Ahaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
pssssssssst Sabine niet doorvertellenm aar eigenlijk is het gewoon een G2 1/2
Hakim en Aike , Billy word getolereerd, en voor de vorm noemen ze nog wat namen
maar eigenlijk zijn ze met zn 2en
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
pssssssssst Sabine niet doorvertellenm aar eigenlijk is het gewoon een G2 1/2
Hakim en Aike , Billy word getolereerd, en voor de vorm noemen ze nog wat namen
maar eigenlijk zijn ze met zn 2en
dat moet !quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben om half 6 gegeten en de planning is dat ze om 8 uur weer gaan eten? What the fuck?
Ja, het ging om kijken op bepaalde sites.quote:
keer of 5 opnieuw aankklikken dan doet ie t wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Waarom doen die 360-graden-camera's het eigenlijk niet?
Ik heb dat ook hoor. Toch teleurgesteld. En kijk er ook niet naar op tv. Volg alleen FOK.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.
Geen scripting, geen bemoeienis vanuit achter en geen dagboekkamer-gesprekken.
stel je veur zegquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Paul effe snel een kantoortje gaat timmeren voor deze directie, het is
toch echt niet de bedoeling dat het andere gepeupel er zo maar bij komt zitten ...
Ah, aightquote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
keer of 5 opnieuw aankklikken dan doet ie t wel.
Dinges, Dinges de Grote ....quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat de rest van de bewoners zich vervolgens afvragen hoe hij ook al weer heette.
Eén van de laatste drie avondmaaltijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Stranger het volgende:
ik vond dat 'laatste avondmaal' in het vorige topic al niet kloppen
Bizar he.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben om half 6 gegeten en de planning is dat ze om 8 uur weer gaan eten? What the fuck?
Bij mij? Whahaha nee hoor, die mag nog wel even blijven van mijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Emil in die top5 zat
Ok ok Ruud mag blijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.
Garpje zeker?quote:
Ome John zegt wel meerquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.
Geen scripting, geen bemoeienis vanuit achter en geen dagboekkamer-gesprekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |