Ik dacht dat Emil in die top5 zatquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
van mij mogen ze er alle vijf uit![]()
[ afbeelding ]
Ruud mag nog ff blijven, die is zo dom dat het soms grappig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
van mij mogen ze er alle vijf uit![]()
[ afbeelding ]
Een echte manager kan zijn mensen naar meetings sturenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Emil in die top5 zat
En dat de rest van de bewoners zich vervolgens afvragen hoe hij ook al weer heette.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
Het zou me niet verbazen als Peter, ook wel bekend als Peter de Grote, straks opstaat en het "volk" oproept tot een opstand tegen de (over)heersende klasse ....
Same here!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik noem de bende van vijf de UPEC.
Het programma gaat me steeds meer tegenstaan. Dit is zó niet wat ik verwachtte.
laten wij hem een briefje schrijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Flow3r het volgende:
Peter hoopt dat ie meer post krijgt
FAMILIE LETTEN JULLIE EFFE OP ???
Peter.....quote:
pssssssssst Sabine niet doorvertellenm aar eigenlijk is het gewoon een G2 1/2quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Emil in die top5 zat
Ja, dat weet ik. Maar ome Sjon heeft ons toch echt iets anders beloofd.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef jovencita01 het volgende:
Kijk erna, en geniet ervan, niets aan de hand, het is een spel! Niets bizonders! Net de normale wereld, alleen een beetje erger, gespeeld, er zijn een heleboel mensen op de achtergrond die iedere dag aan een script werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |