het jeukt echt om ook niet iets heel lulligs op dat kanaal te schrijven lol.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zelfs Chloe Victoria lacht hem uit.
Ik zag gisteren een klein gingermeisje in een film. Ze had geen ziel.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lieve hub wel. Maar hij heb rood haar toch? Dan moet je ergens mee compenseren...
Het probleem met rood haar zit hem in het feit dat het rood is.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een klein gingermeisje in een film. Ze had geen ziel.
Jij bent toch turkse latina ?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.
Nergens last van hier. Prima weekend achter de rug en een paar goeie dagen op t werk voor de boeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens zijn jullie ook.zo depri vandaag? Zit in de trein, maar wil er veel liever voor duiken... Ja toch?
Precies, de duivel zit erin genesteld.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het probleem met rood haar zit hem in het feit dat het rood is.
Doe je voor de kost dan? Welke braaanch?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nergens last van hier. Prima weekend achter de rug en een paar goeie dagen op t werk voor de boeg.
Ik ook vrij, boks! Binnenkort ff chilling zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies, de duivel zit erin genesteld.
Ik heb trouwens hetzelfde vandaag Frikandel, echt een deprimerende dag vandaag. Gelukkig ben ik vrij #YOLO
Iedereen aan dat soort troep, is per definitie een trieste mongool.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die kende ik al idd.
trieste mongool
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedereen aan dat soort troep, is per definitie een trieste mongool.
Door eiwitshakes met creatinine ben ik vorig jaar 13 kilo aangekomenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zeg je eerlijk ik doe ook aan eiwitshakes.
YOU GOTTA EAT BIG TO GET BIG COME ONNNNNNNNNNNNNNNquote:
Ik ben.gister een.halve kilo aangekomen door een cheesecake bij de starbuck. Fuck me.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Door eiwitshakes met creatinine ben ik vorig jaar 13 kilo aangekomen
Tuna steak en hoog in de herhalingen!!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
YOU GOTTA EAT BIG TO GET BIG COME ONNNNNNNNNNNNNNN
LEAVE HUMANITY BEHIND SON COME ONNNNNNNNN 6 SCOOPS COME ONNNN
Gewoon 8 uur lang trainen jwz.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tuna steak en hoog in de herhalingen!!
Doe gwn even normaal man, doe ik ookquote:
Haha, jij bent echt sukkeltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Doe gwn even normaal man, doe ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |