Hou je muilquote:
Die linker is t jongetje toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Welke 2 FOK!kers zijn dit? Cringeworthy as fuck.
KLB / [KLB Gas SC] Los in Loppersumquote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=murdera&about=veer¬intopic=0
??
Als jij Veerrrrrrrrrr typt en ik spytool ''Veer'' dan komt het nietquote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
KLB / [KLB Gas SC] Los in Loppersum
Wou net zeggen dat ik 'm niet snapte, zag er een soort babyschildpad in die net vers uit een eitje komtquote:
Duuuuude... What the fuck heb jij op?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat ik 'm niet snapte, zag er een soort babyschildpad in die net vers uit een eitje komt.
My Jimmies: ☑ Rustled ☐ Unrustledquote:
ja wist ik niet mwerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als jij Veerrrrrrrrrr typt en ik spytool ''Veer'' dan komt het niet
Maar nice! Hoezo anders dan je had verwacht? Welke ep ben je nu? Ik ben bij 13
Most viralfag.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Chocolatebear het volgende:
My Jimmies: ☑ Rustled ☐ Unrustled
Ik zie het gewoon nog steeds niet.quote:
HELL fucking no!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hjb, dit maakt meer sense dan babyneushoorn.
Godtouwtyfus blinde vink, diamantje lijkt op die kop, ring zelf lijkt op die poten van dat beestquote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon nog steeds niet.
Godkanki je bent nu serieus? Dayyyyyyyyyyyyyyummm son!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godtouwtyfus blinde vink, diamantje lijkt op die kop, ring zelf lijkt op die poten van dat beest.
Sorry hoor dat ik niet direct een kermisring herkenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godkanki je bent nu serieus? Dayyyyyyyyyyyyyyummm son!![]()
En dan zelfs nog dat het een tijd duurde voor het doordrong bij je
I can't
Hahaha fuck offquote:Op maandag 20 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik niet direct een kermisring herken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |