Cartoon versie van Rosee Divine.quote:
Nasa dingen zijn ook mooi ja, vliegt echt apart.quote:
Zijn er ook chicks met een normale naam?quote:
Zal ik onthouden.quote:
Je bent net een olifant in dat opzich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou nog geen McD eten als ik geld toe kreeg geworpen
Wansmaak is ook een smaakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef McNulty het volgende:
Zou haar pounden jonge!!!!
Pats Pats Jiggle Jiggle.
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.quote:
Dit inderdaad. Het zijn ook alleen maar onzekere vrouwen die dat soort plaatjes de wereld in helpen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door VMSDKR op 19-01-2014 23:54:20 ]
m'n testo waardesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:47 schreef Drinky het volgende:
Woow mense, net mijn nieuwe PWO muziekje gevonden
Dat is tenminste een beschaafde. Niet zo een ordinairequote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Clash of the gymchicks.
Deze:
[ afbeelding ]
of die ik net postte.
Lolquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh jawel.
https://www.facebook.com/(...)131913&stream_ref=10
Miron lats.
ja die kende ik al idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
Dunne flierefluiter nu al aan de roids en ziet er uit alsof hij nog nooit naar de gym is geweest.
Grappige reacties ook.
Zelfs Chloe Victoria lacht hem uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die kende ik al idd.
trieste mongool
het jeukt echt om ook niet iets heel lulligs op dat kanaal te schrijven lol.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zelfs Chloe Victoria lacht hem uit.
Ik zag gisteren een klein gingermeisje in een film. Ze had geen ziel.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lieve hub wel. Maar hij heb rood haar toch? Dan moet je ergens mee compenseren...
Het probleem met rood haar zit hem in het feit dat het rood is.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een klein gingermeisje in een film. Ze had geen ziel.
Jij bent toch turkse latina ?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.
Nergens last van hier. Prima weekend achter de rug en een paar goeie dagen op t werk voor de boeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens zijn jullie ook.zo depri vandaag? Zit in de trein, maar wil er veel liever voor duiken... Ja toch?
Precies, de duivel zit erin genesteld.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het probleem met rood haar zit hem in het feit dat het rood is.
Doe je voor de kost dan? Welke braaanch?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nergens last van hier. Prima weekend achter de rug en een paar goeie dagen op t werk voor de boeg.
Ik ook vrij, boks! Binnenkort ff chilling zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies, de duivel zit erin genesteld.
Ik heb trouwens hetzelfde vandaag Frikandel, echt een deprimerende dag vandaag. Gelukkig ben ik vrij #YOLO
Iedereen aan dat soort troep, is per definitie een trieste mongool.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die kende ik al idd.
trieste mongool
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedereen aan dat soort troep, is per definitie een trieste mongool.
Door eiwitshakes met creatinine ben ik vorig jaar 13 kilo aangekomenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zeg je eerlijk ik doe ook aan eiwitshakes.
YOU GOTTA EAT BIG TO GET BIG COME ONNNNNNNNNNNNNNNquote:
Ik ben.gister een.halve kilo aangekomen door een cheesecake bij de starbuck. Fuck me.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Door eiwitshakes met creatinine ben ik vorig jaar 13 kilo aangekomen
Tuna steak en hoog in de herhalingen!!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
YOU GOTTA EAT BIG TO GET BIG COME ONNNNNNNNNNNNNNN
LEAVE HUMANITY BEHIND SON COME ONNNNNNNNN 6 SCOOPS COME ONNNN
Gewoon 8 uur lang trainen jwz.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tuna steak en hoog in de herhalingen!!
Doe gwn even normaal man, doe ik ookquote:
Haha, jij bent echt sukkeltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Doe gwn even normaal man, doe ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |