Niks ander uiterste. Ik zit niet aan een uiterste. Iedereen doet net alsof ik op een houtje kauw de hele dag, maar dat is gewoon niet zo. Juist op die kleine dingen bespaar je in z'n totaliteit een hoop calorieën waardoor je gewoon niet (snel) aankomt. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, meteen weer ander uiterste pakken. Moet wel beetje om je lachen als je zo doet. Gekkie.
Mens hou toch eens op met constant dat superserieuzequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik sport ook. Dan nog. Kan je denken dat ik eet als een scharminkel omdat ik op dit soort dingetjes let, maar ik stouw altijd een berg avondeten naar binnen (laatst met uit eten stond de ober er verbaast van dat ik als enige aan tafel al m'n eten op had) en ik krijg op andere manieren wel calorieën binnen. Ik weet gewoon hoe m'n lichaam werkt en daarom hou ik er gewoon rekening mee. Ik begrijp niet dat iedereen hier dat kennelijk zo shocking en idioot vindt.
Veer, gisteren dit meisje ontmoet in de gym. Wat vind jij hiervan? Er valt geen randje te zien!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks ander uiterste. Ik zit niet aan een uiterste. Iedereen doet net alsof ik op een houtje kauw de hele dag, maar dat is gewoon niet zo. Juist op die kleine dingen bespaar je in z'n totaliteit een hoop calorieën waardoor je gewoon niet (snel) aankomt. Zouden meer mensen moeten doen.
Niemand doet alsof jij jezelf uithongert. Doe kalm.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks ander uiterste. Ik zit niet aan een uiterste. Iedereen doet net alsof ik op een houtje kauw de hele dag, maar dat is gewoon niet zo. Juist op die kleine dingen bespaar je in z'n totaliteit een hoop calorieën waardoor je gewoon niet (snel) aankomt. Zouden meer mensen moeten doen.
Haha mad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik sport ook. Dan nog. Kan je denken dat ik eet als een scharminkel omdat ik op dit soort dingetjes let, maar ik stouw altijd een berg avondeten naar binnen (laatst met uit eten stond de ober er verbaast van dat ik als enige aan tafel al m'n eten op had) en ik krijg op andere manieren wel calorieën binnen. Ik weet gewoon hoe m'n lichaam werkt en daarom hou ik er gewoon rekening mee. Ik begrijp niet dat iedereen hier dat kennelijk zo shocking en idioot vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iets 100 keer herhaalt wordt en ik 100 keer reageer met huehuhsuahauahr xD dan komt er een moment dat ik er serieus op in ga, ja. Niet omdat ik dan mad ben (care, ik ben blij met m'n body dus niks om mad over te zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mens hou toch eens op met constant dat superserieuzeje leest toch wel aan hoe ik type dat ik niet serieus ben? waarom je dat in ene doet de laatste tijd aldoor
?
prima toch dat je op je figuur let.
Al is een half plakje worst weel een beetje
Ik ben kalm. En jawel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand doet alsof jij jezelf uithongert. Doe kalm.
Wat word 100x herhaald dan? dat je niets eet? ik persoonlijk heb dat nooit gezegd volgens mij, maar goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als iets 100 keer herhaalt wordt en ik 100 keer reageer met huehuhsuahauahr xD dan komt er een moment dat ik er serieus op in ga, ja. Niet omdat ik dan mad ben (care, ik ben blij met m'n body dus niks om mad over te zijn) maar omdat het geblaat misschien gebaseerd is op iets wat er niet is
Oké, we zullen nooit meer lachen om je halve plakjes worst.quote:
Ja, terugkerende grapjes, net als dat ik dom ben is dit er ook 1 van. Als je dat gaat ontkennen dan moet je echt ophouden met me hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat word 100x herhaald dan? dat je niets eet? ik persoonlijk heb dat nooit gezegd volgens mij, maar goed
Daar zeg ik niks over zeikwief, niet de boel weer gaan lopen verdraaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, we zullen nooit meer lachen om je halve plakjes worst.
Waarom eet je dat ding alsof het met een boksbeugel geslagen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer de Poes van huis is danst de Kankermaus op tafel.
Oké hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zeg ik niks over zeikwief, niet de boel weer gaan lopen verdraaien
Wat een bende man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer de Poes van huis is danst de Kankermaus op tafel.
Dus je cared wel? anders lees je daar over heen en ga je verder met je leven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, terugkerende grapjes, net als dat ik dom ben is dit er ook 1 van. Als je dat gaat ontkennen dan moet je echt ophouden met me hoor
lelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, gisteren dit meisje ontmoet in de gym. Wat vind jij hiervan? Er valt geen randje te zien!
http://statigr.am/miriamkusterathlete
En als ze een iets mooiere navel had dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Vind dit niet nice meer hoor Panz
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Vind dit niet nice meer hoor Panz
[ afbeelding ]
Heb een enorme mond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom eet je dat ding alsof het met een boksbeugel geslagen is.
Nee, ik care helemaal niet. Waarom zou ik caren? Omdat ik er nu even ''serieus'' antwoord op geef ipv zoals anders dom om mee te lachen of slap op te reageren zoals het niveau hier meestal is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je cared wel? anders lees je daar over heen en ga je verder met je leven?
Is toch bij meer zo? ik word ook hipster genoemd en dom en weet ik veel wat.. fucking boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |