paul liegt er weer vrolijk op losquote:
Mwa das niet zo gek. In ons VVE bestuur bespreken wij ook allerlei zaken voor we het aan iedereen voorleggen. Maar ik ben democratisch gekozen als bestuurslid en deze figuren hebben zichzelf benoemd als bestuur en zijn echt veeeeel te machtsgeilquote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef GekkePoes het volgende:
Uren vergaderen en nu pas de groep erbij betrekken
Het zou me niet verbazen. Waarschijnlijk wel behoorlijk zachtjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Wacht wat! Hoorde ik Hakim nou zachtjes kutkind zeggen tegen Billy tussen neus en lippen door?
Ze had het met Paul besproken en ze zou het vervolgens aan de directie hebben voorgelegd.. en dat heeft ze niet gedaan.. foei!!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
hoe kan Vanessa nu ineens de schuld krijgen dat Paul iets besteld heeft
Ik moet een manier vinden om die stream op mijn harde schijf te bufferen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Waarschijnlijk wel behoorlijk zachtjes.
Nee hoor iedereen denkt anders maak je niet druk..............quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik lees het vaak en was benieuwd of ik de enige en enigste ben
die had moeten terugkoppelen dacht ikquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
hoe kan Vanessa nu ineens de schuld krijgen dat Paul iets besteld heeft
Wilde het net tikken, die aike begint me ook aardig tegen te staan!quote:
mag ik een teiltje??quote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef ericahysterica het volgende:
daardoor zijn wij ondernemers en hun niet...(hakiem) Zij behoeden anderen dat dingen fout gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |