quote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik moest van binnen wel even om gniffelen en heb haar in de waan gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef Patoshik het volgende:
Zo trots, zo trots.
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Epic
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zo trots, zo trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja i know maar tochquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik woog in zaterdag 72,5 en vanmorgen 74,5
0.2 is een keer goed poepen
Ik dacht dat we iemand echt moesten gaan helpen. Geld geven ben ik niet van.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand hier nog zin in een goede daad op Blue Monday?
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
Iemand die zorgt voor 'natural sweetener' moet natuurlijk wel gesteund worden he!
Sorry, ik ben een sucker voor dit soort acties.
Geeft niksquote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja i know maar toch![]()
Nee hoor, ik stel me aan
Ik ga van de week ook even heen dus ik lees even mee. Ik denk wel dat je beter nu kunt beginnen. Het is nu precies 5 maand tot de zomer en 5 maand x 4 weken = 20 keer onder de zonnebank. Dus dat valt dan wel mee qua hoeveelheid. Zou je desnoods ook nog een keer kunnen skippen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks
Totaal offtopic, maar : Iemand die hier wel eens onder de zonnebank gaat?
Ik wilde straks een 10x kaart kopen om te gaan alvast voor de zomer, maar toen ik belde en vroeg hoelang ik er dan onder moest, was ik niet echt overtuigd van dr kennisIk ben dus best wel wit. Beginnen met 10 min? En insmeren neem ik aan he? En wanneer bouw je het dan verder op? En moet ik daar nu wekelijks als mee beginnen of kan ik dat beter in Maart ofzo doen? Ik wil rond de zomer een beetje een kleurtje hebben.
Maar is 20x niet debiel veel? Ik wilde het eigenlijk bij 10x houden. In de zomer zelf kan ik wel in de tuin gaan zitten zeg maarquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook even heen dus ik lees even mee. Ik denk wel dat je beter nu kunt beginnen. Het is nu precies 5 maand tot de zomer en 5 maand x 4 weken = 20 keer onder de zonnebank. Dus dat valt dan wel mee qua hoeveelheid. Zou je desnoods ook nog een keer kunnen skippen.
En nu maar hopen dat dit gaat werken voor mij.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is 20x niet debiel veel? Ik wilde het eigenlijk bij 10x houden. In de zomer zelf kan ik wel in de tuin gaan zitten zeg maar
Ja goed punt wel. Zal zo op de terugweg ff halen. Want ik loop straks kei strak op het strand, maar geeft dan licht in het donkerquote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Maar dan zou je natuurlijk wel een paar keer kunnen missen. En ik denk wel dat ik het nodig heb (ik schijn blauw uit
)
En ik word dan weer niet bruin van de echte zon dus voor mij is dit de laatste 'redding' om bruin te kunnen worden.
+ je lijkt slanker als je bruin bent!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja goed punt wel. Zal zo op de terugweg ff halen. Want ik loop straks kei strak op het strand, maar geeft dan licht in het donkerniet zo tof
Toch maar eens dat bruin worden proberen dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Patoshik het volgende:
[..]
+ je lijkt slanker als je bruin bent!
Ik prop ze liever in mijn mond?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Floeps, voor ik er erg in had zat ik zonder er bij op te letten blokjes kaas in mijn hoofd te proppen.
Zo trots, zo trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
Ligt er aan hoe wit je bent. Als ik met 10 minuten begin ben ik echt vuur en vuurrood (terwijl ik normaal niet snel verbrand).quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook even heen dus ik lees even mee. Ik denk wel dat je beter nu kunt beginnen. Het is nu precies 5 maand tot de zomer en 5 maand x 4 weken = 20 keer onder de zonnebank. Dus dat valt dan wel mee qua hoeveelheid. Zou je desnoods ook nog een keer kunnen skippen.
En nu maar hopen dat dit gaat werken voor mij.
+1quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe wit je bent. Als ik met 10 minuten begin ben ik echt vuur en vuurrood (terwijl ik normaal niet snel verbrand).
Zonnebank moet ik echt met minuutjes LANGZAAM opbouwen.
Ah, ik vond nog een wrap in de koelkast die ik bij de lunch niet opkreeg. Dat verklaart dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Floeps, voor ik er erg in had zat ik zonder er bij op te letten blokjes kaas in mijn hoofd te proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |