Het gaat fout op het punt waarbij de G5 zelf besluit of het in de groep gegooid wordt. Prima dat een bestuur het project uitwerkt en dergelijke voor het in de groep komt, maar de groep moet uiteindelijk democratisch een besluit nemen wanneer alle informatie aanwezig is. Nu is het gewoon een dictatorschap.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus iemand die wat wilt hebben, moet naar paul voor een kostenraming (als het bouwtechnisch is) hij maakt dan de raming, dan moet diegenen naar 1 van de 3 (hakim, aike, billy) Die gaan het vervolgens bespreken of het doorgaat... en dan mag paul het bestellen als het doorgaat...
1: wat laat de rest zich makkelijk weg zetten....... Ik had daar OF tussen gezeten, of geageerd.
2: die hebben meer radertjes dan een bedrijf met 150+ mensen
Het verwonderde mij dat de rest er zo maar mee instemde.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik krijg steeds meer een hekel aan die zogenaamde top 4-5-6?![]()
ik ben een tolerant mens, maar dit had ik toch echt niet gepikt.
Heb ook meer het idee dat dit zo moet van de zenderkamer en de
bewoners hier geen inbreng in hebben....
Echt wel, die top 4 geilt er echt op, zie Aike en Hakimquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
Op zich geen verkeerde tactiek, maar dan moet je wel snel langs iedereen gaanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Wat een slap gelul, doe dat lekker straks in CENTRAAL Hakim, maar hij draait het weer zo, verhaaltje vertellen en zijn JA door drukken en zegt erbij ja ik heb het er al over gehad met sommige
Tsja, de 5.... billy, hakim en aike dus. Ruud zit erbij ipv emil. Wie de 5e is weet ik niet eensquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
wat heb jij toch goede plannenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
Billy heeft vandaag een erg kort lontje... dat gaat nog wel knallen vanavond.. eerst ff bij Charlotte gaan klagen .. dat wordt de laatste druppel bij Charlotte .. die gaat dan los en Bam! feest
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef AnnaNassie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)pia/1436460733253337
Je ziet het al helemaal voor je of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
Billy heeft vandaag een erg kort lontje... dat gaat nog wel knallen vanavond.. eerst ff bij Charlotte gaan klagen .. dat wordt de laatste druppel bij Charlotte .. die gaat dan los en Bam! feest
yep en vanessa die dan onterecht beschuldigd wordt van iets niet doorgeven erbijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef snetje het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef juliana het volgende:
Die Aike heeft een lelijke oude rotkop, en een paar tics! Zo dat is eruit.
Dat bestuur zou democratisch gekozen moeten wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het gaat fout op het punt waarbij de G5 zelf besluit of het in de groep gegooid wordt. Prima dat een bestuur het project uitwerkt en dergelijke voor het in de groep komt, maar de groep moet uiteindelijk democratisch een besluit nemen wanneer alle informatie aanwezig is. Nu is het gewoon een dictatorschap.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Jian het volgende:
Moewahahaha, die Hakim, "Het zou niet eerlijk zijn om dat van hen (de horigen) te verwachten, wij zijn ervoor om ........" Het stijgt hem nu echt naar z'n oliebol
Dat ook ja. Maar dat was toch ook min of meer gebeurt bij het vuurtje eergisteren ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat bestuur zou democratisch gekozen moeten worden
Dat dusquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus iemand die wat wilt hebben, moet naar paul voor een kostenraming (als het bouwtechnisch is) hij maakt dan de raming, dan moet diegenen naar 1 van de 3 (hakim, aike, billy) Die gaan het vervolgens bespreken of het doorgaat... en dan mag paul het bestellen als het doorgaat...
1: wat laat de rest zich makkelijk weg zetten....... Ik had daar OF tussen gezeten, of geageerd.
2: die hebben meer radertjes dan een bedrijf met 150+ mensen
De zelfbenoemde maffiadirectiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb wat gemist. Mogen deze 5 beslissen wat er besteld word? Begrijp ik dat nou goed uit hun verhaal
Ik hoop vanavond een stream te krijgen van Ruud, Emil en Giorgio waarin ze dit allemaal belachelijk maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Urb het volgende:
Ben toch benieuwd of Ruud hier een mening over heeft, die zit er bij en luistert ernaar..
Op de slaapkamer toch al.... ze mochten 1 voor op sollicitatiegesprek komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar dat was toch ook min of meer gebeurt bij het vuurtje eergisteren ofzo?
Echt? Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
Oh de honden kunnen voorlopig niet doorgaan want geen vergunningen goh komt dat ff goed uit
en de centrale verwarming komt er ook aan heur!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik noem de bende van vijf de UPEC.
Het programma gaat me steeds meer tegenstaan. Dit is zó niet wat ik verwachtte.
Precies wat ik dacht jaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Andrea wil een kringloop winkel, echt Andrea wil van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |