SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat maken we het onszelf toch moeilijk...
Dat vind ik een mooi doel. En wie weet lukt het ooit. En wie weet lukt het niet, maar kun je leren tevreden te zijn met wat je wel bereikt hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Erg he!
Gisteren zag ik bij een vriendin van mij een andere vriendin van haar die van net niet slank meer naar mooi slank gegaan was en ik betrapte me op de gedachte 'zou ik ooit weer echt slank kunnen zijn? Is dat niet way te ambitieus?' en toen dacht ik 'Nee, er naar streven kan gewoon altijd, en elke kilo minder is mooi meegenomen!'We zullen zien hoe ver ik kom.
Kilo voor kilo inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Erg he!
Gisteren zag ik bij een vriendin van mij een andere vriendin van haar die van net niet slank meer naar mooi slank gegaan was en ik betrapte me op de gedachte 'zou ik ooit weer echt slank kunnen zijn? Is dat niet way te ambitieus?' en toen dacht ik 'Nee, er naar streven kan gewoon altijd, en elke kilo minder is mooi meegenomen!'We zullen zien hoe ver ik kom.
Het ene ellendige momentje na het andere, en nou zijn het allemaal kleine dingetjes hoor maar heel veel kleine dingetjes bij elkaar vind ik toch niet zo heel erg tofquote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vervelend Lovelylady, wat is er gebeurd? Gelukkig is een weekje wat slechter eten ook niet het einde van de wereld. Gewoon weer proberen de draad op te pakken, desnoods in kleine stapjes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet echt superslecht gegaan qua eten ofzo, ik moet alleen geen engelse drop in huis halen
Kreeg al op mijn kop van zoonlief waarom het zo hard gegaan was, want ik had ze voor hem gehaald.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ene ellendige momentje na het andere, en nou zijn het allemaal kleine dingetjes hoor maar heel veel kleine dingetjes bij elkaar vind ik toch niet zo heel erg tof![]()
En ik heb het er niet zo op dat ik mijn ongesteldheid ook nog eens als excuus gebruik om niet te gaan sporten, maar ik voel me dan zo'n aansteller.Bah, ja, het zijn vaak heel veel kleine druppeltjes die samen toch de emmer doen overlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet echt superslecht gegaan qua eten ofzo, ik moet alleen geen engelse drop in huis halen
Kreeg al op mijn kop van zoonlief waarom het zo hard gegaan was, want ik had ze voor hem gehaald.
Maar gelukkig viel het qua slecht eten dus wel mee. Een paar dropjes (of een halve zak voor mijn part) overkomt iedereen wel eens. Ik hoop iig voor je dat het snel over is met die ellendigheid.
Ik zit dus nog steeds aan school te werken, wel van half 5 tot half 7 gekookt/gegeten en even genikst. Ruk statistiek, ik kan geen covariantieanalyse meer zien.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Mja, nou, ik zal je maar niet vertellen dat ik nog een complete DOOS heb liggen he? Mo heeft ze gekoch voor 7 cen per zakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Die had je nog? Dikke
daarvoor, maar verder... Tsssss
en even delen ho maar.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Patoshik op 20-01-2014 02:28:58 ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig! Wat erg zeg! Brand is zo kut!
(Maar ik neem aan dat dat gereedschap wel verzekerd is toch?)
Qwea, een hele doos?![]()
Sterkte daarmee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Patoshik het volgende:
[..]Als die schuur is afgebrand kan je niet echt meer zien of de deur opslot stond of niet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flink klote btw. Sterkte.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Ja en dat zonder te sportenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Sterkte pato. Brand is echt heftig.
Goed bezig joene
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig! Wat erg zeg! Brand is zo kut!
(Maar ik neem aan dat dat gereedschap wel verzekerd is toch?)
Qwea, een hele doos?![]()
Sterkte daarmee!
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Patoshik het volgende:
[..]Bij ons fikte de boel uit wrsch door een niet goed uitgemaakte peuk van mijn moeder, we kregen toen ook alles vergoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat stoofpeertjes het ook wel goed doen in een salade. Met "pittige" kaas. Maar perdoonlijk zou ik het met puree eten een een stukje rundvleesquote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren stoofpeertjes gemaakt omdat ik daar echt zin in had. Gewoon met een heleboel wijn, kaneelstokje, kruidnageltjes, geen toegevoegd suiker. Ik denk dat ik vanavond dus voor een avg-tje ga, want dat matcht toch het beste met stoofpeertjes denk ik. Of heeft iemand nog een perfect maaltijd idee waar stoofpeertjes goed bij zijn?
En patoshik, wat een pech hebben jullie zeg! Hopelijk dekt de verzekering alles, en kun je snel weer bij al je dierbare spulletjes.
Ja, ik zou het liefste lekker draadjesvlees maken, en rode kool en gekookte aardappeltjes. Maar daar heb ik geen tijd voor helaas, of ik moet pas om 10 uur gaan etenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat stoofpeertjes het ook wel goed doen in een salade. Met "pittige" kaas. Maar perdoonlijk zou ik het met puree eten een een stukje rundvlees
Ook lekker met een kip uit de oven.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, ik zou het liefste lekker draadjesvlees maken, en rode kool en gekookte aardappeltjes. Maar daar heb ik geen tijd voor helaas, of ik moet pas om 10 uur gaan eten!
Een kilo is echt super hoor! Normaal streef jij helemaal niet zo naar snel, dus geniet maar van die hele kilo!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen week een kilo afgevallen.
Netjes maar had gehoopt dat de extra kilo's er sneller af zouden zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 20 januari 2014 11:05 schreef Zeester het volgende:
[..]
Een kilo is echt super hoor! Normaal streef jij helemaal niet zo naar snel, dus geniet maar van die hele kilo!
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:54 schreef Patoshik het volgende:
Oh man. Wat een pech de laatste tijd...Fuuuuu!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Ik vind dit erg weinig. Koffie is geen tussendoortje, zelfs niet met magere melk. Wat is een pruim eitje btw?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef Skoap het volgende:
Lijstje
O: Turske yoghurt
T: 3 koffie met magere melk
L: pittige fetasalade met komkommer en een gekookt pruim eitje
T: tomaat en radijsjes, blokje kaas.
D: gehaktballen + spruitjes
T: handje amandelen
Oh ja, ik heb nog een zakje met kaasblokjes, dat kan ik ook mooi als tussendoortje eten.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef Skoap het volgende:
Lijstje
O: Turske yoghurt
T: 3 koffie met magere melk
L: pittige fetasalade met komkommer en een gekookt pruim eitje
T: tomaat en radijsjes, blokje kaas.
D: gehaktballen + spruitjes
T: handje amandelen
Ik tel geen kcal.. Dus ik zou het niet weten ...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind dit erg weinig. Koffie is geen tussendoortje, zelfs niet met magere melk. Wat is een pruim eitje btw?
Heb je je kcals al eens geteld voor vandaag? Ben heel benieuwd waar je op uitkomt...
ik +0,3 tov zaterdag... Vanavond weer sportenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh.
Zondag woog ik -0,7 ten opzichte van vorige week maandag. En vanmorgen +0,2 tov gister.
Ik wéét wel dat het niks is, maar toch voelt het niet zo
Joh, ik woog in zaterdag 72,5 en vanmorgen 74,5quote:Op maandag 20 januari 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh.
Zondag woog ik -0,7 ten opzichte van vorige week maandag. En vanmorgen +0,2 tov gister.
Ik wéét wel dat het niks is, maar toch voelt het niet zo
*Proest*quote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Patoshik het volgende:
Bedankt allemaal.![]()
We hebben (op eigen risico) even naar binnen gemogen om spullen zoals kleren op te halen. De monster zijn nu op het lab en daarna horen we het wel weer. Slapen daar word niks want het stinkt als de ziekte in huis.
Vanmorgen dacht de tandarts denk ik dat ik niet goed was. Met m'n snoopy pyjama broek.Ze ging me poetsles geven en toen kreeg ik nog zo'n poets kit mee inclusief spiegel, zandloper en een poetsdiploma.
![]()
Samequote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
*Proest*
Heb je het niet gezegd dan? Ik voel me in dat soort situaties altijd heel erg genoodzaakt om te verklaren dat ik toch echt een normaal persoon ben.
Ik moest van binnen wel even gniffelen en heb haar in de waan gelaten.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
*Proest*
Heb je het niet gezegd dan? Ik voel me in dat soort situaties altijd heel erg genoodzaakt om te verklaren dat ik toch echt een normaal persoon ben.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik moest van binnen wel even om gniffelen en heb haar in de waan gelaten.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef Patoshik het volgende:
Zo trots, zo trots.
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Epic
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zo trots, zo trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja i know maar tochquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik woog in zaterdag 72,5 en vanmorgen 74,5
0.2 is een keer goed poepen
Ik dacht dat we iemand echt moesten gaan helpen. Geld geven ben ik niet van.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand hier nog zin in een goede daad op Blue Monday?
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
Iemand die zorgt voor 'natural sweetener' moet natuurlijk wel gesteund worden he!
Sorry, ik ben een sucker voor dit soort acties.
Geeft niksquote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja i know maar toch![]()
Nee hoor, ik stel me aan
Ik ga van de week ook even heen dus ik lees even mee. Ik denk wel dat je beter nu kunt beginnen. Het is nu precies 5 maand tot de zomer en 5 maand x 4 weken = 20 keer onder de zonnebank. Dus dat valt dan wel mee qua hoeveelheid. Zou je desnoods ook nog een keer kunnen skippen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks
Totaal offtopic, maar : Iemand die hier wel eens onder de zonnebank gaat?
Ik wilde straks een 10x kaart kopen om te gaan alvast voor de zomer, maar toen ik belde en vroeg hoelang ik er dan onder moest, was ik niet echt overtuigd van dr kennisIk ben dus best wel wit. Beginnen met 10 min? En insmeren neem ik aan he? En wanneer bouw je het dan verder op? En moet ik daar nu wekelijks als mee beginnen of kan ik dat beter in Maart ofzo doen? Ik wil rond de zomer een beetje een kleurtje hebben.
Maar is 20x niet debiel veel? Ik wilde het eigenlijk bij 10x houden. In de zomer zelf kan ik wel in de tuin gaan zitten zeg maarquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook even heen dus ik lees even mee. Ik denk wel dat je beter nu kunt beginnen. Het is nu precies 5 maand tot de zomer en 5 maand x 4 weken = 20 keer onder de zonnebank. Dus dat valt dan wel mee qua hoeveelheid. Zou je desnoods ook nog een keer kunnen skippen.
En nu maar hopen dat dit gaat werken voor mij.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is 20x niet debiel veel? Ik wilde het eigenlijk bij 10x houden. In de zomer zelf kan ik wel in de tuin gaan zitten zeg maar
Ja goed punt wel. Zal zo op de terugweg ff halen. Want ik loop straks kei strak op het strand, maar geeft dan licht in het donkerquote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Maar dan zou je natuurlijk wel een paar keer kunnen missen. En ik denk wel dat ik het nodig heb (ik schijn blauw uit
)
En ik word dan weer niet bruin van de echte zon dus voor mij is dit de laatste 'redding' om bruin te kunnen worden.
+ je lijkt slanker als je bruin bent!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja goed punt wel. Zal zo op de terugweg ff halen. Want ik loop straks kei strak op het strand, maar geeft dan licht in het donkerniet zo tof
Toch maar eens dat bruin worden proberen dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Patoshik het volgende:
[..]
+ je lijkt slanker als je bruin bent!
Ik prop ze liever in mijn mond?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Floeps, voor ik er erg in had zat ik zonder er bij op te letten blokjes kaas in mijn hoofd te proppen.
Zo trots, zo trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
Ligt er aan hoe wit je bent. Als ik met 10 minuten begin ben ik echt vuur en vuurrood (terwijl ik normaal niet snel verbrand).quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook even heen dus ik lees even mee. Ik denk wel dat je beter nu kunt beginnen. Het is nu precies 5 maand tot de zomer en 5 maand x 4 weken = 20 keer onder de zonnebank. Dus dat valt dan wel mee qua hoeveelheid. Zou je desnoods ook nog een keer kunnen skippen.
En nu maar hopen dat dit gaat werken voor mij.
+1quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe wit je bent. Als ik met 10 minuten begin ben ik echt vuur en vuurrood (terwijl ik normaal niet snel verbrand).
Zonnebank moet ik echt met minuutjes LANGZAAM opbouwen.
Ah, ik vond nog een wrap in de koelkast die ik bij de lunch niet opkreeg. Dat verklaart dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Floeps, voor ik er erg in had zat ik zonder er bij op te letten blokjes kaas in mijn hoofd te proppen.
Dat ligt aan je formaat tenen denk ik. En die zijn bij jou natuurlijk ook veel afgevallenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Qwea het volgende:
MenEr past een naald van 1cm dik in omtrek minimaal in je teen gewricht
Ik zei nog zo dat dat echt niet ging passen
![]()
Bloed geven is effectief afvallen. 500 ml in 6 minuten.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat ligt aan je formaat tenen denk ik. En die zijn bij jou natuurlijk ook veel afgevallen![]()
That reminds me, ik moet echt tijd inplannen om bloed te gaan geven.
Ik ga al jaren onder de zonnebank, omdat ik zonder en door de EDS transparant ben, letterlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks
Totaal offtopic, maar : Iemand die hier wel eens onder de zonnebank gaat?
Ik wilde straks een 10x kaart kopen om te gaan alvast voor de zomer, maar toen ik belde en vroeg hoelang ik er dan onder moest, was ik niet echt overtuigd van dr kennisIk ben dus best wel wit. Beginnen met 10 min? En insmeren neem ik aan he? En wanneer bouw je het dan verder op? En moet ik daar nu wekelijks als mee beginnen of kan ik dat beter in Maart ofzo doen? Ik wil rond de zomer een beetje een kleurtje hebben.
Ik ga niet op vakantiequote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga al jaren onder de zonnebank, omdat ik zonder en door de EDS transparant ben, letterlijk![]()
De eerste keer als wit bent, is tien minuten te lang. Kijk eens wat je lijf doet met 5 minuten en dan opbouwen. Smeren helpt iets, maar wel met een speciale zonnebank creme. En wanneer ga je op vakantie? Met tien keer eens per week ben je over twee en een halve maand klaar. Als je in juli/ augustus op vakantie gaat, is alles weer weg!
Hadden ze op school geen soep? Salade? Banaan? Ect?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vanmorgen heel veel haast, want laat etc.. geen brood kunnen smeren.. uiteindelijk wel kwark en een bak sla kunnen bemachtigen.. Dacht ik op school: Ach.. weinig calorieën vandaag.. ik kan wel een gevulde koek eten..
400 fucking calorieën. Heb hem maar gedeeld..
400?? Voor 1 gevulde koek..?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vanmorgen heel veel haast, want laat etc.. geen brood kunnen smeren.. uiteindelijk wel kwark en een bak sla kunnen bemachtigen.. Dacht ik op school: Ach.. weinig calorieën vandaag.. ik kan wel een gevulde koek eten..
400 fucking calorieën. Heb hem maar gedeeld..
Hoeveel kcal is het?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oeps, zo een hele grote naan opgegeten net :x Normaal haal ik kleintjes maar er waren alleen grote. Toen dacht ik, nou dan neem ik toch de helft. Niet dus
Ik heb avocado's en mango's en bananen gehaald![]()
Lijstje is uiteindelijk dit geworden:
O: ongeveer 100gram kwark ( weer haast om de trein te halen)
T: mandarijn, broodje pindakaas
L: 3 broodjes, 2 filet americain, 1 pindakaas
T: 50 gram kokosnoot, aardbei banaan smoothie
T: halve avocado met balsamico
D: bescheiden portie curry met hele naan
S: proberen mezelf naar Xco te slepen
Avocado met balsamico was lekkermaar eet t liever toch in een gerecht.
Ahquote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantieGaat mij om hier op het strand. Dus in Juli/Augustus idd.
Maar ik pak in de tuin ook altijd zon.
Soep wel ja. Heb ik ook gehad. Maar toen ik die gevulde koek had gekocht was de kantine al dicht. Dus uit automaat. Koek in vieren gedeeld. Dus 100 kcal.. valt mee.. en nu sta ik ergens in een gat te wachten in de kou op een bus omdat iemand voor de trein is gesprongen.. en ik heb HONGERquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hadden ze op school geen soep? Salade? Banaan? Ect?
ja.. dit was wel een grotere dan die normale in de winkel. Denk ik. Eet bijna nooit gevulde koekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De goede zin hapert nog een beetje dit jaar, dus ik doe het nu even op wilskracht, wat een stuk vervelender is. Als de zon weer gaat schijnen zal het wel weer beter gaan...Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Dit is nou precies wat FOK! FOK! maaktquote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand hier nog zin in een goede daad op Blue Monday?
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
Iemand die zorgt voor 'natural sweetener' moet natuurlijk wel gesteund worden he!
Sorry, ik ben een sucker voor dit soort acties.
Heb t even ingevoerd: 1500.. Net Xco gedaan en 15 minuten gelopen op 7,7km/u. Eens kijken of ik dat ook op kan gaan bouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |