Zou dit keer ook ernstig zijn als dat niet zo wasquote:
Ja true. Dit is na MBHHH dWc's grootste fout. :squote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou dit keer ook ernstig zijn als dat niet zo was
Sorry dWc
Ja! Krijg 3 maart de sleutel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
Chloro ga je een kat halen als je appartement hebt?
Wat voor katje? Zielige scharminkeltjes uit het asiel of mooie jonge merkkittens?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor katje? Zielige scharminkeltjes uit het asiel of mooie jonge merkkittens?
...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor katje? Zielige scharminkeltjes uit het asiel of mooie jonge merkkittens?
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Guys please, die was fucking opzettelijkStelletje mongols
Zosk, pls. Ik probeer me nooit onder een faal uit te lullen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zosk, pls. Ik probeer me nooit onder een faal uit te lullen.
Wat kom jij ineens tof doen dan joh, rotzakkerige kut Chinees.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef Zosk het volgende:
Dan zou je inderdaad wel een dagtaak erbij krijgen.
Hoezo ineens?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat kom jij ineens tof doen dan joh, rotzakkerige kut Chinees.
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Normaal doe je altijd lief voor me.
Hejje die kittens gezien? Shiiiit man.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ragdoll en Birmaan lijken juist veel op elkaar?
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hejje die kittens gezien? Shiiiit man.
Dat is geen ragdoll.quote:
Haha wat een sukkeltjes dan ;pquote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom staat het ook op een ragdoll breeder website.
Oh, zijn wel ragdolls? Dan zijn het mooie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Zosk het volgende:
Wel een beetje scheel ja, maar er zijn ergere katten toch?Als ze eenmaal volwassen zijn lijkt het veel op een Birmaan in ieder geval.
Zoveel verstand heb ik niet van katten, maar mijn vriendin wil ook graag een Birmaan of Ragdoll, vandaar dat ik dit toevallig wist.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zijn wel ragdolls? Dan zijn het mooie.
En ja, ze lijken ook wel op elkaar, maar ik wil een Birmaan.En een Noorse boskat.
Hmmmhm. Oké hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik niet van katten, maar mijn vriendin wil ook graag een Birmaan of Ragdoll, vandaar dat ik dit toevallig wist.
Voor full breed katten is dat wel vrij normaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
Wel duur btw. 400/500 euro voor een kat gaat me wel ver.
Gewoon ergens op een boerderij een katje uitzoeken, of asiel. Gaat toch geen 500 euro betalen voor een doorgefokte kat die van alles mankeert.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
Wel duur btw. 400/500 euro voor een kat gaat me wel ver.
Ik vind dat veel geld voor een kat. Zag laatst bij dierenasiel zo'n rood-witte kater met schele ogen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor full breed katten is dat wel vrij normaal.
Wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens op een boerderij een katje uitzoeken, of asiel. Gaat toch geen 500 euro betalen voor een doorgefokte kat die van alles mankeert.
Gewoon wachten tot er een gezond lief katje aan komt lopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens op een boerderij een katje uitzoeken, of asiel. Gaat toch geen 500 euro betalen voor een doorgefokte kat die van alles mankeert.
Ik ook, maar ik vind ¤ 25 voor een kat al teveel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld voor een kat. Zag laatst bij dierenasiel zo'n rood-witte kater met schele ogen.Was verliefd.
Neem danquote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld voor een kat. Zag laatst bij dierenasiel zo'n rood-witte kater met schele ogen.Was verliefd.
Nee, doe ik ook niet. Misschien ooit over 20 jaar als ik zwem in het geld, maar nu niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ¤25 voor een poesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind ¤ 25 voor een kat al teveel.
Kan nog niet.quote:
Ja, of asiel, zijn nog genoeg zielige poesjes die aandacht willen ;ssssquote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot er een gezond lief katje aan komt lopen.
Dat denk ik absoluut niet, maar wat jij zegt is echt complete onzin.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij denkt omdat een kat meer kost hij gezonder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |