had eens het mad hatter pak uit die film besteld voor carnaval maar dat was echt lelijk, dus maar terug gestuurd. en ben niet creatief genoeg om zelf te makenquote:
Dat moet je ook aan vrouwen overlaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had eens het mad hatter pak uit die film besteld voor carnaval maar dat was echt lelijk, dus maar terug gestuurd. en ben niet creatief genoeg om zelf te maken
Ja zo'n vrouw hier in Weert heeft zo'n pak, maar dan zelf gemaakt echt vet is diequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had eens het mad hatter pak uit die film besteld voor carnaval maar dat was echt lelijk, dus maar terug gestuurd. en ben niet creatief genoeg om zelf te maken
ik las mad hater ik dacht hey verkleed gaan als Veerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komende carnaval weet ik nog niet wat ik doe. nog weinig zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo'n vrouw hier in Weert heeft zo'n pak, maar dan zelf gemaakt echt vet is die
Ah oke op die manier. Misschien was dat wel toffer geweest, ja. Hoewel je in het begin toch behoorlijk veel van die Emma, Jacob en die andere dude ziet, hoor. Dus op zich vind ik die ''verdeling'' niet heel scheef, ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat het een enorme organisatie van verschillende killers was die je zou volgen, niet focus op 1 man en een beetje zijn volgelingen, maar dat kan nog komen, ik weet het niet?
nouja, ik zag gewoon 100en moordenaars voor me die allemaal een stukje van de sekte waren, verspreid over heel amerika, als een soort army of psychotic darkness.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah oke op die manier. Misschien was dat wel toffer geweest, ja. Hoewel je in het begin toch behoorlijk veel van die Emma, Jacob en die andere dude ziet, hoor. Dus op zich vind ik die ''verdeling'' niet heel scheef, ofzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, ik zag gewoon 100en moordenaars voor me die allemaal een stukje van de sekte waren, verspreid over heel amerika, als een soort army of psychotic darkness.
Visioenen van mijn greep naar macht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja dat is het niet nee. Hoezo kom je nou weer bij dat beeld dan
Zie jou er ook wel tussen als volgeling ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Visioenen van mijn greep naar macht.
Berepak.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komende carnaval weet ik nog niet wat ik doe. nog weinig zin in
quote:
kan.quote:
heb alleen vrijdag gekeken, dus nog steeds bij 8. gister was ik niet in staat om verder te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]Waar ben je nu btw? Ik nog 1 ep
Seizoen 2 is nu net bezig trouwens in USA.
Op den duur ben je er ook wel klaar mee lijkt mij. Helemaal als je een bepaalde leeftijd haalt. Dat je je niet meer met al die zooi in wil laten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan.
maar ik heb nog geen zin in carnaval in zn geheel.
misschien maar eens een paar dagen weg gaan ofzo
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb alleen vrijdag gekeken, dus nog steeds bij 8. gister was ik niet in staat om verder te kijken.
ja, of je moet weer op zo'n leeftijd komen dat je op een plein gaat staan en luisteren naar allemaal "artiesten" maar de hele dag die bagger luisteren trek ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ben je er ook wel klaar mee lijkt mij. Helemaal als je een bepaalde leeftijd haalt. Dat je je niet meer met al die zooi in wil laten.
Idd, moet je ook maar leuk vinden. En voor een tijdje is wel leuk, met goed weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of je moet weer op zo'n leeftijd komen dat je op een plein gaat staan en luisteren naar allemaal "artiesten" maar de hele dag die bagger luisteren trek ik ook niet
?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
haha de hoogwerker is weggezakt in het grasveld![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
haha de hoogwerker is weggezakt in het grasveld![]()
ze zijn de gevel van de flat hier aan het renoveren maar de zijkant is grasveldquote:
weet ik veelquote:
hadden ze maar rijplaten moeten leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zijn de gevel van de flat hier aan het renoveren maar de zijkant is grasveldDaar wilden ze nu gaan voegen maar de grond is daar zo zacht en dat ding is zo zwaar dat ie flink is weggezakt
[..]
weet ik veel
die platen liggen er zelfs onder maar die zakken gewoon meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden ze maar rijplaten moeten leggen.
of hoogwerker op rupsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |