Oh jawel.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Not a single lat ws seen that day
gr gr
Nee, bij mooie mannengezichten kan ik echt wegdromen (nohomo)quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee srs, ik hou niet van mannen met een perfecte kop, mag wel iets niet aan kloppen/rauw zijn snap je?
plsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef McNulty het volgende:
Dit zijn wel prime A+ mannen facial genetics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nhommooo ofcourse.
Vrouwen willen zich graag aantrekkelijk voelen en dat wordt lastiger als ze naast een man moeten lopen die overduidelijk veel knapper is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, bij mooie mannengezichten kan ik echt wegdromen (nohomo)
Kwestie van smaak, maar past wel in het rijtje thuis.quote:
daarom ziet mijn gezicht er niet goed uit vanaf de zijkant, snapjequote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich graag aantrekkelijk voelen en dat wordt lastiger als ze naast een man moeten lopen die overduidelijk veel knapper is.
damn ecto much?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Drinky het volgende:
Veinz
[ afbeelding ]
Genoeg gebulkt, tijd voor cut.
Wat is jou bw @1.78?quote:
Endo genes, maar gaat nu wel lekker met gewicht omhoog, blijf stabiel rond 15% hangen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
damn ecto much?
keep on bulkin miman
82 ofzo, nu iets meer met de McD in mijn maag.quote:
Bro dat is geen 15% hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Endo genes, maar gaat nu wel lekker met gewicht omhoog, blijf stabiel rond 15% hangen.
Denk eind februari beginnen met cutten richting 10%
'kijk mij eens de ideale schoonzoon zijn'.quote:
Zo dat is ff handig jonge!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ontdek pas net de auto-optie van Shazam. Aanzetten, mixje draaien en hij blijft gewoon herkennen ipv dat je steeds apart moet drukken.
Prijs de heer, wat een uitvinding.
Je lijkt wel een hatende wijf man. Tampon nodig?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
'kijk mij eens de ideale schoonzoon zijn'.
Hij lijkt alsof hij uit een brandend cafe in Volendam is gelopen. Moest 2 keer knipperen met mien ooguh.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gainz van me levu maken vnv
Neger leer Nederlands.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je lijkt wel een hatende wijf man. Tampon nodig?
Is met pomp he, mijn caliper zegt dat ik rond de 15~16% zit, het meeste gaat naar m'n buikje. Daarom doe ik ook veel buikspieroefeningen om plaatselijk vet te verbranden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
82 ofzo, nu iets meer met de McD in mijn maag.
[..]
Bro dat is geen 15% hoor.
Goedpraterij van vette zeugenquote:
Lijkt me eerder een wakeboarder gezien het kleine board en het ontbreken van een kitequote:
300 jaar geleden werd je voor zulks vuilbekkerij op de brandstapel gezetquote:
Wat een leugens, bij big women zit alles verstopt altijd geklooi. Je kan serieus een vetkwab aan het aanstampen zijn zonder het in de gaten te hebben.quote:
Achja, het accepteren is de easy way out.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat een leugens, bij big women zit alles verstopt altijd geklooi. Je kan serieus een vetkwab aan het aanstampen zijn zonder het in de gaten te hebben.
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalypsquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Achja, het accepteren is de easy way out.
#realmenhavecurvesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalyps
Ik zie geen krachtvlieger heur.quote:
truthquote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalyps
ik hou wel van een maatje meer en dat zijn geen zeugen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef fathank het volgende:
Vette zeugen die claimen 'curves' te hebben
Misschien in corrigerend ondergoed
buiten beeld, hij heeft hem vast in zijn rechterhandquote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een wakeboarder gezien het kleine board en het ontbreken van een kite
hey hou je op?quote:
Maat hij is daar aan het wakeboarden, aan het eind is een lier die hem vooruit trektquote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
buiten beeld, hij heeft hem vast in zijn rechterhand
aaahquote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maat hij is daar aan het wakeboarden, aan het eind is een lier die hem vooruit trekt
een watte?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Psst nog een 4.1 Peter Lynn Twister 2R kopen ?
Krachtvlieger van 4.1 meter, zeer krachtig, kun je mee springen. Bedoeld om te landboarden.quote:
Ik wilde altijd een HQ NASA wingquote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Psst nog een 4.1 Peter Lynn Twister 2R kopen ?
Cartoon versie van Rosee Divine.quote:
Nasa dingen zijn ook mooi ja, vliegt echt apart.quote:
Zijn er ook chicks met een normale naam?quote:
Zal ik onthouden.quote:
Je bent net een olifant in dat opzich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou nog geen McD eten als ik geld toe kreeg geworpen
Wansmaak is ook een smaakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef McNulty het volgende:
Zou haar pounden jonge!!!!
Pats Pats Jiggle Jiggle.
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.quote:
Dit inderdaad. Het zijn ook alleen maar onzekere vrouwen die dat soort plaatjes de wereld in helpen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door VMSDKR op 19-01-2014 23:54:20 ]
m'n testo waardesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:47 schreef Drinky het volgende:
Woow mense, net mijn nieuwe PWO muziekje gevonden
Dat is tenminste een beschaafde. Niet zo een ordinairequote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Clash of the gymchicks.
Deze:
[ afbeelding ]
of die ik net postte.
Lolquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh jawel.
https://www.facebook.com/(...)131913&stream_ref=10
Miron lats.
ja die kende ik al idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
Dunne flierefluiter nu al aan de roids en ziet er uit alsof hij nog nooit naar de gym is geweest.
Grappige reacties ook.
Zelfs Chloe Victoria lacht hem uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die kende ik al idd.
trieste mongool
het jeukt echt om ook niet iets heel lulligs op dat kanaal te schrijven lol.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zelfs Chloe Victoria lacht hem uit.
Ik zag gisteren een klein gingermeisje in een film. Ze had geen ziel.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lieve hub wel. Maar hij heb rood haar toch? Dan moet je ergens mee compenseren...
Het probleem met rood haar zit hem in het feit dat het rood is.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een klein gingermeisje in een film. Ze had geen ziel.
Jij bent toch turkse latina ?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.
Nergens last van hier. Prima weekend achter de rug en een paar goeie dagen op t werk voor de boeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens zijn jullie ook.zo depri vandaag? Zit in de trein, maar wil er veel liever voor duiken... Ja toch?
Precies, de duivel zit erin genesteld.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het probleem met rood haar zit hem in het feit dat het rood is.
Doe je voor de kost dan? Welke braaanch?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nergens last van hier. Prima weekend achter de rug en een paar goeie dagen op t werk voor de boeg.
Ik ook vrij, boks! Binnenkort ff chilling zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies, de duivel zit erin genesteld.
Ik heb trouwens hetzelfde vandaag Frikandel, echt een deprimerende dag vandaag. Gelukkig ben ik vrij #YOLO
Iedereen aan dat soort troep, is per definitie een trieste mongool.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die kende ik al idd.
trieste mongool
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedereen aan dat soort troep, is per definitie een trieste mongool.
Door eiwitshakes met creatinine ben ik vorig jaar 13 kilo aangekomenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zeg je eerlijk ik doe ook aan eiwitshakes.
YOU GOTTA EAT BIG TO GET BIG COME ONNNNNNNNNNNNNNNquote:
Ik ben.gister een.halve kilo aangekomen door een cheesecake bij de starbuck. Fuck me.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Door eiwitshakes met creatinine ben ik vorig jaar 13 kilo aangekomen
Tuna steak en hoog in de herhalingen!!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
YOU GOTTA EAT BIG TO GET BIG COME ONNNNNNNNNNNNNNN
LEAVE HUMANITY BEHIND SON COME ONNNNNNNNN 6 SCOOPS COME ONNNN
Gewoon 8 uur lang trainen jwz.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tuna steak en hoog in de herhalingen!!
Doe gwn even normaal man, doe ik ookquote:
Haha, jij bent echt sukkeltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Doe gwn even normaal man, doe ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |