in wat voor moeras woon jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die platen liggen er zelfs onder maar die zakken gewoon mee![]()
nou het valt wel mee hoorquote:
Zit je lekker uit het raam te turen met je bak oploskoffie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou het valt wel mee hoorde grasmaaiert van de hovenier heeft er geen enkel probleem mee
dat ding is gewoon veel te zwaar voor de ondergrond
nee ik zag het toen ik terug kwam van weggeweest zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je lekker uit het raam te turen met je bak oploskoffie?
Waar geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik zag het toen ik terug kwam van weggeweest zijn
Wat ga je eten vandaag?quote:
Schedequote:
Rund?quote:
op werkdag: cracker en boterhammen. als ik vrij heb varieert dat nogalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Wat eten jullie altijd als ontbijt en lunch?
niks en ligt eraan wat er goed uitziet in de winkel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Brinta.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Chocopops als ontbijt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chocopops als ontbijt.
In het weekend is dat altijd brunch en dan met 2 maisbroodjes met kaas en bacon.
Verder een boel frituur.
Nou, ik ontbijt altijd met een bruin broodje pindakaas en een bruin broodje met een half plakje cervelaatworst erop. En als lunch altijd nog een broodje pindakaas en dan later op de middag nog wat fruit ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet bedenken wat je gaat eten?
Berenklauw.
Wat homofiel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
maar toch redelijk caloriearm ontbijt/lunch.
Gewoon alleen omelet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ShitDat kan ik niet doen want dan ben ik binnen een maand weer +10 kilo.
[..]
Nou, ik ontbijt altijd met een bruin broodje pindakaas en een bruin broodje met een half plakje cervelaatworst erop. En als lunch altijd nog een broodje pindakaas en dan later op de middag nog wat fruit ofzoEn ben het zo zat man. Ik wil lekker, maar toch redelijk caloriearm ontbijt/lunch.
Iets anders dan saaie boterhammen.
Door chocopops en maisbrood? gurl plsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ShitDat kan ik niet doen want dan ben ik binnen een maand weer +10 kilo.
[..]
Nou, ik ontbijt altijd met een bruin broodje pindakaas en een bruin broodje met een half plakje cervelaatworst erop. En als lunch altijd nog een broodje pindakaas en dan later op de middag nog wat fruit ofzoEn ben het zo zat man. Ik wil lekker, maar toch redelijk caloriearm ontbijt/lunch.
Iets anders dan saaie boterhammen.
Meidjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef Murdera het volgende:
heb net gelunched met een flesje fruitontbijt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |