Volgens mij weet iedereen daar het al.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef danilel het volgende:
Weet Vanas dat Harold weggaat? Ze liet net snel een foto van hun 2 samen maken
Iedereen daar weet dat Harold weggaat. Maar ze moeten allemaal net doen of ze het NIET weten.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef danilel het volgende:
Weet Vanas dat Harold weggaat? Ze liet net snel een foto van hun 2 samen maken
Hoop doet leven, maar ik denk dat het weer een lauw rondje mededelingen wordtquote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
centraal rotzakken ruzie bloed gillende billy nu![]()
![]()
dat is waarquote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
maar ze hebben hem vandaag toch pas gekregen? Hij is van tevoren nooit helemaal opgeladen volgens mij.
Dat zeg ik ook... maar ja, zou die niet stiekem al helemaal opgeladen zijn en voorgeprogrammeerd...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
maar ze hebben hem vandaag toch pas gekregen? Hij is van tevoren nooit helemaal opgeladen volgens mij.
ah ok, thanx, jammer, had kim's koppie willen zienquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Iedereen daar weet dat Harold weggaat. Maar ze moeten allemaal net doen of ze het NIET weten.
ik heb een xperia l. Als ik van alkmaar onderweg ben naar rotterdam, is hij tijdens de twee uur durendereis voor 70 % leegquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jim vraagt om de lader...kolere zijn die SONY XPERIA's zo snel leeg?![]()
[ afbeelding ]
7 e-mails gelijk na aanzetten is ook wel raarquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook... maar ja, zou die niet stiekem al helemaal opgeladen zijn en voorgeprogrammeerd...
Zit Kim Holland daar ook?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef danilel het volgende:
[..]
ah ok, thanx, jammer, had kim's koppie willen zien
ja want 8 uur centraal is NA het etenquote:
Nog een paar dagen wachten en ze eten elk uur. Ow nee, dat deden ze al.quote:
ja en emil gaat morgen ochtend meequote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
hoorde ik net nou lotte vragen aan emile om morgen met haar te melken
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
hoorde ik net nou lotte vragen aan emile om morgen met haar te melken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |