Bij mij? Whahaha nee hoor, die mag nog wel even blijven van mijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Emil in die top5 zat
Ok ok Ruud mag blijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.
Garpje zeker?quote:
Ome John zegt wel meerquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.
Geen scripting, geen bemoeienis vanuit achter en geen dagboekkamer-gesprekken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een echte manager kan zijn mensen naar meetings sturen
Dat is ie echt niet. Hij luistert, wacht af, maar dit komt echt nog wel terug. Misschien vanavond bij het haardvuur?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef community het volgende:
Toch schattig, die vergadering en dan Billy die daarnaast met een kleurplaatje bezig is.
Daar heb je elite-niveau voor nodig!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Waarom doen die 360-graden-camera's het eigenlijk niet?
Ik lees daar niet mee. Linkje?quote:
Ik vroeg me dat ook al af. 5 maaltijden per dag.quote:
Ik vind het ook boeiend hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Ransjih het volgende:
ik vind het wel boeiend, en zie er bijna al de EU ontwikkeling in
of zie ik nu spoken
Ja, dat weet ik maar daar zit een partij malloten. Daarom lees ik daar niet gekkie.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef iBenny het volgende:
Gewoon http://www.utopiatv.nl/live/ en dan naast de stream op "Praat mee" klikken
Dan heb ik verder geen linkje voor jequote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar daar zitten een partij malloten. Daarom lees ik daar niet gekkie.
*knipoog* en wat denk je dat die betrouwbare bron is *knipoog*quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
**LAATSTE NIEUWS**
In RTL Boulevard is net gemeld dat Harold MORGEN Utopia zal verlaten. Dit is volgend RLT Boulevard vernomen uit betrouwbare kring!
Maar dat was hier al bekend toch
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik noem de bende van vijf de UPEC.
Het programma gaat me steeds meer tegenstaan. Dit is zó niet wat ik verwachtte.
Ik vind het juist leuk worden nu. zijn er 5 nu hun eigen graf aan het graven. Ik geniet me suf. Als er maar iemand in zit, die een beetje op mij lijkt hahaha Ik zou nooit protesteren, maar me nooit overgeven. Doe gewoon niks wat ze willen. Werk systematisch in stilte alles tegenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik noem de bende van vijf de UPEC.
Het programma gaat me steeds meer tegenstaan. Dit is zó niet wat ik verwachtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |