abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135709274
Ik wou komen klagen dat ik weer het scherm van mn mobiel kapot heb gegooid ;( Op de een of andere manier landt dat ding altijd met het scherm naar beneden. :( Daardoor had ik geen tijd meer voor ontbijt.

Maar dat van Patoshik is veel erger.. sterkte ermee!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135709391
Patoshik :*

Lijstje voor vandaag:
O: smoothie
T: eierkoek
L: 2 wraps met zalm en veel groenvoer
T: kwark met granaatappelpitjes, kopje bouillon, pakje rijstwafels
A: 2 pita's met Marokkaanse kip, houmous, paprika, courgette en salade
Spoilers!
pi_135710160
Ik heb gisteren stoofpeertjes gemaakt omdat ik daar echt zin in had. Gewoon met een heleboel wijn, kaneelstokje, kruidnageltjes, geen toegevoegd suiker. Ik denk dat ik vanavond dus voor een avg-tje ga, want dat matcht toch het beste met stoofpeertjes denk ik. Of heeft iemand nog een perfect maaltijd idee waar stoofpeertjes goed bij zijn?

En patoshik, wat een pech hebben jullie zeg! Hopelijk dekt de verzekering alles, en kun je snel weer bij al je dierbare spulletjes.
pi_135710286
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren stoofpeertjes gemaakt omdat ik daar echt zin in had. Gewoon met een heleboel wijn, kaneelstokje, kruidnageltjes, geen toegevoegd suiker. Ik denk dat ik vanavond dus voor een avg-tje ga, want dat matcht toch het beste met stoofpeertjes denk ik. Of heeft iemand nog een perfect maaltijd idee waar stoofpeertjes goed bij zijn?

En patoshik, wat een pech hebben jullie zeg! Hopelijk dekt de verzekering alles, en kun je snel weer bij al je dierbare spulletjes.
Ik denk dat stoofpeertjes het ook wel goed doen in een salade. Met "pittige" kaas. Maar perdoonlijk zou ik het met puree eten een een stukje rundvlees ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135710315
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik denk dat stoofpeertjes het ook wel goed doen in een salade. Met "pittige" kaas. Maar perdoonlijk zou ik het met puree eten een een stukje rundvlees ;)
Ja, ik zou het liefste lekker draadjesvlees maken, en rode kool en gekookte aardappeltjes. Maar daar heb ik geen tijd voor helaas, of ik moet pas om 10 uur gaan eten ;)!
pi_135710964
Sterkte Patoshik :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135711171
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:27 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, ik zou het liefste lekker draadjesvlees maken, en rode kool en gekookte aardappeltjes. Maar daar heb ik geen tijd voor helaas, of ik moet pas om 10 uur gaan eten ;)!
Ook lekker met een kip uit de oven.
Stoofpeertjes met walnoten en gesmolten geitenkaas O+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135711236
Afgelopen week een kilo afgevallen.
Netjes maar had gehoopt dat de extra kilo's er sneller af zouden zijn.
pi_135711301
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen week een kilo afgevallen.
Netjes maar had gehoopt dat de extra kilo's er sneller af zouden zijn.
Een kilo is echt super hoor! Normaal streef jij helemaal niet zo naar snel, dus geniet maar van die hele kilo!
pi_135711404
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:05 schreef Zeester het volgende:

[..]

Een kilo is echt super hoor! Normaal streef jij helemaal niet zo naar snel, dus geniet maar van die hele kilo!
Dat is waar O+
Thanks!
  maandag 20 januari 2014 @ 11:15:45 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135711629
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:54 schreef Patoshik het volgende:
Oh man. Wat een pech de laatste tijd...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuuuuu!!!!
Sterkte!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135711641
Sterkte Pato :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135711688
Lijstje

O: Turske yoghurt
T: 3 koffie met magere melk
L: pittige fetasalade met komkommer en een gekookt pruim eitje
T: tomaat en radijsjes, blokje kaas.
D: gehaktballen + spruitjes
T: handje amandelen
  maandag 20 januari 2014 @ 11:20:17 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135711763
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

Ik vind dit erg weinig. Koffie is geen tussendoortje, zelfs niet met magere melk. Wat is een pruim eitje btw?

Heb je je kcals al eens geteld voor vandaag? Ben heel benieuwd waar je op uitkomt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135711773
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

Oh ja, ik heb nog een zakje met kaasblokjes, dat kan ik ook mooi als tussendoortje eten.

Wat is een pruim eitje? Je lijstje ziet er als erg weinig uit trouwens.
Spoilers!
pi_135711873
Ik ben een week ziek geweest. :') Vandaag maar weer overnieuw beginnen met het hardloop gebeuren, want ik faal er echt in. Hopelijk lukt het een beetje want ik ben nog wel behoorlijk aan het hoesten.

In ieder geval het eten weer beter doen. Want het was de ene helft te weinig en de andere helft van de week was het te veel en te lekker. :@

O: havermout. 40 gram havermout, 250ml amandelmelk, rozijntjes.
T: Appel
L: Ik heb geen brood in huis, dus ik denk optimel kwark.
A: Paella met kip en garnalen. Garnalen gaan naar vriendje, hopelijk lust ik rest wel. :')
pi_135712938
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind dit erg weinig. Koffie is geen tussendoortje, zelfs niet met magere melk. Wat is een pruim eitje btw?

Heb je je kcals al eens geteld voor vandaag? Ben heel benieuwd waar je op uitkomt...
Ik tel geen kcal.. Dus ik zou het niet weten ...
Ik wil het zo best eens invullen, maar heb altijd wat moeit door de hoeveelheden die je op moet geven. Want ik weet echt niet hoeveel ketchup en/of ketjap ik gebruik met koken. Laat staan dat ik afweeg hoeveel vlees e.d. ik eet.

Pruim eitje is een zacht gekookt eitje.

Ik weet dat koffie geen tussendoortje zijn ;) Dat is gewoon flauw om erop te zetten.
Maar ik kan niet zonder mijn 3 kopjes koffie per dag.

Bij de gehaktballen zit ook nog een soort van ketchupsausje wat ik zelf maak en gebakken ui.
En dat sausje gaat ook een beetje over de spruitjes. Ik eet wel 1.5 gehaktbal. En in de gehaktballen gaat ook nog wat ketchup en ketjap :9 Maar dat zet ik er allemaal niet bij.

Ik zou best meer willen eten, maar ik kan gewoon niet meer eten.
Ik zit echt propvol na zo'n dag als vandaag.
pi_135713322
Meh.

Zondag woog ik -0,7 ten opzichte van vorige week maandag. En vanmorgen +0,2 tov gister.
Ik wéét wel dat het niks is, maar toch voelt het niet zo :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135713531
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh.

Zondag woog ik -0,7 ten opzichte van vorige week maandag. En vanmorgen +0,2 tov gister.
ik +0,3 tov zaterdag... Vanavond weer sporten

Lijstje:
O: 250 kwark met banaan, appel en kiwi, muesli en lijnzaad
T: oranje paprika
L: boterham kaas, boterham rauwe ham
T: 200gr zelfgemaakte stoofpeertjes
D: mexicaanse tacosalade
S: 1,5 uur fitnessen
T: weet ik nog niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135713930
Ik doe ook maar weer een lijstje...

O: magere yoghurt met 30 gr all bran
T appel en een banaan
L: 2 boterhammen met 30+ kaas en een gekookt eitje (wilde komkommer erbij doen maar die proefde zuur) en een paar mini trostomaatjes erbij, beetje zeezout en wat zwarte peper :9
T cup a soupje
L verse pasta met de appie en wat pastasaus en parmezaanse kaas
T cappuccino
  maandag 20 januari 2014 @ 14:23:54 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135717901
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh.

Joh, ik woog in zaterdag 72,5 en vanmorgen 74,5 _O-

0.2 is een keer goed poepen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 20-01-2014 14:33:06 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135718404
Bedankt allemaal. O+

We hebben (op eigen risico) even naar binnen gemogen om spullen zoals kleren op te halen. De monster zijn nu op het lab en daarna horen we het wel weer. Slapen daar word niks want het stinkt als de ziekte in huis.

Vanmorgen dacht de tandarts denk ik dat ik niet goed was. Met m'n snoopy pyjama broek. :') Ze ging me poetsles geven en toen kreeg ik nog zo'n poets kit mee inclusief spiegel, zandloper en een poetsdiploma. :') _O-
pi_135718523
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Patoshik het volgende:
Bedankt allemaal. O+

We hebben (op eigen risico) even naar binnen gemogen om spullen zoals kleren op te halen. De monster zijn nu op het lab en daarna horen we het wel weer. Slapen daar word niks want het stinkt als de ziekte in huis.

Vanmorgen dacht de tandarts denk ik dat ik niet goed was. Met m'n snoopy pyjama broek. :') Ze ging me poetsles geven en toen kreeg ik nog zo'n poets kit mee inclusief spiegel, zandloper en een poetsdiploma. :') _O-
*Proest*

Heb je het niet gezegd dan? Ik voel me in dat soort situaties altijd heel erg genoodzaakt om te verklaren dat ik toch echt een normaal persoon ben.
Spoilers!
  maandag 20 januari 2014 @ 14:43:01 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135718586
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*Proest*

Heb je het niet gezegd dan? Ik voel me in dat soort situaties altijd heel erg genoodzaakt om te verklaren dat ik toch echt een normaal persoon ben.
Same _O- :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135718623
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*Proest*

Ik moest van binnen wel even gniffelen en heb haar in de waan gelaten. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')