Dat ligt aan je formaat tenen denk ik. En die zijn bij jou natuurlijk ook veel afgevallenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef Qwea het volgende:
MenEr past een naald van 1cm dik in omtrek minimaal in je teen gewricht
Ik zei nog zo dat dat echt niet ging passen
![]()
Bloed geven is effectief afvallen. 500 ml in 6 minuten.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat ligt aan je formaat tenen denk ik. En die zijn bij jou natuurlijk ook veel afgevallen![]()
That reminds me, ik moet echt tijd inplannen om bloed te gaan geven.
Ik ga al jaren onder de zonnebank, omdat ik zonder en door de EDS transparant ben, letterlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeft niks
Totaal offtopic, maar : Iemand die hier wel eens onder de zonnebank gaat?
Ik wilde straks een 10x kaart kopen om te gaan alvast voor de zomer, maar toen ik belde en vroeg hoelang ik er dan onder moest, was ik niet echt overtuigd van dr kennisIk ben dus best wel wit. Beginnen met 10 min? En insmeren neem ik aan he? En wanneer bouw je het dan verder op? En moet ik daar nu wekelijks als mee beginnen of kan ik dat beter in Maart ofzo doen? Ik wil rond de zomer een beetje een kleurtje hebben.
Ik ga niet op vakantiequote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga al jaren onder de zonnebank, omdat ik zonder en door de EDS transparant ben, letterlijk![]()
De eerste keer als wit bent, is tien minuten te lang. Kijk eens wat je lijf doet met 5 minuten en dan opbouwen. Smeren helpt iets, maar wel met een speciale zonnebank creme. En wanneer ga je op vakantie? Met tien keer eens per week ben je over twee en een halve maand klaar. Als je in juli/ augustus op vakantie gaat, is alles weer weg!
Hadden ze op school geen soep? Salade? Banaan? Ect?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vanmorgen heel veel haast, want laat etc.. geen brood kunnen smeren.. uiteindelijk wel kwark en een bak sla kunnen bemachtigen.. Dacht ik op school: Ach.. weinig calorieën vandaag.. ik kan wel een gevulde koek eten..
400 fucking calorieën. Heb hem maar gedeeld..
400?? Voor 1 gevulde koek..?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vanmorgen heel veel haast, want laat etc.. geen brood kunnen smeren.. uiteindelijk wel kwark en een bak sla kunnen bemachtigen.. Dacht ik op school: Ach.. weinig calorieën vandaag.. ik kan wel een gevulde koek eten..
400 fucking calorieën. Heb hem maar gedeeld..
Hoeveel kcal is het?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oeps, zo een hele grote naan opgegeten net :x Normaal haal ik kleintjes maar er waren alleen grote. Toen dacht ik, nou dan neem ik toch de helft. Niet dus
Ik heb avocado's en mango's en bananen gehaald![]()
Lijstje is uiteindelijk dit geworden:
O: ongeveer 100gram kwark ( weer haast om de trein te halen)
T: mandarijn, broodje pindakaas
L: 3 broodjes, 2 filet americain, 1 pindakaas
T: 50 gram kokosnoot, aardbei banaan smoothie
T: halve avocado met balsamico
D: bescheiden portie curry met hele naan
S: proberen mezelf naar Xco te slepen
Avocado met balsamico was lekkermaar eet t liever toch in een gerecht.
Ahquote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantieGaat mij om hier op het strand. Dus in Juli/Augustus idd.
Maar ik pak in de tuin ook altijd zon.
Soep wel ja. Heb ik ook gehad. Maar toen ik die gevulde koek had gekocht was de kantine al dicht. Dus uit automaat. Koek in vieren gedeeld. Dus 100 kcal.. valt mee.. en nu sta ik ergens in een gat te wachten in de kou op een bus omdat iemand voor de trein is gesprongen.. en ik heb HONGERquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hadden ze op school geen soep? Salade? Banaan? Ect?
ja.. dit was wel een grotere dan die normale in de winkel. Denk ik. Eet bijna nooit gevulde koekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De goede zin hapert nog een beetje dit jaar, dus ik doe het nu even op wilskracht, wat een stuk vervelender is. Als de zon weer gaat schijnen zal het wel weer beter gaan...Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Dit is nou precies wat FOK! FOK! maaktquote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand hier nog zin in een goede daad op Blue Monday?
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
Iemand die zorgt voor 'natural sweetener' moet natuurlijk wel gesteund worden he!
Sorry, ik ben een sucker voor dit soort acties.
Heb t even ingevoerd: 1500.. Net Xco gedaan en 15 minuten gelopen op 7,7km/u. Eens kijken of ik dat ook op kan gaan bouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |