Wat voor rare anussen heb jij nou weer gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die onderkant thoughZiet eruit als een roze anus
Waarom vraag je dit nou weer aan mij en niet aan 2NutZ wat voor kutten hij heeft gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor rare anussen heb jij nou weer gezien
da ding lijkt gvd meer op een kut dan op een anus.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit nou weer aan mij en niet aan 2NutZ wat voor kutten hij heeft gezien
Dat is dan ook het enige, verder vind ik het door die streepjes meer op een anus lijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
da ding lijkt gvd meer op een kut dan op een anus.
of heb jij lange anus die verticaal loopt?
wat je zegt ben je zellufquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit nou weer aan mij en niet aan 2NutZ wat voor kutten hij heeft gezien
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
da ding lijkt gvd meer op een kut dan op een anus.
of heb jij lange anus die verticaal loopt?
vas plsquote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in Thailand, bitches.
Geen zorgen, gewoon op haar schaamlip geprikt door een malariamugquote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in Thailand, bitches.
Godver ik kon het niet afkijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Welke 2 FOK!kers zijn dit? Cringeworthy as fuck.
Hou je muilquote:
Die linker is t jongetje toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Welke 2 FOK!kers zijn dit? Cringeworthy as fuck.
KLB / [KLB Gas SC] Los in Loppersumquote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=murdera&about=veer¬intopic=0
??
Als jij Veerrrrrrrrrr typt en ik spytool ''Veer'' dan komt het nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
KLB / [KLB Gas SC] Los in Loppersum
Wou net zeggen dat ik 'm niet snapte, zag er een soort babyschildpad in die net vers uit een eitje komtquote:
Duuuuude... What the fuck heb jij op?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat ik 'm niet snapte, zag er een soort babyschildpad in die net vers uit een eitje komt.
My Jimmies: ☑ Rustled ☐ Unrustledquote:
ja wist ik niet mwerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als jij Veerrrrrrrrrr typt en ik spytool ''Veer'' dan komt het niet
Maar nice! Hoezo anders dan je had verwacht? Welke ep ben je nu? Ik ben bij 13
Most viralfag.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Chocolatebear het volgende:
My Jimmies: ☑ Rustled ☐ Unrustled
Ik zie het gewoon nog steeds niet.quote:
HELL fucking no!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hjb, dit maakt meer sense dan babyneushoorn.
Godtouwtyfus blinde vink, diamantje lijkt op die kop, ring zelf lijkt op die poten van dat beestquote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon nog steeds niet.
Godkanki je bent nu serieus? Dayyyyyyyyyyyyyyummm son!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godtouwtyfus blinde vink, diamantje lijkt op die kop, ring zelf lijkt op die poten van dat beest.
Sorry hoor dat ik niet direct een kermisring herkenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godkanki je bent nu serieus? Dayyyyyyyyyyyyyyummm son!![]()
En dan zelfs nog dat het een tijd duurde voor het doordrong bij je
I can't
Hahaha fuck offquote:Op maandag 20 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik niet direct een kermisring herken.
Zou dit keer ook ernstig zijn als dat niet zo wasquote:
Ja true. Dit is na MBHHH dWc's grootste fout. :squote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou dit keer ook ernstig zijn als dat niet zo was
Sorry dWc
Ja! Krijg 3 maart de sleutel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
Chloro ga je een kat halen als je appartement hebt?
Wat voor katje? Zielige scharminkeltjes uit het asiel of mooie jonge merkkittens?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor katje? Zielige scharminkeltjes uit het asiel of mooie jonge merkkittens?
...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor katje? Zielige scharminkeltjes uit het asiel of mooie jonge merkkittens?
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Guys please, die was fucking opzettelijkStelletje mongols
Zosk, pls. Ik probeer me nooit onder een faal uit te lullen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zosk, pls. Ik probeer me nooit onder een faal uit te lullen.
Wat kom jij ineens tof doen dan joh, rotzakkerige kut Chinees.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef Zosk het volgende:
Dan zou je inderdaad wel een dagtaak erbij krijgen.
Hoezo ineens?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat kom jij ineens tof doen dan joh, rotzakkerige kut Chinees.
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Normaal doe je altijd lief voor me.
Hejje die kittens gezien? Shiiiit man.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ragdoll en Birmaan lijken juist veel op elkaar?
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hejje die kittens gezien? Shiiiit man.
Dat is geen ragdoll.quote:
Haha wat een sukkeltjes dan ;pquote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom staat het ook op een ragdoll breeder website.
Oh, zijn wel ragdolls? Dan zijn het mooie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Zosk het volgende:
Wel een beetje scheel ja, maar er zijn ergere katten toch?Als ze eenmaal volwassen zijn lijkt het veel op een Birmaan in ieder geval.
Zoveel verstand heb ik niet van katten, maar mijn vriendin wil ook graag een Birmaan of Ragdoll, vandaar dat ik dit toevallig wist.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zijn wel ragdolls? Dan zijn het mooie.
En ja, ze lijken ook wel op elkaar, maar ik wil een Birmaan.En een Noorse boskat.
Hmmmhm. Oké hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik niet van katten, maar mijn vriendin wil ook graag een Birmaan of Ragdoll, vandaar dat ik dit toevallig wist.
Voor full breed katten is dat wel vrij normaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
Wel duur btw. 400/500 euro voor een kat gaat me wel ver.
Gewoon ergens op een boerderij een katje uitzoeken, of asiel. Gaat toch geen 500 euro betalen voor een doorgefokte kat die van alles mankeert.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
Wel duur btw. 400/500 euro voor een kat gaat me wel ver.
Ik vind dat veel geld voor een kat. Zag laatst bij dierenasiel zo'n rood-witte kater met schele ogen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor full breed katten is dat wel vrij normaal.
Wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens op een boerderij een katje uitzoeken, of asiel. Gaat toch geen 500 euro betalen voor een doorgefokte kat die van alles mankeert.
Gewoon wachten tot er een gezond lief katje aan komt lopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens op een boerderij een katje uitzoeken, of asiel. Gaat toch geen 500 euro betalen voor een doorgefokte kat die van alles mankeert.
Ik ook, maar ik vind ¤ 25 voor een kat al teveel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld voor een kat. Zag laatst bij dierenasiel zo'n rood-witte kater met schele ogen.Was verliefd.
Neem danquote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld voor een kat. Zag laatst bij dierenasiel zo'n rood-witte kater met schele ogen.Was verliefd.
Nee, doe ik ook niet. Misschien ooit over 20 jaar als ik zwem in het geld, maar nu niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ¤25 voor een poesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind ¤ 25 voor een kat al teveel.
Kan nog niet.quote:
Ja, of asiel, zijn nog genoeg zielige poesjes die aandacht willen ;ssssquote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot er een gezond lief katje aan komt lopen.
Dat denk ik absoluut niet, maar wat jij zegt is echt complete onzin.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij denkt omdat een kat meer kost hij gezonder is?
Zit je alleen in dat appartement? of + manlijk aanhangsel ( of vrouw w.e rocks your boat. )quote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Misschien ooit over 20 jaar als ik zwem in het geld, maar nu niet.
Wat dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat denk ik absoluut niet, maar wat jij zegt is echt complete onzin.
Ken je me dan nog wel?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ooit over 20 jaar als ik zwem in het geld, maar nu niet.
Geen zin om uit te leggen, maar iedereen mag dat verder voor zichzelf bepalen. Ik vind een duurdere kat niet beter dan een goedkope kat. Maar het kan wel degelijk voordelen hebben om een duurdere kat te kopen.quote:
Nee, alleen. Mijn huis. Ik bepaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit je alleen in dat appartement? of + manlijk aanhangsel ( of vrouw w.e rocks your boat. )
Natuurlijk, als jij dan een keer je rijbewijs hebt mag je m'n chauffeur zijn.quote:
Ach houd toch je bek, jij eet katten.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen zin om uit te leggen, maar iedereen mag dat verder voor zichzelf bepalen. Ik vind een duurdere kat niet beter dan een goedkope kat. Maar het kan wel degelijk voordelen hebben om een duurdere kat te kopen.
Het enige voordeel wat je hebt is dat je een raskat hebt met stamboom 'n shit. Lekker boeiend.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen zin om uit te leggen, maar iedereen mag dat verder voor zichzelf bepalen. Ik vind een duurdere kat niet beter dan een goedkope kat. Maar het kan wel degelijk voordelen hebben om een duurdere kat te kopen.
Touché.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach houd toch je bek, jij eet katten.
Ja, nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het enige voordeel wat je hebt is dat je een raskat hebt met stamboom 'n shit. Lekker boeiend.
Leg uit dan.quote:
Heb liever dat jij me rijdtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Natuurlijk, als jij dan een keer je rijbewijs hebt mag je m'n chauffeur zijn.
Ga niet mijn huis in elkaar klussen zodat jullie het weer af kunnen breken.quote:
quote:
Ja, en dan krijgt je kat aids en gaatie alsnog dood.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij een goede stamboom zijn juist de erfelijke ziektes eruit gefokt.
Makes -58205 sense.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij een goede stamboom zijn juist de erfelijke ziektes eruit gefokt.
Dat kan altijd ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgt je kat aids en gaatie alsnog dood.
Dat is mijn punt. Ik haal net zo lief die schele kat uit het asiel dan dat ik 600 euro neerleg voor een kat.quote:
Ik snap het.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Ik haal net zo lief die schele kat uit het asiel dan dat ik 600 euro neerleg voor een kat.
Dat speel je zeker altijd in de trein?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef Salatrel het volgende:
Ik hoef nog maar 1 achievement in Temple run 2
Hij krijgt dieetvoer.quote:
nee dat schommelt te veelquote:Op maandag 20 januari 2014 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat speel je zeker altijd in de trein?
Geen zin in. Heb je 12 years a slave al gezien?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
poepie zoek eens wat leuken games voor je bezigheid.
Nein, zal eens kijken wat het is.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin in. Heb je 12 years a slave al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Gridlok het volgende:
mweh, die koelie pride films boeien me nooit echt.
Ik ook. Met die stomme tandkar.quote:
Dr. King Shultz.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Met die stomme tandkar.
Ja ik ben dezelfde dude.. alleen door het licht lijkt het anders..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Not sure of dit wel dezelfde dude is. ;s
Ik woon tijdelijk in Miami waar het dus eigenlijk constant zomer is.. vandaar mijn donkere kleur..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt er wel op maar toch anders.. ofsoal hebben latino's in de wintermaanden vaak een stuk lichtere huid.
lees boven maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar deze wordt juist donkerder in de winter.
Weet niet of het je al duidelijk was, maar die bovenste die je quote, Chloroform, die wil neuken met jou.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja ik ben dezelfde dude.. alleen door het licht lijkt het anders..en wat verder ook niet helpt is dat die foto's met verschillende apparaten zijn gemaakt.
de eerste was in de lift met mijn mobiel.
die dat ik raar kijk is gemaakt met een best goede camera gemaakt en dat was toen in de nacht
en die laatste is gemaakt met Photo Booth van mijn Macbook in een woonkamer met weinig verlichting en dat ding maakt zijn eigen "flash" door het scherm heel snel wit te laten worden en dan de foto te maken
[..]
Ik woon tijdelijk in Miami waar het dus eigenlijk constant zomer is.. vandaar mijn donkere kleur..
[..]
lees boven maar.
Ik moet natuurlijk wel een foto zien voordat ik er mee instem, verder hoeft ze geen Chloroform te gebruiken als ik haar aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet of het je al duidelijk was, maar die bovenste die je quote, Chloroform, die wil neuken met jou.
Wie zegt dat de chloroform voor haar is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel een foto zien voordat ik er mee instem, verder hoeft ze geen Chloroform te gebruiken als ik haar aantrekkelijk vind.
ik bedoelde ook dat ze het niet op mij hoeft te gebruiken dan hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie zegt dat de chloroform voor haar is?
Oh zo, tsja zou haar anders toch weinig uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat ze het niet op mij hoeft te gebruiken dan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dudequote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hjb, dit maakt meer sense dan babyneushoorn.
Ohhh vandaar... jaloers as fuckquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja ik ben dezelfde dude.. alleen door het licht lijkt het anders..en wat verder ook niet helpt is dat die foto's met verschillende apparaten zijn gemaakt.
de eerste was in de lift met mijn mobiel.
die dat ik raar kijk is gemaakt met een best goede camera gemaakt en dat was toen in de nacht
en die laatste is gemaakt met Photo Booth van mijn Macbook in een woonkamer met weinig verlichting en dat ding maakt zijn eigen "flash" door het scherm heel snel wit te laten worden en dan de foto te maken
[..]
Ik woon tijdelijk in Miami waar het dus eigenlijk constant zomer is.. vandaar mijn donkere kleur..
[..]
lees boven maar.
Ik had meer verwacht dat het een enorme organisatie van verschillende killers was die je zou volgen, niet focus op 1 man en een beetje zijn volgelingen, maar dat kan nog komen, ik weet het niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als jij Veerrrrrrrrrr typt en ik spytool ''Veer'' dan komt het niet
Maar nice! Hoezo anders dan je had verwacht? Welke ep ben je nu? Ik ben bij 13
Loop je hier nou de tofheid te spoilen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat het een enorme organisatie van verschillende killers was die je zou volgen, niet focus op 1 man en een beetje zijn volgelingen, maar dat kan nog komen, ik weet het niet?
Doe jezelf ook wel eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Loop je hier nou de tofheid te spoilen.
nee, ik vertel wat toffer zou zijn. Kijk je ook?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Loop je hier nou de tofheid te spoilen.
RIP uncle philquote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, ik vertel wat toffer zou zijn. Kijk je ook?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou jouw leeggehaalde schedel als trofee aan mijn muur hangen.
ik ook, staat al meer dan een jaar om mn laptopquote:
Ja , had hem ook gelijk toen die op bluray kwam op mijn mediaspeler. Maar goed dat plus een backlog van 150 films ofsoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, staat al meer dan een jaar om mn laptop
ik kijk ook vrij weinig films meer thuis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja , had hem ook gelijk toen die op bluray kwam op mijn mediaspeler. Maar goed dat plus een backlog van 150 films ofso![]()
Ja, precies. Same hier. En ook al die series nog die ik moet zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk ook vrij weinig films meer thuis.
wel zaterdag toevallig wolf of wallstreet
qua verhaal is het ook niks. het is gewoon dik 2 uur lang verheerlijking van veel geld hebben, hoeren neuken en drugs gebruiken. maar wel vermakelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. Same hier. En ook al die series nog die ik moet zien
Die lijkt mij niks aan, wolf of wallstreet
Bijna 3 uur toch? en idd zei een maat van mij ook al. Dik 500 'fuck' er inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua verhaal is het ook niks. het is gewoon dik 2 uur lang verheerlijking van veel geld hebben, hoeren neuken en drugs gebruiken. maar wel vermakelijk
Dan snap je het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua verhaal is het ook niks. het is gewoon dik 2 uur lang verheerlijking van veel geld hebben, hoeren neuken en drugs gebruiken. maar wel vermakelijk
niet echt op gelet. 2,5 zoiets de nk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna 3 uur toch? en idd zei een maat van mij ook al. Dik 500 'fuck' er ingimmick
denken dat ik iets niet snapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan snap je het niet.
Ik vond het een toffe film, was bang dat ik hem veel te lang zou vinden.
Geen zin in. Ben moe en vannacht en vanochtend verslagen afgemaaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt op gelet. 2,5 zoiets de nk.
[..]
denken dat ik iets niet snap
maar goed, leg jij het dan maar uit
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef Salatrel het volgende:
Mur is ff een film downloaden. terug over 5 minuten
quote:In de aflevering van De Rijdende Rechter op dinsdag 21 januari gaat mr. Frank Visser naar de buren Drogt en Meijer. Ze konden het prima met elkaar vinden en liepen letterlijk de deur bij elkaar plat. Afgelopen jaar ging het mis en dat is ontaard in een enorme burenruzie. De honden van Meijer lopen constant op het terrein van de buren. Daarom wil Drogt zijn eigendom omheinen. De familie Meijer voelt zich hierdoor bedreigd. Hun recht van overpad komt in gevaar.
hihaho, mur heeft gepoeptquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
10 euro is hartstikke weinig voor het kopen, dragen, vies maken, verpakken en opsturen van dat ding.
Rotterdam-Zuid hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
10 euro is hartstikke weinig voor het kopen, dragen, vies maken, verpakken en opsturen van dat ding.
Lijkt op mij, alleen heb geen bakkebaardenquote:
moet kunnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso dit met carnaval
Tweedle Dee en Tweedle Dum niet kennenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet kunnen.
maar wat moet het voorstellen?
ken ik wel, maar ik denk dan eerder aan dezequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tweedle Dee en Tweedle Dum niet kennen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja lekker vrolijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken ik wel, maar ik denk dan eerder aan deze
[ afbeelding ]
Kan het vanavond niet kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef Chai het volgende:
Chloro?
Vanavond weer recht van overpad!
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet of het je al duidelijk was, maar die bovenste die je quote, Chloroform, die wil neuken met jou.
wel leuke filmquote:
die ken ik dan weer nietquote:
oh, een game, dan is het logisch dat ik hem niet kenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:
had eens het mad hatter pak uit die film besteld voor carnaval maar dat was echt lelijk, dus maar terug gestuurd. en ben niet creatief genoeg om zelf te makenquote:
Dat moet je ook aan vrouwen overlaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had eens het mad hatter pak uit die film besteld voor carnaval maar dat was echt lelijk, dus maar terug gestuurd. en ben niet creatief genoeg om zelf te maken
Ja zo'n vrouw hier in Weert heeft zo'n pak, maar dan zelf gemaakt echt vet is diequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had eens het mad hatter pak uit die film besteld voor carnaval maar dat was echt lelijk, dus maar terug gestuurd. en ben niet creatief genoeg om zelf te maken
ik las mad hater ik dacht hey verkleed gaan als Veerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komende carnaval weet ik nog niet wat ik doe. nog weinig zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo'n vrouw hier in Weert heeft zo'n pak, maar dan zelf gemaakt echt vet is die
Ah oke op die manier. Misschien was dat wel toffer geweest, ja. Hoewel je in het begin toch behoorlijk veel van die Emma, Jacob en die andere dude ziet, hoor. Dus op zich vind ik die ''verdeling'' niet heel scheef, ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat het een enorme organisatie van verschillende killers was die je zou volgen, niet focus op 1 man en een beetje zijn volgelingen, maar dat kan nog komen, ik weet het niet?
nouja, ik zag gewoon 100en moordenaars voor me die allemaal een stukje van de sekte waren, verspreid over heel amerika, als een soort army of psychotic darkness.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah oke op die manier. Misschien was dat wel toffer geweest, ja. Hoewel je in het begin toch behoorlijk veel van die Emma, Jacob en die andere dude ziet, hoor. Dus op zich vind ik die ''verdeling'' niet heel scheef, ofzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, ik zag gewoon 100en moordenaars voor me die allemaal een stukje van de sekte waren, verspreid over heel amerika, als een soort army of psychotic darkness.
Visioenen van mijn greep naar macht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja dat is het niet nee. Hoezo kom je nou weer bij dat beeld dan
Zie jou er ook wel tussen als volgeling ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Visioenen van mijn greep naar macht.
Berepak.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komende carnaval weet ik nog niet wat ik doe. nog weinig zin in
quote:
kan.quote:
heb alleen vrijdag gekeken, dus nog steeds bij 8. gister was ik niet in staat om verder te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]Waar ben je nu btw? Ik nog 1 ep
Seizoen 2 is nu net bezig trouwens in USA.
Op den duur ben je er ook wel klaar mee lijkt mij. Helemaal als je een bepaalde leeftijd haalt. Dat je je niet meer met al die zooi in wil laten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan.
maar ik heb nog geen zin in carnaval in zn geheel.
misschien maar eens een paar dagen weg gaan ofzo
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb alleen vrijdag gekeken, dus nog steeds bij 8. gister was ik niet in staat om verder te kijken.
ja, of je moet weer op zo'n leeftijd komen dat je op een plein gaat staan en luisteren naar allemaal "artiesten" maar de hele dag die bagger luisteren trek ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ben je er ook wel klaar mee lijkt mij. Helemaal als je een bepaalde leeftijd haalt. Dat je je niet meer met al die zooi in wil laten.
Idd, moet je ook maar leuk vinden. En voor een tijdje is wel leuk, met goed weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of je moet weer op zo'n leeftijd komen dat je op een plein gaat staan en luisteren naar allemaal "artiesten" maar de hele dag die bagger luisteren trek ik ook niet
?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
haha de hoogwerker is weggezakt in het grasveld![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
haha de hoogwerker is weggezakt in het grasveld![]()
ze zijn de gevel van de flat hier aan het renoveren maar de zijkant is grasveldquote:
weet ik veelquote:
hadden ze maar rijplaten moeten leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zijn de gevel van de flat hier aan het renoveren maar de zijkant is grasveldDaar wilden ze nu gaan voegen maar de grond is daar zo zacht en dat ding is zo zwaar dat ie flink is weggezakt
[..]
weet ik veel
die platen liggen er zelfs onder maar die zakken gewoon meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden ze maar rijplaten moeten leggen.
of hoogwerker op rupsen
in wat voor moeras woon jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die platen liggen er zelfs onder maar die zakken gewoon mee![]()
nou het valt wel mee hoorquote:
Zit je lekker uit het raam te turen met je bak oploskoffie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou het valt wel mee hoorde grasmaaiert van de hovenier heeft er geen enkel probleem mee
dat ding is gewoon veel te zwaar voor de ondergrond
nee ik zag het toen ik terug kwam van weggeweest zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je lekker uit het raam te turen met je bak oploskoffie?
Waar geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik zag het toen ik terug kwam van weggeweest zijn
Wat ga je eten vandaag?quote:
Schedequote:
Rund?quote:
op werkdag: cracker en boterhammen. als ik vrij heb varieert dat nogalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Wat eten jullie altijd als ontbijt en lunch?
niks en ligt eraan wat er goed uitziet in de winkel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Brinta.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Chocopops als ontbijt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chocopops als ontbijt.
In het weekend is dat altijd brunch en dan met 2 maisbroodjes met kaas en bacon.
Verder een boel frituur.
Nou, ik ontbijt altijd met een bruin broodje pindakaas en een bruin broodje met een half plakje cervelaatworst erop. En als lunch altijd nog een broodje pindakaas en dan later op de middag nog wat fruit ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet bedenken wat je gaat eten?
Berenklauw.
Wat homofiel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
maar toch redelijk caloriearm ontbijt/lunch.
Gewoon alleen omelet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ShitDat kan ik niet doen want dan ben ik binnen een maand weer +10 kilo.
[..]
Nou, ik ontbijt altijd met een bruin broodje pindakaas en een bruin broodje met een half plakje cervelaatworst erop. En als lunch altijd nog een broodje pindakaas en dan later op de middag nog wat fruit ofzoEn ben het zo zat man. Ik wil lekker, maar toch redelijk caloriearm ontbijt/lunch.
Iets anders dan saaie boterhammen.
Door chocopops en maisbrood? gurl plsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ShitDat kan ik niet doen want dan ben ik binnen een maand weer +10 kilo.
[..]
Nou, ik ontbijt altijd met een bruin broodje pindakaas en een bruin broodje met een half plakje cervelaatworst erop. En als lunch altijd nog een broodje pindakaas en dan later op de middag nog wat fruit ofzoEn ben het zo zat man. Ik wil lekker, maar toch redelijk caloriearm ontbijt/lunch.
Iets anders dan saaie boterhammen.
Meidjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef Murdera het volgende:
heb net gelunched met een flesje fruitontbijt.
[ afbeelding ]
mja ben mn eetlust een beetje kwijt vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meidje
Heb 2 broodjes kaas, 2 tosti's, mandarijn en 1 kop kalfsoep op.
maisbroodjes = calorierijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door chocopops en maisbrood? gurl pls
Yep, maar ik wil ook zoveel mogelijk vlees skippen en los daarvan vult kipfilet niet echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker en vet arm kan je beste kipfilet met tuinkruiden ofso nemen
gwn beetje kotse ernaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
maisbroodjes = calorierijk
kaas + bacon = calorierijk.
boy pls.
beschuitjes ofzo zijn altijd wel erg chill, maar vullen dan weer niet echt.quote:
Ga toch leven op water een blaadje sla joh misselijke paperclip.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
maisbroodjes = calorierijk
kaas + bacon = calorierijk.
boy pls.
[..]
Yep, maar ik wil ook zoveel mogelijk vlees skippen en los daarvan vult kipfilet niet echt
Waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja ben mn eetlust een beetje kwijt vandaag.
Ging er maar van uit dat het een typefout wasquote:
Misschien zijn het gewoon heel grote plakjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging er maar van uit dat het een typefout waszo belachelijk.
Misschien bedoelt ze een halve worst, huhuhuh.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer zit niet op de boerderie hoor zoals jij, dat jij nu je eigen plakje cervelaat snijd s'ochtends...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon heel grote plakjes.
Mn vader ligt in het ziekenhuis sinds gisteravond. Ze weten nog niet echt wat het is. Ze doen onderzoeken maar het lijkt op een TIA.quote:
Nee, gaat niet om het beleg, maar om het brood an sich. Wil gewoon lekkerder/uitgebreider ontbijt/lunch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
beschuitjes ofzo zijn altijd wel erg chill, maar vullen dan weer niet echt.
Dat plakje kip en pindakaas veranderen wil niet helpen?
Houd je kop toch te zeiken gozer. Ik houd er rekening mee omdat ik niet aan wil komen, niet omdat ik af wil vallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga toch leven op water een blaadje sla joh misselijke paperclip.
Ja man, belachelijk dat iemand rekening met d'r figuur houdt in plaats van alles wat los en vast zit naar binnen te rammen. Echt fucking schandalig gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer zit niet op de boerderie hoor zoals jij, dat jij nu je eigen plakje cervelaat snijd s'ochtends...
Whoah, kut man. Sterkte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn vader ligt in het ziekenhuis sinds gisteravond. Ze weten nog niet echt wat het is. Ze doen onderzoeken maar het lijkt op een TIA.
Die man is in 25 jaar volgens mij 1 keer ziek geweest ofzo.
Oeh dat is niet zo mooi nee. Dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn vader ligt in het ziekenhuis sinds gisteravond. Ze weten nog niet echt wat het is. Ze doen onderzoeken maar het lijkt op een TIA.
Wow. Sterkte en beterschap voor je vader.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon meer bewegen dan, lui sujetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gaat niet om het beleg, maar om het brood an sich. Wil gewoon lekkerder/uitgebreider ontbijt/lunch.
[..]
Houd je kop toch te zeiken gozer. Ik houd er rekening mee omdat ik niet aan wil komen, niet omdat ik af wil vallen.
[..]
Ja man, belachelijk dat iemand rekening met d'r figuur houdt in plaats van alles wat los en vast zit naar binnen te rammen. Echt fucking schandalig gewoon.
Salami zonder knoflook.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh dat is niet zo mooi nee. Dan snap ik het wel.
Zul je altijd zien he, mensen die 10x per jaar zich ziek melden worden 90 jaar en compleet gezonde mensen zijn in ene doodziek
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Sterkte en beterschap voor je vader.
Thnx liefjes.quote:
Ik had nog geen sterkte oid gezegdquote:
Haha, meteen weer ander uiterste pakken. Moet wel beetje om je lachen als je zo doet. Gekkie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man, belachelijk dat iemand rekening met d'r figuur houdt in plaats van alles wat los en vast zit naar binnen te rammen. Echt fucking schandalig gewoon.
Ik sport ook. Dan nog. Kan je denken dat ik eet als een scharminkel omdat ik op dit soort dingetjes let, maar ik stouw altijd een berg avondeten naar binnen (laatst met uit eten stond de ober er verbaast van dat ik als enige aan tafel al m'n eten op hadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon meer bewegen dan, lui sujeten idd belachelijk... slaat nergens op.
Niks ander uiterste. Ik zit niet aan een uiterste. Iedereen doet net alsof ik op een houtje kauw de hele dag, maar dat is gewoon niet zo. Juist op die kleine dingen bespaar je in z'n totaliteit een hoop calorieën waardoor je gewoon niet (snel) aankomt. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, meteen weer ander uiterste pakken. Moet wel beetje om je lachen als je zo doet. Gekkie.
Mens hou toch eens op met constant dat superserieuzequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik sport ook. Dan nog. Kan je denken dat ik eet als een scharminkel omdat ik op dit soort dingetjes let, maar ik stouw altijd een berg avondeten naar binnen (laatst met uit eten stond de ober er verbaast van dat ik als enige aan tafel al m'n eten op had) en ik krijg op andere manieren wel calorieën binnen. Ik weet gewoon hoe m'n lichaam werkt en daarom hou ik er gewoon rekening mee. Ik begrijp niet dat iedereen hier dat kennelijk zo shocking en idioot vindt.
Veer, gisteren dit meisje ontmoet in de gym. Wat vind jij hiervan? Er valt geen randje te zien!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks ander uiterste. Ik zit niet aan een uiterste. Iedereen doet net alsof ik op een houtje kauw de hele dag, maar dat is gewoon niet zo. Juist op die kleine dingen bespaar je in z'n totaliteit een hoop calorieën waardoor je gewoon niet (snel) aankomt. Zouden meer mensen moeten doen.
Niemand doet alsof jij jezelf uithongert. Doe kalm.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks ander uiterste. Ik zit niet aan een uiterste. Iedereen doet net alsof ik op een houtje kauw de hele dag, maar dat is gewoon niet zo. Juist op die kleine dingen bespaar je in z'n totaliteit een hoop calorieën waardoor je gewoon niet (snel) aankomt. Zouden meer mensen moeten doen.
Haha mad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik sport ook. Dan nog. Kan je denken dat ik eet als een scharminkel omdat ik op dit soort dingetjes let, maar ik stouw altijd een berg avondeten naar binnen (laatst met uit eten stond de ober er verbaast van dat ik als enige aan tafel al m'n eten op had) en ik krijg op andere manieren wel calorieën binnen. Ik weet gewoon hoe m'n lichaam werkt en daarom hou ik er gewoon rekening mee. Ik begrijp niet dat iedereen hier dat kennelijk zo shocking en idioot vindt.
Als iets 100 keer herhaalt wordt en ik 100 keer reageer met huehuhsuahauahr xD dan komt er een moment dat ik er serieus op in ga, ja. Niet omdat ik dan mad ben (care, ik ben blij met m'n body dus niks om mad over te zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mens hou toch eens op met constant dat superserieuzeje leest toch wel aan hoe ik type dat ik niet serieus ben? waarom je dat in ene doet de laatste tijd aldoor
?
prima toch dat je op je figuur let.
Al is een half plakje worst weel een beetje
Ik ben kalm. En jawel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand doet alsof jij jezelf uithongert. Doe kalm.
Wat word 100x herhaald dan? dat je niets eet? ik persoonlijk heb dat nooit gezegd volgens mij, maar goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als iets 100 keer herhaalt wordt en ik 100 keer reageer met huehuhsuahauahr xD dan komt er een moment dat ik er serieus op in ga, ja. Niet omdat ik dan mad ben (care, ik ben blij met m'n body dus niks om mad over te zijn) maar omdat het geblaat misschien gebaseerd is op iets wat er niet is
Oké, we zullen nooit meer lachen om je halve plakjes worst.quote:
Ja, terugkerende grapjes, net als dat ik dom ben is dit er ook 1 van. Als je dat gaat ontkennen dan moet je echt ophouden met me hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat word 100x herhaald dan? dat je niets eet? ik persoonlijk heb dat nooit gezegd volgens mij, maar goed
Daar zeg ik niks over zeikwief, niet de boel weer gaan lopen verdraaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, we zullen nooit meer lachen om je halve plakjes worst.
Waarom eet je dat ding alsof het met een boksbeugel geslagen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer de Poes van huis is danst de Kankermaus op tafel.
Oké hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zeg ik niks over zeikwief, niet de boel weer gaan lopen verdraaien
Wat een bende man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer de Poes van huis is danst de Kankermaus op tafel.
Dus je cared wel? anders lees je daar over heen en ga je verder met je leven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, terugkerende grapjes, net als dat ik dom ben is dit er ook 1 van. Als je dat gaat ontkennen dan moet je echt ophouden met me hoor
lelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, gisteren dit meisje ontmoet in de gym. Wat vind jij hiervan? Er valt geen randje te zien!
http://statigr.am/miriamkusterathlete
En als ze een iets mooiere navel had dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Vind dit niet nice meer hoor Panz
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Vind dit niet nice meer hoor Panz
[ afbeelding ]
Heb een enorme mond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom eet je dat ding alsof het met een boksbeugel geslagen is.
Nee, ik care helemaal niet. Waarom zou ik caren? Omdat ik er nu even ''serieus'' antwoord op geef ipv zoals anders dom om mee te lachen of slap op te reageren zoals het niveau hier meestal is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je cared wel? anders lees je daar over heen en ga je verder met je leven?
Is toch bij meer zo? ik word ook hipster genoemd en dom en weet ik veel wat.. fucking boeiend.
Hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |