abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 17:13:38 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135724984
Men :X Er past een naald van 1cm dik in omtrek minimaal in je teen gewricht :D Ik zei nog zo dat dat echt niet ging passen :D _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135725124
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Qwea het volgende:
Men :X Er past een naald van 1cm dik in omtrek minimaal in je teen gewricht :D Ik zei nog zo dat dat echt niet ging passen :D _O-
Dat ligt aan je formaat tenen denk ik. En die zijn bij jou natuurlijk ook veel afgevallen :P

That reminds me, ik moet echt tijd inplannen om bloed te gaan geven.
Spoilers!
pi_135725980
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat ligt aan je formaat tenen denk ik. En die zijn bij jou natuurlijk ook veel afgevallen :P

That reminds me, ik moet echt tijd inplannen om bloed te gaan geven.
Bloed geven is effectief afvallen. 500 ml in 6 minuten.

Maar ik mag in juni pas.weer -O-
pi_135727031
Oeps, zo een hele grote naan opgegeten net :x Normaal haal ik kleintjes maar er waren alleen grote. Toen dacht ik, nou dan neem ik toch de helft. Niet dus :')

Ik heb avocado's en mango's en bananen gehaald *O*

Lijstje is uiteindelijk dit geworden:
O: ongeveer 100gram kwark ( weer haast om de trein te halen :( )
T: mandarijn, broodje pindakaas
L: 3 broodjes, 2 filet americain, 1 pindakaas
T: 50 gram kokosnoot, aardbei banaan smoothie
T: halve avocado met balsamico
D: bescheiden portie curry met hele naan :')
S: proberen mezelf naar Xco te slepen

Avocado met balsamico was lekker :) maar eet t liever toch in een gerecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door PluisigNijntje op 20-01-2014 18:18:24 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135727144
Nu wil ik ook onder de zonnebank, jullie steken me aan :o
Bij mijn sportschool kan ik 30 minuten voor 2 euro, maar dat is dus veel te lang om mee te beginnen?
pi_135727236
Het ligt allemaal maar net aan de zonnebank geloof ik. 30 minuten lijkt me wel heel lang voor de eerste x. En het is volgens mij belangrijk om je wel in te smeren, ook bij een zonnebank, je hebt van die speciale zonnebrand voor onder de zonnebank.
pi_135727395
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geeft niks :P

Totaal offtopic, maar : Iemand die hier wel eens onder de zonnebank gaat?
Ik wilde straks een 10x kaart kopen om te gaan alvast voor de zomer, maar toen ik belde en vroeg hoelang ik er dan onder moest, was ik niet echt overtuigd van dr kennis :') Ik ben dus best wel wit. Beginnen met 10 min? En insmeren neem ik aan he? En wanneer bouw je het dan verder op? En moet ik daar nu wekelijks als mee beginnen of kan ik dat beter in Maart ofzo doen? Ik wil rond de zomer een beetje een kleurtje hebben.
Ik ga al jaren onder de zonnebank, omdat ik zonder en door de EDS transparant ben, letterlijk :+

De eerste keer als wit bent, is tien minuten te lang. Kijk eens wat je lijf doet met 5 minuten en dan opbouwen. Smeren helpt iets, maar wel met een speciale zonnebank creme. En wanneer ga je op vakantie? Met tien keer eens per week ben je over twee en een halve maand klaar. Als je in juli/ augustus op vakantie gaat, is alles weer weg!

Qua opbouwen: toen ik ooit begon deed ik de eerste week 2 x 5 minuten. Als het lijf het houdt, 1 x 10 per week. Nu ga ik de ene keer 1 x 10 als ik elke week ga en 1x 20 als ik om de paar weken ga. Ik verbruik ongeveer 1 tot 2 kuren van 12x 10 min per jaar. dit jaar ga ik twee keer op vakantie, dus dan verbruik ik nog geen 12 x 10 per jaar. Dit heb ik dus in 12 jaar opgebouwd :+
pi_135727460
Ik ben trouwens zelf ook van het type doorzichtig-wit, maar ik word wel heel bruin als ik eenmaal een laagje heb. Ik weet dat 5x onder de zonnebank genoeg is voor dat 'laagje' en als het dan daarna mooi weer is kan ik de rest door de zon laten doen.
pi_135727606
Jeetje Pato.. wat heftig :o En die poetscursus. grr.. Heb ik ook al een aantal keer gehad :')
pi_135727660
En sterkte Pato! Fijn dat je wel eventjes kon lachen vandaag :D
pi_135727700
Ik had vanmorgen heel veel haast, want laat etc.. geen brood kunnen smeren.. uiteindelijk wel kwark en een bak sla kunnen bemachtigen.. Dacht ik op school: Ach.. weinig calorieën vandaag.. ik kan wel een gevulde koek eten..

400 fucking calorieën. Heb hem maar gedeeld.. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 18:38:58 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135727965
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ga al jaren onder de zonnebank, omdat ik zonder en door de EDS transparant ben, letterlijk :+

De eerste keer als wit bent, is tien minuten te lang. Kijk eens wat je lijf doet met 5 minuten en dan opbouwen. Smeren helpt iets, maar wel met een speciale zonnebank creme. En wanneer ga je op vakantie? Met tien keer eens per week ben je over twee en een halve maand klaar. Als je in juli/ augustus op vakantie gaat, is alles weer weg!
Ik ga niet op vakantie :P Gaat mij om hier op het strand. Dus in Juli/Augustus idd.

Maar ik pak in de tuin ook altijd zon.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:39:29 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135727980
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vanmorgen heel veel haast, want laat etc.. geen brood kunnen smeren.. uiteindelijk wel kwark en een bak sla kunnen bemachtigen.. Dacht ik op school: Ach.. weinig calorieën vandaag.. ik kan wel een gevulde koek eten..

Hadden ze op school geen soep? Salade? Banaan? Ect?
pi_135728010
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:

400?? Voor 1 gevulde koek..?
Tering
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135728344
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oeps, zo een hele grote naan opgegeten net :x Normaal haal ik kleintjes maar er waren alleen grote. Toen dacht ik, nou dan neem ik toch de helft. Niet dus :')

Ik heb avocado's en mango's en bananen gehaald *O*

Lijstje is uiteindelijk dit geworden:
O: ongeveer 100gram kwark ( weer haast om de trein te halen :( )
T: mandarijn, broodje pindakaas
L: 3 broodjes, 2 filet americain, 1 pindakaas
T: 50 gram kokosnoot, aardbei banaan smoothie
T: halve avocado met balsamico
D: bescheiden portie curry met hele naan :')
S: proberen mezelf naar Xco te slepen

Avocado met balsamico was lekker :) maar eet t liever toch in een gerecht.
Hoeveel kcal is het?
pi_135728403
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ga niet op vakantie :P Gaat mij om hier op het strand. Dus in Juli/Augustus idd.

Maar ik pak in de tuin ook altijd zon.
Ah ^O^
pi_135728556
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hadden ze op school geen soep? Salade? Banaan? Ect?
Soep wel ja. Heb ik ook gehad. Maar toen ik die gevulde koek had gekocht was de kantine al dicht. Dus uit automaat. Koek in vieren gedeeld. Dus 100 kcal.. valt mee.. en nu sta ik ergens in een gat te wachten in de kou op een bus omdat iemand voor de trein is gesprongen.. en ik heb HONGER :(
pi_135728591
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

400?? Voor 1 gevulde koek..?
Tering
ja.. dit was wel een grotere dan die normale in de winkel. Denk ik. Eet bijna nooit gevulde koek :P
  maandag 20 januari 2014 @ 18:55:04 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135728605
0,5 kg eraf afgelopen week ondanks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De goede zin hapert nog een beetje dit jaar, dus ik doe het nu even op wilskracht, wat een stuk vervelender is. Als de zon weer gaat schijnen zal het wel weer beter gaan...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135729029
Ik verbaas me altijd zo over mijn huid in vergelijking met anderen, wat betreft bruinen en verbranden :'). Ik ben dus Turks, dus je zou een kleurtje verwachten, maar ik ben walgelijk wit van mezelf (met gele ondertoon dan). Bruin word ik niet. Na een fucking maand Maleisië had ik 'een gezond kleurtje', meer ook niet :'). De enige keer dat ik verbrand ben is toen ik in de 35 graden volle zon ging snorkelen zonder t-shirt aan :'). Vorig jaar ben ik dus begonnen met de zonnebank, eerste keer maar meteen 20 minuten :P. Nu ga ik elke keer een halfuur, maar ben al maanden niet geweest. Volgende week ga ik echt echt echt weer, want ik zie er veel gezonder uit na 2-3 keer zonnebanken.
pi_135729376
Ik heb hier een zonnebank staan die al 3 jaar niet meer gebruikt is. Misschien moet ik maar weer eens gaan :D Mijn huid is weird, ik heb knalrode wangen en verder een witte huid. Ik heb ook allemaal rode spikkels op mijn armen en benen, die zijn veel minder goed zichtbaar wanneer ik een kleurtje heb.
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 20 januari 2014 @ 19:30:18 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135730688
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
:D

Iemand hier nog zin in een goede daad op Blue Monday?
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
Iemand die zorgt voor 'natural sweetener' moet natuurlijk wel gesteund worden he! O-)

Sorry, ik ben een sucker voor dit soort acties. :@
Dit is nou precies wat FOK! FOK! maakt O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 20 januari 2014 @ 20:22:24 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135733685
:Y Bijna 1000 euro al! *O* Zomaar hup! O+

F. Smst net dat ie z'n eten vergeten was mee te nemen. Mijn antwoord: geeft niet, ik heb genoeg gegeten voor ons allebei. :')
Ach, dit was mijn dagje carbs stapelen van deze week zullen we maar zeggen. :')
pi_135734791
Ik eet een zeer Qwea-proof maaltijd vanavond! Rundervinkje, gekookte aardappeltjes, een hele broccoli voor alleen mijzelf en 2 stoofpeertjes. Enige is dat ik ipv jus-poeder een beetje ketchup bij m'n aardappels eet :D
pi_135737977
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is het?
Heb t even ingevoerd: 1500.. Net Xco gedaan en 15 minuten gelopen op 7,7km/u. Eens kijken of ik dat ook op kan gaan bouwen :9

Geen idee hoeveel ik heb verbrand maar moet idd nog wel even wat meer eten nu.

Edit: klopt 7,7km/u wel? Of heb ik t nu verkeerd om? Ik ging niet heel traag ofzo

[ Bericht 3% gewijzigd door PluisigNijntje op 20-01-2014 21:37:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')