
Ze is eindelijk binnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het net tikken, die aike begint me ook aardig tegen te staan!
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef ericahysterica het volgende:
daardoor zijn wij ondernemers en hun niet...(hakiem) Zij behoeden anderen dat dingen fout gaan
Ik kan je vertellen dat ze dat wel heeft gedaan. Eerst met Paul en later met Billyboy.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Clank het volgende:
Vanas had het met de directie moeten bespreken en dat heeft ze niet gedaan
Het gaat fout op het punt waarbij de G5 zelf besluit of het in de groep gegooid wordt. Prima dat een bestuur het project uitwerkt en dergelijke voor het in de groep komt, maar de groep moet uiteindelijk democratisch een besluit nemen wanneer alle informatie aanwezig is. Nu is het gewoon een dictatorschap.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus iemand die wat wilt hebben, moet naar paul voor een kostenraming (als het bouwtechnisch is) hij maakt dan de raming, dan moet diegenen naar 1 van de 3 (hakim, aike, billy) Die gaan het vervolgens bespreken of het doorgaat... en dan mag paul het bestellen als het doorgaat...
1: wat laat de rest zich makkelijk weg zetten....... Ik had daar OF tussen gezeten, of geageerd.
2: die hebben meer radertjes dan een bedrijf met 150+ mensen
Het verwonderde mij dat de rest er zo maar mee instemde.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik krijg steeds meer een hekel aan die zogenaamde top 4-5-6?![]()
ik ben een tolerant mens, maar dit had ik toch echt niet gepikt.
Heb ook meer het idee dat dit zo moet van de zenderkamer en de
bewoners hier geen inbreng in hebben....
Echt wel, die top 4 geilt er echt op, zie Aike en Hakimquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
Op zich geen verkeerde tactiek, maar dan moet je wel snel langs iedereen gaanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Wat een slap gelul, doe dat lekker straks in CENTRAAL Hakim, maar hij draait het weer zo, verhaaltje vertellen en zijn JA door drukken en zegt erbij ja ik heb het er al over gehad met sommige
Tsja, de 5.... billy, hakim en aike dus. Ruud zit erbij ipv emil. Wie de 5e is weet ik niet eensquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
wat heb jij toch goede plannenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
Billy heeft vandaag een erg kort lontje... dat gaat nog wel knallen vanavond.. eerst ff bij Charlotte gaan klagen .. dat wordt de laatste druppel bij Charlotte .. die gaat dan los en Bam! feest
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef AnnaNassie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)pia/1436460733253337
Je ziet het al helemaal voor je of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
Billy heeft vandaag een erg kort lontje... dat gaat nog wel knallen vanavond.. eerst ff bij Charlotte gaan klagen .. dat wordt de laatste druppel bij Charlotte .. die gaat dan los en Bam! feest
yep en vanessa die dan onterecht beschuldigd wordt van iets niet doorgeven erbijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef juliana het volgende:
Die Aike heeft een lelijke oude rotkop, en een paar tics! Zo dat is eruit.
Dat bestuur zou democratisch gekozen moeten wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het gaat fout op het punt waarbij de G5 zelf besluit of het in de groep gegooid wordt. Prima dat een bestuur het project uitwerkt en dergelijke voor het in de groep komt, maar de groep moet uiteindelijk democratisch een besluit nemen wanneer alle informatie aanwezig is. Nu is het gewoon een dictatorschap.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Jian het volgende:
Moewahahaha, die Hakim, "Het zou niet eerlijk zijn om dat van hen (de horigen) te verwachten, wij zijn ervoor om ........" Het stijgt hem nu echt naar z'n oliebol
Dat ook ja. Maar dat was toch ook min of meer gebeurt bij het vuurtje eergisteren ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat bestuur zou democratisch gekozen moeten worden
Dat dusquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus iemand die wat wilt hebben, moet naar paul voor een kostenraming (als het bouwtechnisch is) hij maakt dan de raming, dan moet diegenen naar 1 van de 3 (hakim, aike, billy) Die gaan het vervolgens bespreken of het doorgaat... en dan mag paul het bestellen als het doorgaat...
1: wat laat de rest zich makkelijk weg zetten....... Ik had daar OF tussen gezeten, of geageerd.
2: die hebben meer radertjes dan een bedrijf met 150+ mensen
De zelfbenoemde maffiadirectiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb wat gemist. Mogen deze 5 beslissen wat er besteld word? Begrijp ik dat nou goed uit hun verhaal
Ik hoop vanavond een stream te krijgen van Ruud, Emil en Giorgio waarin ze dit allemaal belachelijk maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Urb het volgende:
Ben toch benieuwd of Ruud hier een mening over heeft, die zit er bij en luistert ernaar..
Op de slaapkamer toch al.... ze mochten 1 voor op sollicitatiegesprek komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar dat was toch ook min of meer gebeurt bij het vuurtje eergisteren ofzo?
Echt? Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
Oh de honden kunnen voorlopig niet doorgaan want geen vergunningen goh komt dat ff goed uit
en de centrale verwarming komt er ook aan heur!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik noem de bende van vijf de UPEC.
Het programma gaat me steeds meer tegenstaan. Dit is zó niet wat ik verwachtte.
Precies wat ik dacht jaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Andrea wil een kringloop winkel, echt Andrea wil van alles
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
quote:
Iedereen wil zijn eigen bedrijfje doordrukken, en de rest doet maar mee , ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Op het werk is er 1 supervisor en die wil wel eens in mijn vaarwater wil komen.... Dat is altijd lekker rellenquote:
hier hoop ik wel op, lachen!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
Het zou me niet verbazen als Peter, ook wel bekend als Peter de Grote, straks opstaat en het "volk" oproept tot een opstand tegen de (over)heersende klasse ....
Ja, en ze voert het nog eens uit ook, wat een vervelend mensquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Ik hoop dat de ketel ontploft.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
en de centrale verwarming komt er ook aan heur!
Graag!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
Het zou me niet verbazen als Peter, ook wel bekend als Peter de Grote, straks opstaat en het "volk" oproept tot een opstand tegen de (over)heersende klasse ....
hope soquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
Meh, hij komt niet verder dan 'ja maar ik mag dat zeggen en doen, want dat is MIJN utopia'.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
Kijk erna, en geniet ervan, niets aan de hand, het is een spel! Niets bizonders! Net de normale wereld, alleen een beetje erger, gespeeld, er zijn een heleboel mensen op de achtergrond die iedere dag aan een script werken!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Emil in die top5 zatquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
van mij mogen ze er alle vijf uit![]()
[ afbeelding ]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
van mij mogen ze er alle vijf uit![]()
[ afbeelding ]
Een echte manager kan zijn mensen naar meetings sturenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Emil in die top5 zat
En dat de rest van de bewoners zich vervolgens afvragen hoe hij ook al weer heette.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
Same here!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
laten wij hem een briefje schrijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Flow3r het volgende:
Peter hoopt dat ie meer post krijgt
FAMILIE LETTEN JULLIE EFFE OP ???
Peter.....quote:
pssssssssst Sabine niet doorvertellenm aar eigenlijk is het gewoon een G2 1/2quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef jovencita01 het volgende:
Kijk erna, en geniet ervan, niets aan de hand, het is een spel! Niets bizonders! Net de normale wereld, alleen een beetje erger, gespeeld, er zijn een heleboel mensen op de achtergrond die iedere dag aan een script werken!
Ahaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
pssssssssst Sabine niet doorvertellenm aar eigenlijk is het gewoon een G2 1/2
Hakim en Aike , Billy word getolereerd, en voor de vorm noemen ze nog wat namen
maar eigenlijk zijn ze met zn 2en
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
pssssssssst Sabine niet doorvertellenm aar eigenlijk is het gewoon een G2 1/2
Hakim en Aike , Billy word getolereerd, en voor de vorm noemen ze nog wat namen
maar eigenlijk zijn ze met zn 2en
dat moet !quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben om half 6 gegeten en de planning is dat ze om 8 uur weer gaan eten? What the fuck?
Ja, het ging om kijken op bepaalde sites.quote:
keer of 5 opnieuw aankklikken dan doet ie t wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Waarom doen die 360-graden-camera's het eigenlijk niet?
Ik heb dat ook hoor. Toch teleurgesteld. En kijk er ook niet naar op tv. Volg alleen FOK.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.
Geen scripting, geen bemoeienis vanuit achter en geen dagboekkamer-gesprekken.
stel je veur zegquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Paul effe snel een kantoortje gaat timmeren voor deze directie, het is
toch echt niet de bedoeling dat het andere gepeupel er zo maar bij komt zitten ...
Ah, aightquote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
keer of 5 opnieuw aankklikken dan doet ie t wel.
Dinges, Dinges de Grote ....quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat de rest van de bewoners zich vervolgens afvragen hoe hij ook al weer heette.
Eén van de laatste drie avondmaaltijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Stranger het volgende:
ik vond dat 'laatste avondmaal' in het vorige topic al niet kloppen
Bizar he.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben om half 6 gegeten en de planning is dat ze om 8 uur weer gaan eten? What the fuck?
Bij mij? Whahaha nee hoor, die mag nog wel even blijven van mijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ok ok Ruud mag blijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.
Garpje zeker?quote:
Ome John zegt wel meerquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.
Geen scripting, geen bemoeienis vanuit achter en geen dagboekkamer-gesprekken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een echte manager kan zijn mensen naar meetings sturen
Dat is ie echt niet. Hij luistert, wacht af, maar dit komt echt nog wel terug. Misschien vanavond bij het haardvuur?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef community het volgende:
Toch schattig, die vergadering en dan Billy die daarnaast met een kleurplaatje bezig is.
Daar heb je elite-niveau voor nodig!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Waarom doen die 360-graden-camera's het eigenlijk niet?
Ik lees daar niet mee. Linkje?quote:
Ik vroeg me dat ook al af. 5 maaltijden per dag.quote:
Ik vind het ook boeiend hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Ransjih het volgende:
ik vind het wel boeiend, en zie er bijna al de EU ontwikkeling in
of zie ik nu spoken
Ja, dat weet ik maar daar zit een partij malloten. Daarom lees ik daar niet gekkie.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef iBenny het volgende:
Gewoon http://www.utopiatv.nl/live/ en dan naast de stream op "Praat mee" klikken
Dan heb ik verder geen linkje voor jequote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar daar zitten een partij malloten. Daarom lees ik daar niet gekkie.
*knipoog* en wat denk je dat die betrouwbare bron is *knipoog*quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
**LAATSTE NIEUWS**
In RTL Boulevard is net gemeld dat Harold MORGEN Utopia zal verlaten. Dit is volgend RLT Boulevard vernomen uit betrouwbare kring!
Maar dat was hier al bekend toch
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het juist leuk worden nu. zijn er 5 nu hun eigen graf aan het graven. Ik geniet me suf. Als er maar iemand in zit, die een beetje op mij lijkt hahaha Ik zou nooit protesteren, maar me nooit overgeven. Doe gewoon niks wat ze willen. Werk systematisch in stilte alles tegenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Oui ouiquote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
**LAATSTE NIEUWS**
In RTL Boulevard is net gemeld dat Harold MORGEN Utopia zal verlaten. Dit is volgend RLT Boulevard vernomen uit betrouwbare kring!
De streamsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
*knipoog* en wat denk je dat die betrouwbare bron is *knipoog*
Welke vijf?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist leuk worden nu. zijn er 5 nu hun eigen graf aan het graven. Ik geniet me suf. Als er maar iemand in zit, die een beetje op mij lijkt hahaha Ik zou nooit protesteren, maar me nooit overgeven. Doe gewoon niks wat ze willen. Werk systematisch in stilte alles tegen
fokquote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
*knipoog* en wat denk je dat die betrouwbare bron is *knipoog*
Hakim, Aike, Paul, Billy, Emil.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef community het volgende:
[..]
Welke vijf?
Ik zie Hakim, Aike, en een bijrolletje voor Isabelle.
er staan dus duidelijk sancties op het verkeerd gebruik van internetquote:Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jim wil de phone even vasthouden...maar niet googelen Jim, want dan heb je een probleem Aldus Andrea
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist leuk worden nu. zijn er 5 nu hun eigen graf aan het graven. Ik geniet me suf. Als er maar iemand in zit, die een beetje op mij lijkt hahaha Ik zou nooit protesteren, maar me nooit overgeven. Doe gewoon niks wat ze willen. Werk systematisch in stilte alles tegen
ja mokkels.nlquote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
dre is bloot geweest in vrouwenvleugel
Waarom moet diegene na de raming van paul voor de kosten dan naar de andere toe? Paul zou dan zelf mogen beslissen...quote:
UTO / [INWONERS] Andreaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
Ja oud nieuwsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
Toppie echt vet gaaf idee ik word er nu al blij vanquote:
Een heeeeeele grote tent. De ego's passen niet meer in de loods.quote:
Zij heeft natuurlijk in het echte leven de kans gemist!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef laquinquetta het volgende:
Aike zou een secretaresse moeten hebben die de telefoon mag bedienen. Zo kan ze controle houden, pfff
Betrouwbare kring.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
**LAATSTE NIEUWS**
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
`Code 50, ik zit in Utopia. Jimmy voor Basis, kom eens uit Basis, hoort u mij?
Code rood vanavond, code rood!`
Niets aan de hand, ze spelen elkaar de bal toe!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Betrouwbare kring.Dit heeft Harold gisteren zelf al verteld. RTL moet even populair doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef hugecooll het volgende:
Verzonden vanaf mijn Sony Xperia smartphone
Nieuwe foon is altijd snel leeg... eerst leeg trekken, dan aan de opladerquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jim vraagt om de lader...kolere zijn die SONY XPERIA's zo snel leeg?![]()
[ afbeelding ]
Mgvquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Moet snel STOP directie kijkt mee STOP asap antwoord STOP voordat ik ontdekt word STOPquote:Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef RVer het volgende:
Graag hoor spoedig van u? Hij vergeet een paar woorden als ik het zo lees
Wie denk je dat die betrouwbare kring is?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
**LAATSTE NIEUWS**
[ afbeelding ]
FOK?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wie denk je dat die betrouwbare kring is?
Ja, of al die rotzooi in de bovenbalk staat nog aan .. wifi gps blauwe tand synchr. enzquote:Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nieuwe foon is altijd snel leeg... eerst leeg trekken, dan aan de oplader
Ja.. Jim schijnt twee geweldige plannen te hebben waar hij heel geheimzinnig over doet.. maar voor één heeft hij dus een tent nodig. Aike was vanmiddag al bijna over d'r toeren omdat zij ook nog niet wist waar het over ging en voordat Jim iets ging doen zij dat toch echt moest weten...quote:
ja want Aike moest daar een stappenplan voor schrijven, en zonder info kon dat nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. Jim schijnt twee geweldige plannen te hebben waar hij heel geheimzinnig over doet.. maar voor één heeft hij dus een tent nodig. Aike was vanmiddag al bijna over d'r toeren omdat zij ook nog niet wist waar het over ging en voordat Jim iets ging doen zij dat toch echt moest weten...
hahahahahaaaaaaa... nee, tuurlijk nietquote:
Ah gemist, maar klinkt leuk.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. Jim schijnt twee geweldige plannen te hebben waar hij heel geheimzinnig over doet.. maar voor één heeft hij dus een tent nodig. Aike was vanmiddag al bijna over d'r toeren omdat zij ook nog niet wist waar het over ging en voordat Jim iets ging doen zij dat toch echt moest weten...
Hij heeft geen tent nodig, hij wil er een ontwerpen. Da's z'n plan.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Clank het volgende:
[..]
ja, ik bedoel,,,zo pakte ik dat ook aan dus...in stilte paniek veroorzaken en dan doen of mijn neus bloedquote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Clank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ja, ik bedoel,,,zo pakte ik dat ook aan dus...in stilte paniek veroorzaken en dan doen of mijn neus bloed
Jimmy's X-treme Utopia Tentquote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tent nodig, hij wil er een ontwerpen. Da's z'n plan.
nopesquote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
ze zijn nog niet centraal he ? *kijkt uitzending*
De herdenking van Andrea. Is er iemand dood dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
ze zijn nog niet centraal he ? *kijkt uitzending*
Willy, meneer de directeur, van zijn wereldomvattende beveiligingsbedrijf. Met maar liefst één medewerker. Schrijft vermoedelijk van die lullige mailingbriefjes en stopt die 's avonds zelf in de brievenbussen te Almere. Ik vind ook wel eens van dat soort schitterend proza, afkomstig van iemand die je scharen en messen kan slijpen of je schoorsteen heel goed kan komen vegen. Tien zinnetjes en dan toch het presteren om er minstens 28 taal- en stijlfouten in te proppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef RVer het volgende:
Graag hoor spoedig van u? Hij vergeet een paar woorden als ik het zo lees
Komt door de baret voor zn ogen denk ik
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]![]()
"De geit is gemolken. Ik herhaal; de geit is gemolken"
Een Utopia tent voor de handel? :pquote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tent nodig, hij wil er een ontwerpen. Da's z'n plan.
Om in te slapen natuurlijk. Met keuken, interieur, sauna, jacuzzi etcquote:
Een feesttent vermoedelijk. Jimmy is namelijk ook DJ. Of een tent met boxring, want hij traint ook kickboksers. Ach, wat doet Jimmy eigenlijk niet? Personal coaching kan je hem ook voor bellen.quote:
als ik veel internet en.whatsapp dan van 9 s ochtends tot 3 uur snachts ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe batterij toch... altijd snel leeg want ze zijn al half leegquote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik veel internet en.whatsapp dan van 9 s ochtends tot 3 uur snachts ofzo
maar ze hebben hem vandaag toch pas gekregen? Hij is van tevoren nooit helemaal opgeladen volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik veel internet en.whatsapp dan van 9 s ochtends tot 3 uur snachts ofzo
Volgens mij weet iedereen daar het al.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef danilel het volgende:
Weet Vanas dat Harold weggaat? Ze liet net snel een foto van hun 2 samen maken
Iedereen daar weet dat Harold weggaat. Maar ze moeten allemaal net doen of ze het NIET weten.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef danilel het volgende:
Weet Vanas dat Harold weggaat? Ze liet net snel een foto van hun 2 samen maken
Hoop doet leven, maar ik denk dat het weer een lauw rondje mededelingen wordtquote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
centraal rotzakken ruzie bloed gillende billy nu![]()
![]()
dat is waarquote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
maar ze hebben hem vandaag toch pas gekregen? Hij is van tevoren nooit helemaal opgeladen volgens mij.
Dat zeg ik ook... maar ja, zou die niet stiekem al helemaal opgeladen zijn en voorgeprogrammeerd...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
maar ze hebben hem vandaag toch pas gekregen? Hij is van tevoren nooit helemaal opgeladen volgens mij.
ah ok, thanx, jammer, had kim's koppie willen zienquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Iedereen daar weet dat Harold weggaat. Maar ze moeten allemaal net doen of ze het NIET weten.
ik heb een xperia l. Als ik van alkmaar onderweg ben naar rotterdam, is hij tijdens de twee uur durendereis voor 70 % leegquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
7 e-mails gelijk na aanzetten is ook wel raarquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook... maar ja, zou die niet stiekem al helemaal opgeladen zijn en voorgeprogrammeerd...
Zit Kim Holland daar ook?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef danilel het volgende:
[..]
ah ok, thanx, jammer, had kim's koppie willen zien
ja want 8 uur centraal is NA het etenquote:
Nog een paar dagen wachten en ze eten elk uur. Ow nee, dat deden ze al.quote:
ja en emil gaat morgen ochtend meequote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
hoorde ik net nou lotte vragen aan emile om morgen met haar te melken
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
hoorde ik net nou lotte vragen aan emile om morgen met haar te melken
Het is dan ook belachelijk om daar een facebook pagina voor aan te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef AnnaNassie het volgende:
Jammer die facebook pagina `Opratten Hakim en Paul` heeft nog maar 16 likes!
Alleen hakim is genoegquote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is dan ook belachelijk om daar een facebook pagina voor aan te maken.
*zucht*quote:
Haha zet hem net aan, zie je die pornosnor van emilio hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:06 schreef bazb het volgende:
Gadver, dat snorretje van Emil is echt smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |