Dat speel je zeker altijd in de trein?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef Salatrel het volgende:
Ik hoef nog maar 1 achievement in Temple run 2
Hij krijgt dieetvoer.quote:
nee dat schommelt te veelquote:Op maandag 20 januari 2014 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat speel je zeker altijd in de trein?
Geen zin in. Heb je 12 years a slave al gezien?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
poepie zoek eens wat leuken games voor je bezigheid.
Nein, zal eens kijken wat het is.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin in. Heb je 12 years a slave al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Gridlok het volgende:
mweh, die koelie pride films boeien me nooit echt.
Ik ook. Met die stomme tandkar.quote:
Dr. King Shultz.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Met die stomme tandkar.
Ja ik ben dezelfde dude.. alleen door het licht lijkt het anders..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Not sure of dit wel dezelfde dude is. ;s
Ik woon tijdelijk in Miami waar het dus eigenlijk constant zomer is.. vandaar mijn donkere kleur..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt er wel op maar toch anders.. ofsoal hebben latino's in de wintermaanden vaak een stuk lichtere huid.
lees boven maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar deze wordt juist donkerder in de winter.
Weet niet of het je al duidelijk was, maar die bovenste die je quote, Chloroform, die wil neuken met jou.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja ik ben dezelfde dude.. alleen door het licht lijkt het anders..en wat verder ook niet helpt is dat die foto's met verschillende apparaten zijn gemaakt.
de eerste was in de lift met mijn mobiel.
die dat ik raar kijk is gemaakt met een best goede camera gemaakt en dat was toen in de nacht
en die laatste is gemaakt met Photo Booth van mijn Macbook in een woonkamer met weinig verlichting en dat ding maakt zijn eigen "flash" door het scherm heel snel wit te laten worden en dan de foto te maken
[..]
Ik woon tijdelijk in Miami waar het dus eigenlijk constant zomer is.. vandaar mijn donkere kleur..
[..]
lees boven maar.
Ik moet natuurlijk wel een foto zien voordat ik er mee instem, verder hoeft ze geen Chloroform te gebruiken als ik haar aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet of het je al duidelijk was, maar die bovenste die je quote, Chloroform, die wil neuken met jou.
Wie zegt dat de chloroform voor haar is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel een foto zien voordat ik er mee instem, verder hoeft ze geen Chloroform te gebruiken als ik haar aantrekkelijk vind.
ik bedoelde ook dat ze het niet op mij hoeft te gebruiken dan hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie zegt dat de chloroform voor haar is?
Oh zo, tsja zou haar anders toch weinig uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat ze het niet op mij hoeft te gebruiken dan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dudequote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hjb, dit maakt meer sense dan babyneushoorn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |